Вулканскиот прав vs авионските мотори

  • Креатор на темата Креатор на темата Apokalipto
  • Време на започнување Време на започнување

Apokalipto

Tredici
Член од
4 март 2007
Мислења
15.576
Поени од реакции
2.586
The Finnish air force has released images showing the effects of volcanic dust ingestion from inside the engines of a Boeing F-18 Hornet fighter, while it prepares to make inspections on several additional aircraft.

Five of the air force’s Hornets were involved in a training exercise on the morning of 15 April, just hours before the imposition of airspace restrictions due to the ash cloud spreading from a major volcanic eruption in Iceland.

One aircraft’s engines have been inspected so far using a boroscope, with melted ash clearly visible on its inside surface. The air force decided to release the images to show the potentially damaging effects of current flight activities, says chief information officer Joni Malkamäki.

getAsset.aspx


getAsset.aspx


“The images show that short-term flying can cause substantial damage to an aircraft engine,” the air force says. Continued operation could lead to overheating and potentially pose a threat to the aircraft and its pilot, it adds.

Checks will soon be made on the other four aircraft involved, and some engines will be removed to help Finnish company Patria – which provides in-service support for the nation’s F-18 fleet – to assess the extent of any damage caused. Its fleet comprises 55 single-seat F-18Cs and seven two-seat trainers, with each powered by two General Electric F404-402 engines.

Finland halted air force training flights yesterday, but the air force will continue to perform operational sorties as required, such as air policing missions and national security tasks.

One of its BAE Systems Hawk jet trainers also flew from Kauhava air base twice yesterday carrying an air sampling pod which collected dust from the atmosphere at various altitudes.

The air force is sharing the gathered information with the Finnish civil aviation authorities, and says it will stage more such flights as requested.

извор
----------------------

Накратко, неколку Фински воени авиони се нашле во воздух додека им траела вежбата а на нив налетал првиот бран на вулканска пепел/прашина и на моторите и надворешно и внатрешно се видливи оштетувања, напоменуваат дека и кратктрајно изложување на таа вулканска прашина ќе предизвика прегревање на авионските мотори.

fs2005-3024_fig_13.jpg


ash-sem.jpg
 
Нека потрае уште едно шест месеци исфрлањето на пепел па ќе живееме во интересни времиња.

Инаку кога последниот пат еруптирал тој вулканот таму Европа гладувала, затоа што вулканскиот прав го покрил небото и посевите со жито и компир изумреле, додуша не сите ама во доволен број. Е сега ако споредиме број на жители во Европа со тогаш и сега, авионите дека нема да летаат ќе биде најмал проблем.
 
Прашање до тие кои се бават со проблематикава... зошто авионите сега во вакви услови не летаат под границите на облакот прашина т.е на висина до 8000 метри?
 
Нека потрае уште едно шест месеци исфрлањето на пепел па ќе живееме во интересни времиња.

Инаку кога последниот пат еруптирал тој вулканот таму Европа гладувала, затоа што вулканскиот прав го покрил небото и посевите со жито и компир изумреле, додуша не сите ама во доволен број. Е сега ако споредиме број на жители во Европа со тогаш и сега, авионите дека нема да летаат ќе биде најмал проблем.
he,he...zanimlivo, ama svetot se izmenil od vremeto na poslednata erupcija...vo sekoj slucaj zanimlivo:)
Прашање до тие кои се бават со проблематикава... зошто авионите сега во вакви услови не летаат под границите на облакот прашина т.е на висина до 8000 метри?

se raboti za sistemot na korudorite i nivnata podelenost po visina...., vo sprotivno , ke se stvori kalabalak kako na raskrsnica so rasipani semafori...., no i strav od ostetuvanje na letalata...nikoj nema prestava kade ke se naleta na razorna prasina...:)
 
Боби[Мкд];3491799 напиша:
Финска има ф-18?:icon_neut

Па што ако има...тоа е трошок не сум сигурен али над 40 Ф-18ки имаат но купени уште пред 10-12 години(не знам баш точно али од претходниот век се).

Инаку Грипен е многу добра опција и доста интересен и свеж е Скандалот во романија која купи Ф-16ки(но без фул опрема т.е второкласни) додека швеѓаните практикуваат при продавање на летала т.н оф сет договор(потпишан) или во превод ако купиш 30 авиони државата се обврзува да инвестира одредена сума во државата-купувач(еве свеж пример е Унгарија каде швеѓаните инвестираа отворија фабрики,вработувања...).

Туку што се однесува до правот-нормално дека е проблем ипол за моторите еве конкретно патнички авион "цица" околу 4 тона воздух за една секунда е сега има заштита од јата птици(често прават бељи)...ама немаат заштита од вулканска прашина и тоа дип јадра(башка метали)...значи опасно е и ризично па на крај краеви животи се во прашање:toe:.
 
Радар за откривање на вулканска пепел

Нискобуџетската авиокомпанија „Изиџет“ денеска го претстави првиот радар во светот за откривање на вулканска пепел.

easyjet.jpg

Апаратот, кој треба да биде монтиран на опашката на авионот и да регистрира присуство на пепел на 160 километри, би можел да спречи ново затворање на европскиот воздушен простор како што имаше во мај поради облакот од вулканот на Исланд.

Авиокомпанијата соопшти дека се планираат тестирања на новиот детектор за вулканска пепел со производителот на авиони „Ербас“ и оти се надева дека до крајот на годината апаратот ќе го монтира на десет свои авиони.

Извор
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom