Уште малку - Dreamliner 787

  • Креатор на темата Креатор на темата Misirkov
  • Време на започнување Време на започнување
Ааа уште малку. Дур да пројдат тестови дур да биде ова она плус проблеми и слично. Така да не се надевам уште малку. Еве баш глеј ги на дискавери со ербасот колку проблеми имаа. Така да ако го земеме нивниот пример застои и слично мислам уште малку подолго.
 
Почнаа со тестирање на тркалата... :icon_cool

2008106343.jpg


http://seattletimes.nwsource.com/html/businesstechnology/2008106330_webboeingtest11.html
 
Airlija........................LETNAL..:) so srekja neka mu e....mu pozeluva eden star composit-dzija.....:)

At 10:28 a.m. local time on Tuesday, the first Boeing 787 Dreamliner took off from Snohomish County Airport in Everett, Wash., into cloudy skies, before a crowd of about 16,000. The flight was scheduled to last about four hours, but after three hours spent circling above Puget Sound, with weather deteriorating, the crew touched down with a smooth landing at Boeing Field, in Seattle. "
na http://flightaware.com/live/flight/BOE1 marsrutata na letot....
 
Со задоцнување од 2 години, американскиот производител на авиони успешно го заврши првиот пробен лет на новиот авион Боинг 787 „Дримлајнер“.
Облачното време во Сиетл не ги спречи стотиците вработени и новинари во живо да го проследат летот.
Новиот авион се приземји по три часа лет. Првично беше предвидено „Дримлајнерот“ да остане во воздух пет ипол часа, но тестот беше скратен поради поројниот дожд кој се засили и ја намали видливоста на пилотите.
За многумина овој боингов модел значи почеток на револуцијата во авио сообраќајот.
„Ова е првиот вистински целосно нов џет авион на 21-от век. Веруваме дека токму тој ќе ги постави стандардите во годините кои доаѓаат“, изјави Скот Фанцер, проект менаџер на Боинг.
„Авионот лета одлично. Кога започнавме со проектот, се водевме од идејата да ја вратиме радоста во авијацијата и во летањето. Денес го постигнавме токму тоа“, изјави Ренди Невил, пилот во авионот Боинг 787.
Авио превозниците веќе нарачале преку 800 летала од овој тип, но поради доцнењето и пробиените рокови некои ги откажале нарачките.
„На Боинг му е важно авионот да биде тестиран, да ги добие неопходните потврди и да полета, зошто секој ден до пробниот лет и до првата испорака е ден за кој компанијата ќе плати пенали поради пробиените рокови“, рече Ричард Тортело, експерт за аеронаутика.
„Дримлајнерот“ е прв комерцијален авион направен од лесни карбонски легури, а не од алуминиум, и затоа е во состојба да троши 20 отсто помалку гориво отколку порано.
Двомоторниот авион е покомфорен, и е конструиран да превезува меѓу 210 и 330 патници на растојанија до 16 илјади километри. Вториот пробен лет е закажан за идната недела.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=117558
 
Не една од, туку најелегентната.

Неделава се вршеше тестирање на авионот и до средата имаа набилдано 8 часа во лет, додека вчера додатни 3 часа.

Тешко ми е да дочекам да летам со авионов...
 
Не една од, туку најелегентната.

Неделава се вршеше тестирање на авионот и до средата имаа набилдано 8 часа во лет, додека вчера додатни 3 часа.

Тешко ми е да дочекам да летам со авионов...

почекај море да набилда едно 1000-1200 циклуса и некои 5000 и кусур саати , па ако мораш седнуј , ако не, дај прво да видиме од кои причини ќе љосне првиот па да процениме како понатака...:)
 
Што да кажам...маестрално...

050831g.jpg



url]




Boeing787_high.jpg





Што да кажам...маестрално...

050831g.jpg



boeing_787_Dreamliner_inside.jpg



Boeing787_high.jpg

Дизајн

_Boeing-787-rendering-BMW-Designworks.jpg




Но да биде едно јасно-ова е само за оние со подлабок....џеб,а и нуди профит бе..

Троа помал е...ама


saupload_dreamlinervsa380_2.png


Иден концепт на боинг

concept.jpg


sonic_cruiser_04.jpg


тоа е sonic cruiser

А идеен концепт за авион 6-та генерација...JSF старее веќе...но добро ова и беше планирано..


Boeing%20Concept%20FAXX%20July%202009.JPG



Или од 2020...на дискавери ќе ви кажат како Денес исто F-22 уништува 99% од Светска Воена авијација...епа и тогаш така ќе велат...ама тогаш ќе боидат во право...имаат учество и други фирми-не се сомневам во овој проект(исто како JSF)

FAXX%20slide%20Boeing%20July%202009.JPG


Најверојатно и rayteon ќе земат учество-дел електроника,радар и вооружување ракетите,а и локхид мартин,ќе понуди свој концепт.

А денес Локхид мартин максимумот е=JSF

Lockheed%20Martin%20F-35_mission_artist_opt600x383_irandefense.jpg



И таму се замешани повеќе фирми...еве прат и витни-моторот..вооружување...и анти електроникa

Raytheon - 24-channel GPS with digital anti-jam receiver (DAR).
Weapons

Weapons are carried in two parallel bays located in front of the landing gear. Each weapons bay is fitted with two hardpoints for carrying a range of bombs and missiles.

"Weapons are carried in two bays located in front of the landing gear."
Weapons to be cleared for internal carriage include: JDAM (joint direct attack munition), CBU-105 WCMD (wind-corrected munitions dispenser) for the sensor-fused weapon, JSOW (joint stand-off weapon), Paveway IV guided bombs, small diameter bomb (SDB), AIM-120C AMRAAM air-to-air missile and Brimstone anti-armour missile; for external carriage: JASSM (joint air-to-surface stand-off missile), AIM-9X Sidewinder, AIM-132 ASRAAM and Storm Shadow cruise missile


Интересно израел има учество Елбит)

па и други земји(што е нормално)

BAE Systems Avionics - side stick and throttle controls
Vision Systems International (a partnership between Kaiser Electronics and Elbit of Israel) - advanced helmet-mounted display
BAE Systems Platform Solutions - alternative design helmet-mounted display, based on the binocular helmet being developed for the Eurofighter Typhoon

Комуникациите ќе бидат од Raytheon и тоа на макро ниво...со максимална заштита-и то за 10 години-Т.Е 2020
MIL_Raytheon_C4ISR_Future_lg.jpg



Ама за патнички авиони Боинг РУЛЗ...не ко аирбус влечи деловои од други земји-склопуј во тулуз:toe:

Ааа уште малку. Дур да пројдат тестови дур да биде ова она плус проблеми и слично. Така да не се надевам уште малку. Еве баш глеј ги на дискавери со ербасот колку проблеми имаа. Така да ако го земеме нивниот пример застои и слично мислам уште малку подолго.

Абе ербасот не е..добро алоцирана...џабе..ако некој дел излезе фалш...чекај..


А боинг од една фабрика ги произведува патничките(од А до Ш)..и се наредени на паркинг....

Уствари најголемата фабрика во светот е онаа на Боинг...
300px-Boeing_Everett_Plant.jpg


boeing.jpg



IMG_5605.jpg


почекај море да набилда едно 1000-1200 циклуса и некои 5000 и кусур саати , па ако мораш седнуј , ако не, дај прво да видиме од кои причини ќе љосне првиот па да процениме како понатака...:)

Конкрете во право си....ама делумно...
.

Ова е маестрално-место за сомнеж нема-ако чекаме 5000 саати и кусур саати..а и првото љокнување кај ни е крајот(ами ете од инат нема љокнуење:))
 
Авиони.

Во 2008 483 авиони испорачал Аирбус, наспроти 375 на боинг.
 
Како стоиме со профит,производствени трошоци,транспортни??
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom