Топ 5 најштедливи автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
RustinPieceToyahCarJeffJensen505.jpg


Ни троши ни бара одржување.
Ниту можеш да го возиш.
 
Е сега сакаш да возиш или да штедиш??
По можност и двете. Само немој на крај да испадне дека ова е најштедливо.

horse-car2.jpg


Ваквите не се бројат :smir:
 
По можност и двете. Само немој на крај да испадне дека ова е најштедливо.

horse-car2.jpg


Ваквите не се бројат :smir:
Ова не е поштедливо од она ја шо ја постирав оти троши трева, сено си бара нега, ветеринар.
 
дизелот не преставува некој проблем за оддржување.+ тоа,знае да биде економичен ако не го малтретираш,и ако имаш мека нога...ако го газиш,ќе троши ами како....и друга работа....јас еднаш во 5 години дали ќе сменам греачи,а бензинците на колку свеќици менуваат?+тоа,не мора сите греачи да ги менуваш,само тој кој те е****.а додека кај свеќиците сите ќе си ги смениш другарче:baeh:Diesel Rules,I'm Diesel Fan....
Викаш?
Современите дизели не сакат баш да го пијат нашето богато со сулфур гориво...затоа често им треба оџачар да средува глава, водови и сл...а богами и т.н. Бош-пумпа, која ако цркне...купи си нова кола...сакапа е ептен...
Грејачи еднаш во 5 години...зависи колку возиш...обично како и свеќиците...околу 60000 км поминуваат, и се бројат како потрошен материјал...а квалитетните свеќици се поефтини од квалитетните грејачи...
По правило, се менат СИТЕ свеќици, но и СИТЕ грејачи...
 
југо на плин...стај 500 денари плин и ке се заборавиш да стајш плин следен пат :toe:
 
југо на плин...стај 500 денари плин и ке се заборавиш да стајш плин следен пат :toe:
Особено ако ти седи паркирано во двор.

За 500 денари (под претпоставка дека плинот е 28 денари, незнам колку е точно) ке ставиш 17 литри плин. Југо 55 низ град пие 8-9 бензин, плин 10-12. Со 17 литри ке поминеш 150 км.

За тие 500 денари ке ставиш 11 литри дизел (под претпоставка дека дизелот е 45). Ако имаш малечко количе од типот на Поло, Фиеста и тн. потрошувачката низ град некаде околу 5 (помалку можи, повеќе не гарантирано имам фиеста знам колку троши) излегува дека ке поминеш 200 км. (со мојата фиеста ке поминам 250 км со 11-12 л). И сега? Некако не испаѓа математиката дека плинот е поевтин од дизелот....

Да не ти набројувам трошкови за монтирање на плинскиот уред, А-тест, секоја година задолжителен преглед и РЕ-Атест (ретко кој ова го прави кај нас :toe:), намален багажен простор поради боцата (ако ставиш 50 литарска ке немаш багажник воопшто)....
 
Колку што можам да видам, ова има мотор од Тојота... претпоставувам Ајго најмалата верзија.
edit: Ако е 1.0 треба да е 3 цилиндричен и 60 кс. ова е 1.3 и е 4 цилиндричен.

Ако гледаме така, Фичо, со мотор дизел 500 кубици од култиватор е најекономично. Незнам кој го имаше составено, ама потрошувачка на нафта 2 литри на 100 км низ град. Максимална брзина 55 км/ч.

Сепак само возила во сериско производство се во игра :)
 
Дада сум чул тоа за дизел мотор во Фиќо и мислам дека може до 85км/х да оди само замисли како ке е фиќо што брчи како дизел :vozbud:
Инаку оваа Југо е фабрички со мотор од Ајго само за жал е произведени во еден примерок:nesum:
 
Мојот комшија имаше направено југо дизел. Имаше ставено мотор од Daihatsu некој 3 цилиндричен турбо, што развиваше околу 60 ks.
Потрошувачката знам дека му беше околу 3 литри дизел на 100 км.
Сега не сум го видел одамна, не знам што се случи со него.
 
Викаш?
Современите дизели не сакат баш да го пијат нашето богато со сулфур гориво...затоа често им треба оџачар да средува глава, водови и сл...а богами и т.н. Бош-пумпа, која ако цркне...купи си нова кола...сакапа е ептен...
Грејачи еднаш во 5 години...зависи колку возиш...обично како и свеќиците...околу 60000 км поминуваат, и се бројат како потрошен материјал...а квалитетните свеќици се поефтини од квалитетните грејачи...
По правило, се менат СИТЕ свеќици, но и СИТЕ грејачи...
Ова со бош пумпи и такви муабети секој втор го вика и нема врска!
Освен редовен сервис, ништо се нема сменето.
До вчера татко ми имаше ксара 2.0 хди од 2000 година па немаше никакви проблеми(освен некогаш црн чад искачаше од ауспух) ама искрено колата 190 како од шала си идеше, влече на угорници топ беше. А горивото од 2000 година и сега сметам дека има каква-таква разлика.
 
Еј не забегувајте од темата. Најштедливи авомобили што можат да се купат во авто салон, не модификации со мотор од чамец....

Тико имаше мотор од чамец и е екстра штедливо
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom