Транспорт и шпедиција

Фала, ова го барав :)... голем проблем е ова со наплатата ..поентата е што никогаш неможиш да си сигурна ..
може да работиш на своја рака цел месец и успер да ти оди и само една тура е доволно да те стави во минус
--- надополнето: 13 декември 2012 во 22:34 ---
од друга страна гледам има доста тури од крајниот север на Шведска до Германија и исто повратни тури од Греманија до северна Шведска .. овие се добри тури и имаа доста километри... по некоја логика си мислам дека овие фирми имаат подобра етика од балканскиве па ќе биде помал ризикот да останиш со празни раце
Ако имаш приколка земај ги турите од оние фирми со нула напред тие се најстари на тимоком и имаат високо реноме. Иако со кризава многу од нив се потопија, али во секој случај на денешницава нема сигурност никаква за наплата.
Мои пријатели останаа - 50 000еврејки од холанска фирма од првите на тимото. И од грчки фирми не земај. Земај Шведи и Германци.
Помал е ризикот од Балканците у секој случај.
--- надополнето: 13 декември 2012 во 22:40 ---
Мал офтопик:

При акредитиви, ако било договорено да се достават 3 копии од товарен лист, а биле доставени 2 копии, странскиве банки те чарџаат 150 евра, и увозникот има право да не ја прими стоката :D
У документацијата мора да си прецизен, како ти стои во налог за утовар така треба да доставиш, во спротивно има право целиот транспорт да не ти го плати поради некомплетна документација. Очи отварање :)
 
Знам, затоа потенцирав, што за мене лично е непотребно, особено ова со копииве :D
 
Не знам дали е баш поврзано со темата ама настанот е интересен за да се коментира.

Синоќа во 02:15 часот на автопатот А4 помеѓу Стразбург и Парис кај местото Souffelweyersheim контролиран е Словенски камион заради возење 95 KM/H на делницата од патот кај што е ограничено 80 за камиони.

При контролата полицијата пронашла магнет на пињонот од менувачот и ја имаат изречено досега рекордната казна, само 36.168 евра, стариот рекорд за возење со магнет беше 24.000 евра.

Она што е најинтересно е дека на камионот имало двајца возачи кои по националност биле Срби, едниот 47 а едниот 28 години стар.

Има многу шофери кои за газдите возат под магнет ама еве што може да се случи, никогаш нема да собереш пари за да платиш толкава казна доколку бидеш фатен.

Не разбирам ова "возење под магнет" на што конкретно се мисли:confused:? Нешто го залажуваат тахометарот да каже дека извозиле помалку километри или пак на друго се однесува?
 
Знам, затоа потенцирав, што за мене лично е непотребно, особено ова со копииве :D


:) тотално непотребно , сепак му даваш причина да не те исплати ... а има многу фирми што ова ќе го искористат


Пред неколку недели читав дека имаше некоја иницијатива од превозниците , да се обезбедат субвенции за нови возила ЕУР6 ...мислам дека ова ќе е добар потег на владата и многукратно тие пари ќе се вратат ...
 
Треба владата на сите да ни купи по една 6ка за парите досега што ги зема од нас.
 
Треба владата на сите да ни купи по една 6ка за парите досега што ги зема од нас.


хехеххе... не мора до толку ... ако не помага барем да не одмога ...
Европа ја преплавија Бугарски, Романски , Полски превозници , уште мислам дека сме нешто подобри од овие .. јасно е дека немаме капцитет да сме најзастапени, ама барем да не ја изгубиме таа тезга ...
 
Не разбирам ова "возење под магнет" на што конкретно се мисли:confused:? Нешто го залажуваат тахометарот да каже дека извозиле помалку километри или пак на друго се однесува?
За да направат повеќе тури, додека е на пауза возачот вози се додека не го фатат.
--- надополнето: 13 декември 2012 во 23:09 ---
хехеххе... не мора до толку ... ако не помага барем да не одмога ...
Европа ја преплавија Бугарски, Романски , Полски превозници , уште мислам дека сме нешто подобри од овие .. јасно е дека немаме капцитет да сме најзастапени, ама барем да не ја изгубиме таа тезга ...
И крадат нафта по паркинзите за да можат да стигнат на одредената дестинација, ги спуштаат цените на превозот, ќе се опијат и каснат на истовари, веќе видено...
 
Никој не ги сака, одвратен народ. Сите бегаат од нив како да се шугави, да можат и без пари ќе возат.
 
Ме интересира дали некој од Вас има искуство со ТимоКом ? Во смисла како оди наплатата ?дали се фер ?

За 5 годишна работа преку ТимоКом, и 100тина превози за странски шпедиции, само една фирма до сега не исплати мочани 620 евра. Полска фирма, која ја затворија и пропадна :)
Плаќање ти е 60/90дена или во рок од неколку дена (7 макс) но со сконто (-3% од цената)... Германци, Австријци и Италијани ми се најдоверливи некако.
Е сеа секаде има преваранти, ама ваљда нема да налеташ на такви. Гледај да работиш со познативе европски шпедиции, кај нив нема утка :)
--- надополнето: 16 декември 2012 во 19:10 ---
Не разбирам ова "возење под магнет" на што конкретно се мисли:confused:? Нешто го залажуваат тахометарот да каже дека извозиле помалку километри или пак на друго се однесува?

Кога камионот вози, на лентата која се става во тахографот се исцртува линии. На лентата се гледа колку време и со која брзина си возел, или колку време си паузирал. Ако ставиш магнет, на лентата ќе се исцрта линија која означува ПАУЗА. Значи ти возиш, а на лентата покажува дека правиш пауза, и наместо 500км денес, ќе поминеш пример 750. Арно ама, има многу начини да те фатат. Во Европа некои од контролорите прво тоа ти го проверува, се пика да види магнет да не имаш :D Затоа ако тераш без превари, терај. Ако не, треси се секој момент дали ќе те застане или не.
 
Кога камионот вози, на лентата која се става во тахографот се исцртува линии. На лентата се гледа колку време и со која брзина си возел, или колку време си паузирал. Ако ставиш магнет, на лентата ќе се исцрта линија која означува ПАУЗА. Значи ти возиш, а на лентата покажува дека правиш пауза, и наместо 500км денес, ќе поминеш пример 750. Арно ама, има многу начини да те фатат. Во Европа некои од контролорите прво тоа ти го проверува, се пика да види магнет да не имаш :D Затоа ако тераш без превари, терај. Ако не, треси се секој момент дали ќе те застане или не.

Претпоставував дека е тоа, магнетот ја повлекува стрелката нагоре и истата не може да го регистрира возењето.
Колку часови дневно максимум може да возе еден шофер?
 
За 5 годишна работа преку ТимоКом, и 100тина превози за странски шпедиции, само една фирма до сега не исплати мочани 620 евра. Полска фирма, која ја затворија и пропадна :)
Плаќање ти е 60/90дена или во рок од неколку дена (7 макс) но со сконто (-3% од цената)... Германци, Австријци и Италијани ми се најдоверливи некако.
Е сеа секаде има преваранти, ама ваљда нема да налеташ на такви. Гледај да работиш со познативе европски шпедиции, кај нив нема утка :)

Не ги тужевте? :)
 
За 5 годишна работа преку ТимоКом, и 100тина превози за странски шпедиции, само една фирма до сега не исплати мочани 620 евра. Полска фирма, која ја затворија и пропадна :)
Плаќање ти е 60/90дена или во рок од неколку дена (7 макс) но со сконто (-3% од цената)... Германци, Австријци и Италијани ми се најдоверливи некако.
Е сеа секаде има преваранти, ама ваљда нема да налеташ на такви. Гледај да работиш со познативе европски шпедиции, кај нив нема утка :)



:)Нема ... ама да претпоставиме дека сум заинтересиран за нивниот процент од турата
 
Претпоставував дека е тоа, магнетот ја повлекува стрелката нагоре и истата не може да го регистрира возењето.
Колку часови дневно максимум може да возе еден шофер?
Максимум 10 дневно и тоа само 2 пати неделно, нормално е 9 часа возење или максимум во една недела 56 часа или во 2 недели 90 часа.
Ако извозиш во првата 56 часа во наредната по извозените 34 треба да застанеш и да чекаш да помине неделата.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom