Увоз на половни возила

  • Креатор на темата Креатор на темата alex macedonian
  • Време на започнување Време на започнување
Ако е француска на старо купена, одма мењај све, ребраст, плочки, каросерија, врати, стакла, тркала, гуми... А ако е недај боже Фиат, онда и све да смениш и нова од продавница да ја купиш, џабе е.:(
 
Ако е француска на старо купена, одма мењај све, ребраст, плочки, каросерија, врати, стакла, тркала, гуми... А ако е недај боже Фиат, онда и све да смениш и нова од продавница да ја купиш, џабе е.:(

Ако е Фиат не ја ни купувај..
:):)
 
Ауди А6 над 2011 шо се моделите, колку би коштале давачките за увоз, дали знае некој
 
Има промени на царина. Намалени се давачките. Слушнав од некои пријатели кои убезуваат коли. А колку е вистина незнам. АКо знае некој каде може да се добие информација на интернет нека пише
 
Увоз на половно возило од Словенија?

@valvoline стварно има толку проблеми со корозија на подвозјето од Словенија?
 
Дали некој е запознаен,колку би ме фатило царинење на Цитроен ц5 2.0 2009год дизелаш?
 
УШТЕ ЕДНА СЛИКОВИТО ОПИШАНА ГОЛГОТА
На граница е друга приказна,прво пола саат ке те гњават дека не ти се добри документите,за на крај да ти рече да ги почастиш за новата кола.Тарифата на Бугарите им е по 20 евра,20 на цариникот што ги средува документите,и 20 на полицаецот на пасоши,зошто и он нешто ги чепка документите.А ако се направиш на тошо ке пројдеш и со двапати по 10 евра.Мене барем ми има успеано двапати до сега.
Јас ги заебав бугарските цариници,поточно бугарска царинарничка,ми рече да ја почерпам(почастам) за новата кола со тоа што парите ќе ги ставам под тастатурата на нејзиниот граничен офис-замислете го ова,полицаец те пушта да му влегуваш во канцеларија а над вас се вее ЕУ-знаме,хехе),јас и оставив само 10 евра и таа ми ги даде документите,веројатно сме имале и среќа,некоја меѓусмена и сл. и оваа за себе си ги има дрпнато тие пари,меѓута останува фактот дека Бугарија е тешко корумпирана земја,џабе им е влезот во ЕУ[DOUBLEPOST=1514266714][/DOUBLEPOST]
Ако е француска на старо купена, одма мењај све, ребраст, плочки, каросерија, врати, стакла, тркала, гуми... А ако е недај боже Фиат, онда и све да смениш и нова од продавница да ја купиш, џабе е.:(
Не тролај тука без врска,промашено ти е тролањето,каква сакаш кола купи на старо,ако е лошо одржувана или претерано возена тогаш нема врска дали е француска или италијанска,јас си купив половна Лагуна 2(1.9 DCi-100ks 2003-та) и можам да ти кажам дека воопшто не се разликува по број на кварови од своите половни германски колеги,имав проблем со паѓање во "limp-mode" ама испадна дека било до сензорот на интеркулерот,го сменив исега колата влече одлично и оди без проблеми,ама истиов проблем го имаше и колегата од работа на својот VW Passat 1.9 TDI (131кс-2001),така да толку за тоа која кола од каде доаѓа и предрасудиве за нејзиното потекло[DOUBLEPOST=1514267577][/DOUBLEPOST]
Луѓе не се заебавајте големи пари се у прашање. Зашто да ги фрлите у ѓубре неколку иљади евра?
Баталите тоа француските и жабарските коли, ценете си ги парите.
Тролаш човече и тоа на големо,немаш појма од коли штом вака тролираш,другар мој го отепа од возење Пунтото 1.9JTD(80кс-2001),досега само редовни сервиси и толку...[DOUBLEPOST=1514269352][/DOUBLEPOST]
Сакам моноволуменец да земам па се мислам за Citroen Xsara Picasso 1.6 hdi, мислење, добри/лоши?
Ако веќе имаш избор подобро одбери го моторот со 90 кс,потраен е и помалку оптеретен од појаката верзија,второ,се зависи како е возена колата,колку километри има реално поминато,дали е доббро одржувана итн.
 
Последно уредено:
Поздрав
Да ве прашам колку ќе ме чини да увезам VW Polo IV (9N3) 2005-2009 од Словенија до Македонија?
Ако Полото е со карактеристики: 1.4 ТDI / 1.4 Бен 59kw/80коња со опрема ``Comfortline`` (2007/2008) год? Цена на лице место за возило 3500-3900евра.
Ме интересираат патните трошкови за царина.

Благодарам.
 
Здраво

Дали ќе може некој да ме упати кои се процедурите за продажба на кола, овде во Македонија, која е на странски таблици? Конкретно за човек од Германија кој што сака да ја продаде колата овде во Македонија.

Фала, поздрав
 
Здраво

Дали ќе може некој да ме упати кои се процедурите за продажба на кола, овде во Македонија, која е на странски таблици? Конкретно за човек од Германија кој што сака да ја продаде колата овде во Македонија.

Фала, поздрав

Carina spored godina na kola, oprema, model... homologacija, pa registracija.. davackite zavisat od kolata, kolku po luksuzna tolku poskapa
 
Здраво

Дали ќе може некој да ме упати кои се процедурите за продажба на кола, овде во Македонија, која е на странски таблици? Конкретно за човек од Германија кој што сака да ја продаде колата овде во Македонија.

Фала, поздрав

Мора да се царини..Значи мора да биде Еуро 4 па нагоре..Постапката би требало да е иста..Треба да се одјави од Германија,да се вратат таблиците,тука да може да се царини итн..
Ако купецот има БГ пасош,можеби да отидат до Бугарија и да ја префрлат на Бугарски таблици..
 
Дали возилата од 2002/2003та и нагоре без разлика дали бензин или нафта што имаат еуро 4 (green emision sticker) поминуваат за царинење? Гледам Голфови, Октавии, Половци има по багателна цена од наведениве години.
 
Не тролај тука без врска,промашено ти е тролањето,каква сакаш кола купи на старо,ако е лошо одржувана или претерано возена тогаш нема врска дали е француска или италијанска,јас си купив половна Лагуна 2(1.9 DCi-100ks 2003-та) и можам да ти кажам дека воопшто не се разликува по број на кварови од своите половни германски колеги,имав проблем со паѓање во "limp-mode" ама испадна дека било до сензорот на интеркулерот,го сменив исега колата влече одлично и оди без проблеми,ама истиов проблем го имаше и колегата од работа на својот VW Passat 1.9 TDI (131кс-2001),така да толку за тоа која кола од каде доаѓа и предрасудиве за нејзиното потекло.
Mногу ми е интересно тоа што сите си заклучувате дека штом ги ругам французиве, гарант сум по германски коли.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom