Toa sto t-34 ja dobi vojnata.
хаха
добро...[DOUBLEPOST=1498763095][/DOUBLEPOST]
Битни се повеќе работи, на пример:
да може да премине мост (да не биде претежок)
да биде мобилен
да не тоне во влажна почва
да биде едноставен за производство
да биде едноставен за одржување
да запали на екстремно ниски температури(многу битна ствар)
времетрањето за обука на екипаж (кај советските тенкови речиси еден ден

)
масовноста на производство
и да има дизел мотор (бензинот е лесно запалив)
итн...
Т 34 не беше едноставен за производство, неговата цена беше скоро колку и еден Пантер, а малце поскап од шерман. Моторот му беше правен од алуминиумски блок, што беше покомплицирано, а и германците се откажаа од такви мотори ради цена и компликации на изработка, не беше едноставен за одржување, или ништо поедноставен од шерман, дури и покомплициран при промена на некои делови.
Т34 имаше многу мани кои сериозно влијаеа на негови перформанси како тенк
1. Иако имаше топ од 85мм тој беше многу послаб од 76 мм на шерман
2. при вртењето на куполата, подот на тенкот стоеше стационарен па екипажот мораше да “шета внатре“ заедно со куполата при што покрај внимание на неприателот, полнење на топ, нишанење... мораа и да пазат да не се сопнат внатре или им биде приклештена ногата
3. Т34 имаше многу тесен простор внатре каде муницијата и горивото беа настегани со посадата ака да поготок во Т34 (со пробивање на зрното) статистички значеше и губиток на 75% од екипажот наспроти 18% кај шерман.
4. Т34 имаше многу полоша прегледност на посадата од колку кај германските или америчките тенкови, имаше примери кога германците успеваа со топ да испукаат десетоици проектили на Т34 без посадата на Т34 да открие од каде се пука
5. Т 34 беше тежок за управување, посебно менувачката кутија кај кого речиси беше невозможно возачот да префрла брзини така да често при борба не можеше да оди побрзо од 15 км/час поради неможноста на возач да префрли во трета брзина.
6. Т34 беше многу неквалитетно произведуван, наведов прмери каде само при марш дивизија на тенкови т-34 изгуби 30% од возилата поради дефекти. Моторите прегрваа и на секој сат време возење - требаше да застанат половина час заради ладење на моторот. Према самите руси, просечен рок на траење на еден Т34 беше околу 300 киолметри.
7.Германците мошне успешно се справуваа со т-34, во 1941 година кога ѓомити Т34 предизвика шок кај германците и паника кај нив, руската армија доби 2.800 т-34 од кои изгубија 2.300. Истото се случуваше и во 42 и 43 и 44 и 45. Т-34 можеби е најмасовно произведуван тенк, но и најмасовно уништуван. Од сите произведени Т-34 тенкови во војната беа уништени или изгубени - речиси 80% !
8. Т34 покрај што имаше топ со послаби карактеристики одгерманските и америчките, имаше и многу бавен режим на оган, додека германски тенк испукуваше 3 гранати Т34 можеше да одговори со 1.
Губитоците на т34 во битките споредбено со губитоците на германските тенкови јасно кажува дека се работеше за оружје со многу послаби кваитети. Она што русите го направија е што ги правеа масовно и фрлаа на фронт без оглед на губитоци. Тие ја добија војната али не преку супериорно оружје туку преку масовни жртви и губитоци.