Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Излегува ли плавкаст дим од ауспухот?
Можно е да е за освежување...карики, ова она...
 
Ако може некој да ми каже колку коштаат некои делови за PEUGEOT 106.Го удрив па сеа ме интересира овие од осигурање да не ме испозаебат.Значи:

-2 фарови
-2 жмигавци
-хладњак
-челен лим
-1 крило
-2поткрила
-хауба
-врата
Овие што се врати хауба,крила..Скроз се издемолирани и неможе да се пеглаат и нешто сл.
 
Поефтино ке те фати да одеш до Тетово, и да најдеш цело Пежо за делови.... Вака како што се скапи деловите, според моја проценка над 600 евра ке ти дојде + рака за мајсторот што ке го склопува.
 
ima li nekoj sema za elektrika za mazda 929HB 1982god. Imam problemi so strujata i koj majstor kako dojde se nesto dodava i kolava se poloso raboti.
a za ladata mi trebaat 5 celicni bandazi 13"
 
moze li nekoj da mi pomogne vo vrska so bobina.
e pa vaka:
1. mazdata ja kupiv so neupotrebliva bobina i so otpornik, na nea dva kondenzatora edniot bese pomal i ne mozev da vidam mF a drugiot nesto pogolem 0.25mF.
2. Prasuvav nekolku elektricari site bukvalno isto: zemi od 101 otpornik ne treba kupi bilo koj kondenzator.
3. na plinot imam detonacii a koristam champion svekici i kabli (od vuba komerc) a plinarot vika instalacija e po propis strujata e problem (razvodnik ili bobina)
4. kaj tehnomoto ima ist takov motor, rasturen, i na razvodnikot ima tri kondenzatora:uvo:
5. na internet najdov za nea original e lukas DLJ 100 ama zamena za nea ne mozev da vidam

Znae li nekoj so da stavam i kaj u skopje da baram bobina.

zaboraviv:
mazda 929 HB
1982 g.
motor MA
2000 ccm
66kw
platina
obrtomerot od 1 do 8 x 1000rpm(ne se sekavam koj mi kaza i toa znacelo za tipot na bobina)
 
најдов една статија, па да ја објавам. (мислам дека гаго имаше пишано негде за ова)

Toyota повторно најквалитетна според Германците.

quality.jpg


По хет трикот во 2001, 02 и 03 година, според Auto Bild, Toyota повторно се искачи на највисокото место на пиедесталот на најквалитетни возила на незгодниот германски пазар на автомобили. Второто место го делат уште две јапонски компании, Mazda и Honda.

quality-(1).jpg


Како главни критериуми, Auto Bild ги зема задоволството на купувачите од својот автомобил, извештајот од TUV за квалитет и хард тестовите на 100.000 km, кои тие самите ги прават на возилата. Во испитувањето се опфатени возила стари од 3 до 7 години. Високата оценка на Toyota, Auto Bild ја потврдува и со тестовите, во кои беспрекорно поминаа Lexus GS450h и Toyota Prius, оценка која најверојатно ќе ја добие и Auris, кој по 72.000 поминати километри нема појавено ниту еден проблем. Важно е да се спомне дека вторите на табелата, Mazda и Honda, заостануваат незначително зад Toyota.

quality-(2).jpg


Од друга страна, француските автомобили се повторно на дното од табелата, додека добро не поминаа ниту VW, кој го дели 15-тото место со KIA, BMW, кој го дели 10-тото со Volvo и Ford, кој заврши на разочарувачката 18-та позиција. Покрај големата победа на Јапонците, добро котираат и Opel (4) и Hyundai (5).

quality-(3).jpg


Ваквите испитувања на квалитетот, најчесто се покажуваат како точни – јапонските автомобили веќе долго време важат за најмалку расипливи во светот. На овие тестирања на Auto Bild, во претходните 6 години, по три победи однесоа Mazda и Toyota, јасно нагласувајќи ја определбата за квалитет на Јапонците.

quality-(4).jpg


извор-коли.ком.мк
 
најдов една статија, па да ја објавам. (мислам дека гаго имаше пишано негде за ова)

Toyota повторно најквалитетна според Германците.

quality.jpg


По хет трикот во 2001, 02 и 03 година, според Auto Bild, Toyota повторно се искачи на највисокото место на пиедесталот на најквалитетни возила на незгодниот германски пазар на автомобили. Второто место го делат уште две јапонски компании, Mazda и Honda.

quality-%281%29.jpg


Како главни критериуми, Auto Bild ги зема задоволството на купувачите од својот автомобил, извештајот од TUV за квалитет и хард тестовите на 100.000 km, кои тие самите ги прават на возилата. Во испитувањето се опфатени возила стари од 3 до 7 години. Високата оценка на Toyota, Auto Bild ја потврдува и со тестовите, во кои беспрекорно поминаа Lexus GS450h и Toyota Prius, оценка која најверојатно ќе ја добие и Auris, кој по 72.000 поминати километри нема појавено ниту еден проблем. Важно е да се спомне дека вторите на табелата, Mazda и Honda, заостануваат незначително зад Toyota.

quality-%282%29.jpg


Од друга страна, француските автомобили се повторно на дното од табелата, додека добро не поминаа ниту VW, кој го дели 15-тото место со KIA, BMW, кој го дели 10-тото со Volvo и Ford, кој заврши на разочарувачката 18-та позиција. Покрај големата победа на Јапонците, добро котираат и Opel (4) и Hyundai (5).

quality-%283%29.jpg


Ваквите испитувања на квалитетот, најчесто се покажуваат како точни – јапонските автомобили веќе долго време важат за најмалку расипливи во светот. На овие тестирања на Auto Bild, во претходните 6 години, по три победи однесоа Mazda и Toyota, јасно нагласувајќи ја определбата за квалитет на Јапонците.

quality-%284%29.jpg


извор-коли.ком.мк


SAMO JAPONSKA KOLA DEFINITIVNO. ne se rasipuva evtini delovi malce trosat NENORMALNI PERFORMANSI. isgled Japanski :D
 
Имам уште едно фичо за делови сакам да го дорастурам неможам да ги извам амортизерите има некоја теџника за то или?
 
Daj kazete nesto za uvoz na avtomobil, kolkavi se trosocite ima li na net nekoj cenovnik od carina danoci ova ona, pokonkretno baram mazda mx-5-ka zaljuben sum vo nea i gi razgleduvav na mobile.de, ebay i sl. cenite za 1.8, 2001 god se okolu 4000 evra. Otprilika kolku bi mi bile dopolnitelnite trosoci za da ja donesam do tuka i zaedno so celata dokumentacija sto sleduva?
 
За моделот со мотор 1.8... имаш 2000 евра акциза, потоа треба да исполнува еуро3 стандард, да не е постара од 2001. Царината оди каталошки, пр гледаат колку е нова, колку се амортизира во годините. Потоа се плаќа и ДДВ + на сето тоа имаш трошок за хомологација 100 евра, А-тест 100 евра, регистрација и на крај (замисли ова на крај го прават!!!!!) се плаќа 50-тина евра и се чека документите да се проверат во базата на интерпол (да не е возилото крадено).

Според мене, ако ја земеш 4.000 од Германија, до регистрација би дошла 8.500-9.000 евра.
 
Колку чини комплет рат капни??? ја изгубив едната па сега сакам нови да ставам ми ја груби колата тоа што на едниот бандаж нема рат капна.

И ако е во можност некој да се распраша колку чини една лента за Блаупункт радио од 94-95 некаде (лентата е за командите на радиото служи за поврзување на командите со останатиот дел од радиото,слично е на каблите кај компјутер кои служат за поврзување на ЦД=ром ДВД-Ром ХДД и слично)
 
Раткапни за Опел имаш на секое ќоше, со оригиналниот дизајн, ама турска роба и не чинат повеќе од 700-800 ден комплет.
Ако сакаш оригинали, тоа е веќе друго...
Мене, една ме чинеше 1650 денари...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom