Хеленизмот - Европска измислица од 18 век

Член од
17 март 2005
Мислења
Поени од реакции
Уште едно сведоштво за “лажната историја на Грција’’ од Шервин Вакили:

The False history of Greece (تاریخ دروغین یونان) - The myth of the Greek political democracy, the myth of Greek philosophy, the myth of Persian wars, .... by Sherwin Vakili

genre
History

description:
A detailed critical survey on the history of Greece in its golden age on Athenian culture, and its deconstruction due to Persian history. A review of Greek civilization, which leads to eradicating the myth of the "Greek miracle".

http://www.goodreads.com/story/show/2896.The_False_history_of_Greece_

karan

бивш поет, плукач, вљубеник во слободата
Член од
31 мај 2006
Мислења
Поени од реакции
Eве линк еден текст "Romansm and Costes Palamas" во којшто добро се објаснети причините за создавање на новата грчка нација, за борбата меѓу "романизмот" и "хеленизмот" во текот на 19 и почетокот на 20 век.

http://www.romanity.org/htm/ro3enfm.htm

Koј може нека преведе.

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
Поени од реакции
Создавањето на Грција - бришење на топонимите

Помеѓу 1913 и 1928 македонските имиња на стотици села и градови беа елинизирани од страна на Комитетот за Промена на имињата, кој беше задолжен од страна на грчката влада за, цитирам: “елиминирање на сите имиња кои го загадуваат и нагрдуваат изгледот на нашата убава татковина и кои им даваат можност на непријателските народи да извлечат заклучоци кои не и’ се поволни на грчката нација “(Lithoxoou 1992b: 55).

Во 1927 година грчката влада ја издаде директивата со која повикува на уништување на сите словенски натписи во црквите и забрана за служење во црквите на словенски јазик. Како продолжение на оваа политика, во 1936 година донесен е законот за менување на сите словенски лични имиња, заедно со презимињата, да бидат целосно елинизирани (Human Rights Watch / Helsinki 1994b: 6-7).

Така, започнувајќи од периодот 1918-1925, 76 населени центри во Егејска Македонија биле преименувани-елинизирани.
Но, веднаш штом процесите на миграција од 1923 завршија и со тоа позицијата на државата беше зајакната, следуваше наредба од законодавните органи на 17 септември 1926 година, објавена во Службен Весник N2 331, 21 септември 1926 година, и со одлуката на Советот на Министрите од 10 Ноември 1927 година, објавена во Службен Весник S2 287, 13 ноември 1927, процесот на преименување на населените места беше забрзан до неверојатен степен. Следствено, во текот на 1926 година, 440 места во Егејскиот дел на Македонија биле преименувани, 149 во 1927 година, 835-и во 1928 година, 212, односно само во три години, 1926, 1927 и 1928 година, дури 1.497 места во Егејскиот дел на Македонија биле преименувани.

Евангелос Кофос, специјалниот советник за Балканските предмети во Министерството за Надворешни Работи на Грција, во својот извештај запишал:

“Грчката држава, како и повеќето Источно Европски држави во меѓувоениот период, наметна политика на асимилација на етничките групи. По Првата Светска Војна и двоумењето во раните дваесети години, одлучи да ги третира преостанатите словенски елементи како славофони Грци„
(Евангелос Кофос, Национализам и комунизам во Македонија, Аристид Д. Карацас, издавач New Rochelle, N.Y., 1993, страна 255.)
Иако до крајот на 1928 година повеќето од населените места во Егејскиот дел на Македонија добиле нови имиња, грчката држава продолжи со процесот на постепено усовршување на системот на преименување, овозможено преку новите закони и новите инструкции.

На 3 март 1929 година донесен е посебен закон под број 4.096, објавен во Службен Весник L99 од 13 март 1929.

Благодарејќи на него, во периодот меѓу 1929-1940, уште 39 места во Егејскиот дел на Македонија биле преименувани, а и по Втората светска војна (до 1979 год. заклучно) уште 135 места биле преименувани во овој дел од Македонија. Се проценува дека вкупно 1.666 градови и села биле преименувани во Егејскиот дел на Македонија во периодот 1918-1970.

Во 1953 година беше донесен указот бр. 2536 година за колонизирање на северните територии "со нови колонисти со здрава национална свест" – дека преовладува анти-македонскиот елемент во овој закон е евидентно со исклучувањето на Турците во Западна Тракија од таквите мерки.

Како доказ за присилното менување на карактерот на Македонија, верувале или не, е самата зграда на Парламентот во Атина, каде денес стојат врежани оригиналните имиња на македонските села, кои Грците насилно ги преименуваа со грчки имиња, меѓу нив може да се сретнат: Пецово (сменето во Ditto), Баница(Vevi), потоа Неврокоп,Клисура,Островица,Рупел, Поградец.

Ако Македонија беше отсекогаш грчка, зошто тогаш грчката влада би била принудена да ги променува имињата на македонските градови, села на грчки?

Член од
28 мај 2005
Мислења
Поени од реакции
Член од
28 мај 2005
Мислења
Поени од реакции
imalo i pametni grchishta......

Greeks are scum and all other

* How important is the fact that you're born in Frankfurt?
The fact that I was born in Frankfurt is not important, it was the only thing I could think when I wrote a biography of the first book. In fact, in Germany, I was only three months, my mother and father went into voluntary exile during the junta, which has lasted since 1967. to 1974. My mother sang with Mikis Theodorakis at the time when it was dangerous work, so they fled to Holland, my father was there was a director and has taught drama in Amsterdam, and by accident I was born in Frankfurt. Mother after my birth went on world tour koncenrtnu against Hunt with Theodorakis, and I stayed with her nanny a few months in Frankfurt, then a few years in Amsterdam. When you think about it, I think I like to define the fact that I was born in Greece.

* Often travel and the long. Where is your house?
I traveled a lot since I was a kid and it seems that I can not stop. Traveling is the only way to feel free - far from all, closer to themselves. After a while, always want to go back home to my comfortable couch, my movies, music, friends. But for me there is no freer than the moment when I'm in an airplane over the ocean and sipping tomato juice. Homeland Greece, as you Serbia. This is the place where your family and friends where you are and things that were close - sounds, music, food, people, events, attitudes. But I was always a relief when you leave it behind. Greece is one of the most beautiful countries I've seen, but unfortunately occupied by the Greeks. And Greeks are scum and all the others, and still have that stupid superiority complex, with its powerful ancient ancestors and their 2000 years old civilization. When it all confused with the real lack of education and get unbearable umarajuć people.

I think that future generations have a better chance to improve this, and because of the Internet that you quickly show that the simple fact that there are other countries, civilization and people on the ground next to your accursed village.

* This superiority complex is reflected also in relation to immigrants. How to explain the Greek xenophobia?
I can only tell you a story. I was in a village like that and go for twenty years (it is actually a village from the story "Czech doctor) and my local friends are we talking about how people treat the Albanians there and how they have been told that they can not come to the pub . I ask myself: "Well, come on, there is a bre F. who was an immigrant in Germany for twenty years and who knows through what these people go. " Everyone laughed and told me to F. actually was the person who banned Albanians to come to the inn. L 'understand? I do not.

Everything is a matter of education, really. We do not have it. Everything is serious and important I have learned in the family, among friends, and personal engagement. School is a place where only learn to be Grk what is best for you and that's all. So grow up and become the best and then kriviš Jews and the Albanians and the Turks and Americans and blacks and gays and Olympiakos fans and women (if you're a man) and men (if you're a woman).

Greek media do not report problems, they are part of the problem.
.... When the 1821 super powers England, France and Russia wanted to destroy the Ottoman Empire had to create a new nation without or with very little national consciousness (probably to remind you of something?). So they came up when the Greek comes to be history, because it's the only thing we had. Of course, the shepherds who lived here at that time nothing in common with Alexander, Homer and the Parthenon did not have. Suddenly, we got all those pastors who inserted the idea that they actually are not shepherds but proud sons, grandchildren and relatives further Pericles, Demostenisa and Pythagoras, the names for which they have never heard of, but it looked like the Europeans to respect. So we have essentially the entire national identity built on lies: we are all sons of Socrates (but not gay). Now, the illusion can be useful for several years, or during the war, but if you hold 200 years people in the belief that you are the best and that everyone can kiss you in the ass sooner or later shvatićeš that it is not so and you will be depressed. Nationally. Will become the subject of mockery. National.

* Where to place the Greek media, perhaps the worst that I saw?
Greek media do not report problems, they are part of the problem. Scandals about which report only and are useless, because they do not solve nothing at the end of them out, no one was punished, no one regretted what he did, in most cases the "bad guys" only, or even promote are rewarded. The thing with the Greek policy is not to some people who are in the highest social circles of stealing money from the poor. It happens in all Western countries - in the east, as far as I know. The powerful always take the money from the pockets of the poor. The problem in Greece in the last ten years and more, is that powerful people totally fuck that we know. Somehow I do in person, and even catch them in action as they only promrljaju "Yes, okay, I gave the church five mountain and they gave me five million, and what should you care?" And say that you odjebeš. The media can make a mess a couple of days about it, after which it should appear on the current news, be it a war or the birth of a new panda in the Beijing zoo. So people are now not only feel weak and small compared to the powerful authorities, but they feel funny and because they are treated not only as a poor and insignificant but also as an idiot. It is a feeling of total helplessness. This is what happened last December when the police killed him stupid boyfriend. Everyone knew that the cop will not be punished - and not - because the game play so if you are on our side can do whatever you want - stealing, killing, without any consequences. In the last 15 years politicians and the media are on the same side, in the same job, in such interaction are inseparable.

* On the other hand, Greece is almost the only country where people always come out on the streets and protest. But no ordinary Grk does not respect those who loudly and angrily express their views in relation to social and political situation, despite the fact that they are the only ones who speak the same instead of ordinary Greeks. Why no support, or at least why they did not support their own children on the streets last December?
Greece is the only country where there are people who are on the streets, there are France, Italy, Spain and others. Our only, but quite serious "tradition" is "Politehnio, which occurred in 1973, but different from other countries and their revolutionary moment of May 1968. In Greece, happened to be students or university, were against the junta. It was a great rebellion, Hunt tanks entered the Faculty and on that occasion killed 30-40 people, I do not know exactly. But the revolt led to the overthrow of Hunt, and something even more important - since banned the entry of police and army at the university, which is very important. The political mainstream is accepted at the time independence of universities in this respect, tolerate and actually tried to swallow the rebellion and - many members of the Communist Party (KKE) and PASOK tried to connect with them, many student leaders were also enroll in PASOK and the KKE.

After that, mainstream politicians have begun to feel a bit uncomfortable on the occasion of this phenomenon - ie students and young people, who have a shelter in which the police can not enter, they do not like it, of course, but in their simple minds this is in some way associated with the fall of Hunt, which was .. hm .. good thing. Thus, the movement won in some way "justified" and become more powerful than in other countries, although never to this December, there was no attempt uprising.

* It seems as if the "uprising" in December 2008, and hopes the change failed?
In my opinion it is not at all in December failed. What was important for me is that a whole new generation to understand how the system works and, unfortunately, kills one petnaestogodišnjaka. The lack of punishment brought bitter message. I was actually on the corner next, when the victim prior generation, another šesnaestogodišnjak, Mihalis Kaltezas, died on exarchate, 1986, also was killed by a policeman, who also was not punished. I had seventeen years and I understood the message.

I see it like this: a bunch of young people is popizdela it felt wrong, because she saw the ugly face of the state and opposed to it with stones. Of course not mean that the uprising began, but it reminded me of what my publisher says the best seller: "If a stupid book bought millions of people who never read books, some of these people will like and reads may be another book, and one more. " And that's it. Victory. And this is like, if you are thousands of young people across the country gathered and began to think then we won.

* Do you think that literature should be politically engaged? Can you imagine yourself in a political party?
Literature is the art. Art is a way that people did better, there is political. Belong to the left side of the political spectrum, and so far no party has not received my full support. Unfortunately, I am too old to imagine situations and other summer fairy tale.

* How do you feel like someone who deals with art and culture in the country to which it did not really care?
The relationship between modern Greece and the culture is completely opposite to that in ancient Greece. Now there is no mainstream interest in art. And that would have the money and attention to these mainstream. However, the ministers of culture in Greece are clowns. Perhaps you remember the scandal Zahopulos man was the Minister of Culture of Greece and arrange millions who gave the European Union for Culture, mainly Orthodox Church and their fake clubs "culture" and other similar false clubs behind them are standing deputies and their wives - he became a star tabloid story after discovering that he had oral sex with a secretary, and then attempted suicide. We speak, therefore, the Minister of Culture! Menu actually do not mind that I live in a country that culture is not interested, and that helps the internet, so you do not feel so isolated, such as twenty years ago, so now you can be a member of a larger company than your little village.

* What do you think about modern Greek Literature?
Modern Greek literature is, unfortunately, at least - boring. And trying to be "modern." This is imitation of cynicism from the nineties such as Bret Easton Ellis, but without the humor. It's like making Tarantinovog film without the element of fun. Only some people cursing each other and look at his penis. Boring. I do not know what the book is great. I do not know anything about the hunt for the whales, but "Moby Dick" is one of the best novels ever written, with over 100 pages of detailed description of the whale. If someone started to talk to me in the cafe 45 minutes on parts of the whale, probably would be killed by severe, lethal drugs. But in this book you want to know about whales, harpoons and other matters. Why? Because I like the story, people, characters. There is something that is interesting. In modern Greek literature, something's wrong.
http://www.e-novine.com/intervju/intervju-kultura/30123-Grci-olo-kao-svi-drugi.html

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
Поени од реакции
Грција“: Made in Germany

Новата држава не се надоврзува на непосредното минато, како што било зачувано во популарната меморија, туку се адаптира себе си врз популарната слика за античкото грчко минатото која беше создадена од Западот. Таткото на Ото, кралот Лудвиј Први од Баварија, беше опседнат со античка Грција и ги израсна своите деца со аспирацијата дека еден ден едно од нив ќе царува со оваа славна земја (1).

Германската опсесија со Елинските антички градови-држави започна во 18 век и почна да циркулира преку општествените кругови и образовните системи. Конечно, овој нов култ на личноста ќе изврши влијание врз народните маси на новата земја маса и ќе стане познат како “Грција“ во 1821. Со други зборови Германците со сила ја создале модерна Грција и современите Грци врз романтичарската германска аријанистичка филологија (2).
Тоа истиот оној Аријанизам кој Мартин Бернал го стави под знак прашање во 1987 година, со кој страста на јавноста беше подигната од модерните Грци и научници од целиот свет (3).

Писателор Никос Димоу го искажа следново во едно неодамнешно интервју за Њујорк Тајмс:

"Тоа е вина на Германците", рече г-дин Димоу за грчката гордост во овој случај. Обраќајќи се кон Johann Winckelmann, германскиот историчар на уметноста од 18-тиот век во чијашто визија за античка Грција напишал: " населена со убави, високи, руси, мудри луѓе, претставувајќи совршенство", како што г-дин Димоу истакна, тоа и беше наметнато на земјата за да го обликува на модерниот грчки идентитет. (4)
"Ние порано зборувавме албански и се нарекувавме себеси Ромејци, но тогаш Винкелман, Гете, Виктор Хуго, Делакроа, сите тие ни рекоа: " Не, вие сте Елини, директни потомци на Платон и Сократ“ и тоа беше доволно. Ако на еден мал, сиромашен народ му ставите толкав товар на неговите рамења, тој никогаш нема да оздрави. "(5)

Она што доведе до големо ширење на овој феномен на Аријанистички вредности беше
„Науката за Антиката“ во училиштата каде што учењето на класичната цивилизација ја фалсификуваше дисциплината со фикцијниот, измислен Елинистички модел. Научникот Stathis Gourgouris го напишал следново во својата книга “Нација од соништата“: „Во практична смисла, сепак, историската апсурдност на прогласувањето хеленска цивилизациjа изразувајќи ја културата како незагадена од странските елементи може да се објасни со еден едноставен факт дека обично тие имаат тенденција да се занемаруваат,имено, како што знаеме хеленската цивилизација беше изум на “Науката за Антиката“од класиката [катедрата]. Како таква таа можела да биде (и беше) обдарена со какво и да е значење кое што би и било од корист на нејзината [академска] дисциплина.“(6)

Со помошта од Западот модерна Грција ја доби својата независност и беше ставена под Баварската монархистичка власт со ново крунисаниот крал на Грција, кралот Ото.
Ако се вратиме во времето на местото наречено Атина пред тоа да биде претворено во германско кралство, што ли би нашле звиснато околу урнатините? Според Едмонд Абот блиску до средината на XIX век "Атина, дваесет и пет години, беше само едно албанско село" и дека "Атина е брзо населена со луѓе од различни народи". Тој, исто така вели "Турското село кое претходно ја зафаќаше основата околу акрополот, не исчезна, тоа претставува цела четвртина од градот .... огромно мнозинство на населението во оваа четвртина е составено од Албанците. (7)

Конечно новата баварска монархија ќе ја подобри оваа ситуација не само во Атина, но во сите делови на германски создадената модерна Грција. Албанците од Атина и другите мешанки од раси, не се совпаѓаа со онаа фантазија на Wincklemann која беше манифестирана во Германија и Западна Европа. Во 1834 година, беше одлучено Атина да биде новиот главен град на Кралството на Ото. Еден германски архитект, Schaubert, бил најмен да се создадат широките улици, плоштадите и булеварите: и така Атина, која во 1834 била село од 5000 жители во 1936 година станала град на над 450.000 жители (8)
Во суштина гледаме дека Германците ја создадоа модерна Грција буквално од корен. Но, Атина беше само една област. А што е со Спарта?

Според нашиот извор, Едмонд Абот, "Нова Спарта е креација на кралот Ото, кој го формирал бескорисниот проект на спасување на сите големи имиња на Грција." (9) Се разбира дека Спарта едно време беше не само албански доминирана, туку и главна дестинација за населување на словенските племиња кои се појавија на Балканот во 6 век. Peter Edmund Laurent патувал низ Словено-Спарта пред да избие војната за независност. Тој запишал: "Од нивните манири, нивните карактеристики, како и имињата на голем број од соседните места, сум ставен на искушение да сметам дека водат потекло од словенска крв: многу минувачи се преправаат, дека сепак, ги откриле трагите на спартанско потекло во овие варварски орди. (10).

Можеме да видиме зошто кралот Ото сакал да се создаде Нова Спарта. Бидејќи Словено-Спарта, никако не се вклопуваше во ариевскиот германско-хеленски идеал, со сите свои словенски имиња на места и нерафинирани манири.

Но, повторното создавање на мртвата античка цивилизација од земјата нагоре не беше единствената намера која кралот Ото ја имал на ум. Баварските господари ја прогласија црквата на Грција за независна од Вселенската патријаршија во Цариград.

Новосоздадената црква на Грција од самиот почеток беше затвореник на автократската грчка држава владеена од Баварија (11).

Според историчарот William St.Claire германскиот производ - Грција : “беше во суштина баварска колонија“.

... продолжува

1)Discourses of Collective Identity in Central and Southeast Europe (1770-1945) Volume II, page 308, written by Mary Kitroeff, edited by Balazs Trencsenyi and Michael Kopecek
2 )и 3) Cultural Intimacy: Social poetics in the nation-state, pages 106-07, by Michael Herzfeld
4 )и 5) Elgin Marble Argument in a New Light By MICHAEL KIMMELMAN June 23, 2009 NY Times
6) Dream Nation, page 134, by Stathis Gourgouris
7)Greece and the Greeks of today, pages 32 and 160, by Edmond About
8) In the Steps of St.Paul, page 304, by H.V. Morton
9) Greece and the Greeks of today, pages 21-22, by Edmond About
10) Recollections of a Classical tour, page 182, by Peter Edmund Laurent
11) Salonica Terminus, page 43, by Fred A. Reed

A

anaveno

Гостин
R1a1 haplotypes, the Arabian peninsula

Sixteen R1a1 10-marker haplotypes from Qatar and United Arab Emirates have
been recently published (Cadenas et al., 2008). They split into two branches, with base
haplotypes
13-25-15-11-11-14-X-Y-10-13-11-30
13-25-16-11-11-14-X-Y-10-13-11-31
which differ by only one mutation, marked in bold. The first haplotype is the base one for
seven haplotypes with 13 mutations in them, on average 0.186±0.052 mutations per
marker, which gives 2,300±680 years to a common ancestor. The second haplotype is the
base one for nine haplotypes with 26 mutations, an average 0.289±0.057 mutations per
marker or 3,750±825 years to a common ancestor. Since a common ancestor of R1a1
haplotypes in Armenia and Anatolia lived 4,500±1,040 and 3,700±550 years bp,
respectively (Klyosov, 2008b), it does not conflict with 3,750±825 years bp in the
Arabian peninsula.

DNA Genealogy, Mutation Rates, and Some Historical
Evidences Written in Y-Chromosome.
II. Walking the Map
Anatole A. Klyosov1

tragi od Selevkidite....
tie bile R1a1="slavsi"....

10% slavsi tamu,ne e mala rabota....

S

smart ass

Гостин
виновна е европа,која барајќи темел на нејзината демократија го постави истиот на трустно земјиште кај педерите:toe:

Член од
12 февруари 2009
Мислења
Поени од реакции
Фалсификувана историја

Eве линк еден текст во којшто добро се објаснети причините за создавање на новата грчка нација, за борбата меѓу "романизмот" и "хеленизмот" во текот на 19 и почетокот на 20 век.

http://www.romanity.org/htm/ro3enfm.htm

Koј може нека преведе.
А еве еден цитат од Сајтот

R O M A N I S M
AND
COSTES PALAMAS

Professor John Romanides of the University of Thessaloniki recently published a book entitled Romanism, Romania, Roumeli in which he uncovers these truths which seem stranger to many because they learned a false history in school.

Значи и самите грци знаат дека учат фалсификат историја во школите. (Како и во сите земји во светот).

Иако не е во врска со темата... интересно е: во точката 19 пишува:

19. Romanism bilingual till today
But Romanism is still bilingual today. This is so because the Vlachic language spoken in Greece is Neo-Latin or Neo Romaïka and the Arvanitic (Albanian) language spoken in Greece is approximately 50% Latin and 25-30% Hellenic. Some years ago it was common for Romans in the Balkans to be bilingual and many times trilingual. The Romaiïk language was prevalent. The largest group of revolutionaries of 1821 were the Arvanite (Albanian) Romans of whom many did not even know Greek.

Ама нема храброст да го наведе третиот јазик. Ако прошета по Солунската чаршија ке го слушне и денес.

А уште нешто интересно понатаму:

26. Alliance of Committeemen[49] and Neo-Greeks Under the leadership of Russian Panslavism the Slavs undertook a great campaign to stop the use of the name Roman among the population of this Magna Balkan Romania-Roumeli, in order to prove that the name Roumeli, which means the land of the Romans, did not correspond to the real composition of this Magna Roumeli. Especially active in this regard were the Committeemen of the new nation of Bulgarians created from Romans by the Russians.

Значи ова го знае цел свет освен бугарите.

Смејурија.

Член од
28 мај 2005
Мислења
Поени од реакции
Уште едно сведоштво за “лажната историја на Грција’’ од Шервин Вакили:

The False history of Greece (تاریخ دروغین یونان) - The myth of the Greek political democracy, the myth of Greek philosophy, the myth of Persian wars, .... by Sherwin Vakili

genre
History

description:
A detailed critical survey on the history of Greece in its golden age on Athenian culture, and its deconstruction due to Persian history. A review of Greek civilization, which leads to eradicating the myth of the "Greek miracle".

http://www.goodreads.com/story/show/2896.The_False_history_of_Greece_

dali ima nekoj nesto najdeno od ova?

thx

Член од
17 март 2005
Мислења
Поени од реакции
Целосно демистифицирање на грчката вештачка творба на само 3 и пол страни:

Дали има кандидати кои би се ангажиле за превод на текстов на македонски јазик?
Не знам дали го преведе, но еве што вели од професор Чарлс Кинг за настаните подоцна:

“...The Lausanne treaty has been written as if distinguishing between "Greeks" (the term for Orthodox Christians) and Muslims was an easy thing—as if both communities should have felt some affinity for Greece and the new Turkish Republic as their natural homelands. But in a many communities, the lines were indistinct. A person of Orthodox religious affiliation—the only criterion, according to the treaty, for being "Greek" —might speak only Turkish or a variety of Greek unintelligible to a Greek-speaker from the Aegean. A Muslim from Greece likewise might be most comfortable in Greek or a Balkan Slavic language, not Turkish.

Nevertheless, communities were marked for wholesale removal based on their presumed ethnic traits. Disputes over whether a person or a family was, in fact, "exchangeable"—subject to a compulsory deportation—were adjudicated by a special intergovernmental committee established under Lausanne.

By the middle of the 1920s, Trabzon, Samsun and Sinop had been virtually emptied of Christians. Even the Greek-speaking communities of the Pontic uplands, the Matzouka region where the last remnants of Byzantium had lingered on in monasteries and villages for centuries, came to an end.

People who still called themselves Romans—Romaioi or Rumlar—suddenly became "Hellenes", just as people who had once been simply Muslim now became "Turks".

And both found themselves in new, national homelands to which they had never owed allegiance.

It was "a thoroughly bad and vicious solution," declared Lord Curzon, one of the framers of the Lausanne treaty, "for which the world would pay a heavy penalty a hundred years to come." …’’

(Charles King, The Black Sea, A History, Oxford University Press Inc., New York, 1994, pg. 214)

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
Поени од реакции
Грчките трговци и простите селани беа научени од страна на Западњаците да повторуваат како папагали: “Јас сум потомок на Перикле“...

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
Поени од реакции
Страна 43. “A concise history of Greece“ By Richard Clogg

Грците биле нарекувани - Христијанизирани Турци

А Фанариотите - деца на Сатаната

Kajgana Shop

На врв Bottom