Јас некако, ако во последнива неколку години е засенет јас си навувам за субару, знам минатите две сезони Лоеб партал направи со ксарата, ама гледам дека промената кон ц4 многу му вијае на начинот на возење. Од друга страна гледам дека гронхолм малку зема здив малку откако 3-4 години нервите ги кинеше со пежото. Солберг по неговата титула со субару малку затаи. Како и да е во последнува години на штета на квалитеотт гледаме откажување на неколку марки на автомобили, имено Мицубиши, Пежо и Шкода ги нема. Сот ова рели шампионатот некако губи на атрактивност. За сметка на тоа форд доминира со некоклу тимови, ситроен доби на цена последниве години поради уиспесите на Лоеб и пензионираниот Сајнц. Субару вегетира.
Нешто што навистина би било погубно за шампионатот е да останат само две марки да се натпреваруваат. Мислам баш во тој сегмент има дене баш голем избор на многу добри аеродинамични шасии, со оглед дека ц4 е сепак моноволуменска коцка: Пежао 307, Рено Меган, VW Голф, Опел Астра, Шкода Фабиа, Киа ceed, Мазда 3, Тојота Аурис, Сузуки Свифт, Сеат леон и други.