Тенкови и тенковски операции во втора светска војна

  • Креатор на темата Креатор на темата Let 3
  • Време на започнување Време на започнување
Друго, пишува дека германските тенкови на почетокот, Панцер 1 и 2 биле исклучително лоши но поради тактиката и имањето на радио-уред ги совладале поединечно супериорните тенкови како полскиот 7ТП, француските Шар Б, С-35 и Х-39 и британската Матилда 2.
Исто германците 1/3 од тенковите во нападот на запад им биле запленети чехословачки ЛТ-35 и ЛТ-38.
Панцер 1 и не беше тенк, тој имаше од вооружување 2 митролези и речиси ич оклоп, панцер 2 беше за нијанса подобар, имаше 20 мм топ и исто така слаб оклоп.
 
Панцер 1 и не беше тенк, тој имаше од вооружување 2 митролези и речиси ич оклоп, панцер 2 беше за нијанса подобар, имаше 20 мм топ и исто така слаб оклоп.

Да имаше нешто и за некои возила кои ги нарекувале танкети, без купола, мислам дека италијаните имале илјадници такви, но Панцер 1 сепак бил тенк, имал шасија, тело и купола, без разлика што немал топ.
Чешкиот ЛТ-38 од друга страна бил одличен проект и неговата шасија била постојано користена за самоодни орудија, имаше мислам некој хибрид кој го составувале Германците, Чешко возило и мотор и Советски топ 76 мм, целосно отворен одназад.
 
Да имаше нешто и за некои возила кои ги нарекувале танкети, без купола, мислам дека италијаните имале илјадници такви, но Панцер 1 сепак бил тенк, имал шасија, тело и купола, без разлика што немал топ.
Чешкиот ЛТ-38 од друга страна бил одличен проект и неговата шасија била постојано користена за самоодни орудија, имаше мислам некој хибрид кој го составувале Германците, Чешко возило и мотор и Советски топ 76 мм, целосно отворен одназад.


Bundesarchiv_Bild_101I-297-1701-29%2C_Im_Westen%2C_Panzer_%22Marder_I%22.jpg

The Marder I "Marten" (Sd.Kfz. 135) was a German World War II tank destroyer, armed with the 75 mm anti-tank gun. Most Marder Is were built on the base of the Tracteur Blindé 37L (Lorraine), a French artillery tractor/armoured personnel carrier of which the Germans had acquired more than three hundred after the Fall of France in 1940.

Bundesarchiv_Bild_101I-197-1238-16%2C_Russland-Mitte%2C_Panzerj%C3%A4ger_%22Marder_II%22.jpg



The Marder II was a German tank destroyer of World War II based on the Panzer II chassis. There were two versions, the first mounted a modified Soviet 7.62 cm guns firing German ammunition, while the other mounted the German 7.5 cm Pak 40 gun. Its high profile and thin open-topped armor provided minimal protection to the crew. Nevertheless, the Marder II (and similar Marder III) provided a great increase in firepower over contemporary German tanks during 1942 and into 1943. Only four Marder IIs remain today.

Marder_III_tank_destroyer.jpg


Marder III was the name for a series of World War II German tank destroyers. They mounted either Soviet 76.2 mm F-22 Model 1936 divisional field guns, or German 7.5 cm PaK 40, in an open-topped fighting compartment on top of the chassis of the Panzer 38(t). They offered little protection to the crew, but added significant firepower compared to contemporary German tanks. They were in production from 1942 to 1944 and served on all fronts until the end of the war, along with the similar Marder II. The German word Marder means "marten" in English.
 
koj film bese onoj sto go davaa na sitel porano okolu edna tenkovska bitka koga takticki ke gi pobedat germancite ostavajki gi bez gorivo?
 
Чисто онака, од рандом причина, еве ви еден јутјуб канал од еден доста паметен енглез (со енглеска смисла за хумор нели).

https://www.youtube.com/user/lindybeige/videos

 
Jagdpanther е особено значаен заради големите разлики во уништени сојузнички тенкови и негово преживување. Во битката кај Св.Матин де Боис во 1944 година во јули неколку вакви тенкови спржиле 11 Черчил за 2-3 минути. Штета што малку се произведени, инаку одлична им била намената.
 
Jagdpanther е особено значаен заради големите разлики во уништени сојузнички тенкови и негово преживување. Во битката кај Св.Матин де Боис во 1944 година во јули неколку вакви тенкови спржиле 11 Черчил за 2-3 минути. Штета што малку се произведени, инаку одлична им била намената.
И тој пател од истите проблеми како Пантер (на чија шасија бил направен) и Тигар. Комплицирани и сложени машини кои тешко се поправале на терен или барале постојан дотур на резервни делови или барале да бидат управувани од искусни екипажи, така да голем дел од нив ги уништила самата посада за да не паднат во раце на неприателот.
 




Каналот е на Бовингтон Тенковски музеј, Британија.[DOUBLEPOST=1498062325][/DOUBLEPOST]
Чисто онака, од рандом причина, еве ви еден јутјуб канал од еден доста паметен енглез (со енглеска смисла за хумор нели).

https://www.youtube.com/user/lindybeige/videos


Добар играч е на World of Tanks дечкото, од таму поврзаноста со тенкови. Има на нивниот ју тјуб канал и еден ирец.





 
...хе овде дискусија за тенкови.., кој би рекол. Тенк како тенк.. бизарна замисла која англичаните на свој откачен начин ја материјализираа, германците практично ја операционализираа, русите ја доведоа до совршенство , а американците , ко американци се обогатија на неа. Патем иако гледам и овде нивниот голем евангелист Let-ко тврди спротивно на реалниот факт од терен , појма немаат како се прави тенк.
Има една интересна појава...досега необјаснета. Во периодот после доаѓањето на Национал Социјалистите на власт во Германија почнува едно невидено стампедо на развој на техниката , така да ден денес идеите од тие времиња , реализирани или нереализирани уште се преџвакуваат. Нормално сега зачинети и многу полесно остварливливи со развојот на комуникациите, кибернетиката, роботизацијата и минитуризацијата на електрониката..и се друго.. :)
Инаку по некоја случајност имав можност да ја рашетам линијата за монтажа на Леопард ( незнам сеа кој беше актуелен, веројатно 2, во погоните на Краус Мафеи во квартот Јункерс во Минхен), а на проектот Капела бев замешан на еден интересен АПУ, па на основа на тоа присуствував на првото боево пукање на Криволак, каде паднавме на теме гледајќи како работи стабилизацијата на топот и компјутеризираното управување со огнот со избор на муниција и последователност на метите.
 
И тој пател од истите проблеми како Пантер (на чија шасија бил направен) и Тигар. Комплицирани и сложени машини кои тешко се поправале на терен или барале постојан дотур на резервни делови или барале да бидат управувани од искусни екипажи, така да голем дел од нив ги уништила самата посада за да не паднат во раце на неприателот.
Сушта супротност од едноставниот и лесно производливиот Т34.

Овде е ОК да се збори за тенкови и нивни карактеристики, но исходот на една битка е комплексен резултат на многу фактори. Сакам да кажам, дека исходот и на најтенковската битка евер (а знаеме која е), е комплекс од разни фактори. Тенковите се само еден од тие фактори. Не може да се гледа исклучиво низ призма на технички карактеристики на тенковите.
 
Сушта супротност од едноставниот и лесно производливиот Т34.

Овде е ОК да се збори за тенкови и нивни карактеристики, но исходот на една битка е комплексен резултат на многу фактори. Сакам да кажам, дека исходот и на најтенковската битка евер (а знаеме која е), е комплекс од разни фактори. Тенковите се само еден од тие фактори. Не може да се гледа исклучиво низ призма на технички карактеристики на тенковите.
За т34 спомнав мислам во “ископирана технологија“, она што 34 го (позајми) од други модели е подвозјето (од америчкиот прототип Кристи - кое му овозможуваше кголема подвижност и брзина, како и закосениот оклоп, кој го позајмиа од француските тенкови.
34 беше добар тенк, несомнено, но факт е дека претрпе огромни загуби против германските тенкови. Дури и во услови на надмоќ на копно и воздух, 34 беа уништувани многу повеќе од колку германските тенкови. Само за пример земи ја битката кај курск каде 34ката (и останати модели) претрпе многу повеќе загуби од колку германските тенкови.
Се слагам во потполност дека едно оружје не ја чини силата на една земја и нејзината армија, дури и неколку добри системи не го прават тоа, силата се гледа во интеграција на сите родови и служби да функционираат најдобро што можат.
Но сепак ова е тема за одредено оружје, па мора малце и “потесно“ да гледаме.
Т34 беше доста аљкаво произведуван, во недостаток на висока технологија, некогаш и несоодветни материјали, правен од страна на и нестручна работна сила.... али беше масовно произведуван и спраќан на фронт во поголем број од колку шо беа губитоците. Исто така и посадите не беа добро истренирани, русите самите немаа големо искуство како германците во борбена употреба на големи тенковски формации, прашање е и како им беше ефикасна логистиката со резервни делови - гориво - муниција.... и тоа придонесе за големите губитоци.
Т34 беше смртоносна замка за посадата внатре, многу помали беа шансите да посада на 34 преживее погодок со пробивање на оклоп од она кај Шерманите.
 
...многу помали беа шансите да посада на 34 преживее погодок со пробивање на оклоп од она кај Шерманите.
Ова не. Све друго ОК.

Т34 е прогласен од многумина за најдобриот тенк во Втора Светска.

И големите загуби на руски тенкови се должат на многу разни фактори, а не само на техничките карактеристики. На пример, обученоста на тенковските екипажи, не ни може да се споредува со истата кај Германците (и тука зборам за обични тенковски екипажи, а не па за елитните).
 
Тенкот Т34 на списокот од плусови и минуси сметано во услови на тотална војна каде практично целата индустрија ти работи во апсолутно нергуларни услови,какви пратично само русија и германија ги имаат во текот на втората светска војна е апсолутен победник и тоа не само на писмениот дел од испитот , туку и усмено , а и практично. Германските тенкови се во секој случај мастерпис, но премногу комплицирани и скапи( читај многу време за изработка), американските се како американските автомобилски крстарици: многу ламарина ,високи и широки, крути осовини , лиснести федери и моторишта бензинождери кои се палат ко Зиппо, но и на раат во мир и тишина правени во огромна количина за пазар.А пазар ...колку сакаш..кој мора скупо да ги плати зошто друг конкурентен избор нема.:)
Рускиот Т34 е ко автоматот Шпагин, ко јаковите, лавочкините, миговите,ко ил2.., ковачка и столарска работа која во секое гратче и деревна( село) може да се произведува, во ледени големи шупи без греење и со работници на кои награда им е некаква ленинска медаља и боршч од компир и зелка...+ пола литро дасковача.Затоа успеале да го направат во доволен број и трошејќи многу млади животи да победат.
Плус ги враќале на ремонт и многу оштетените, помалку време треба од праење ново, а изгорените посади ги симињале со шпакла...
 
Ова не. Све друго ОК.

Т34 е прогласен од многумина за најдобриот тенк во Втора Светска.

И големите загуби на руски тенкови се должат на многу разни фактори, а не само на техничките карактеристики. На пример, обученоста на тенковските екипажи, не ни може да се споредува со истата кај Германците (и тука зборам за обични тенковски екипажи, а не па за елитните).
Од многумина не е прогласен.
Ако го гледаш тенкот како парче оружје и оценуваш негова лепота или шо потенцијал има онака на папиру или по рекламен материјал, може да се излажеш.
Али ако погледнеш реално борбена употреба, па видиш резултати, ќе приметиш дека нешто не е во ред со тој мит.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom