- Член од
- 30 мај 2012
- Мислења
- 5.027
- Поени од реакции
- 2.889
1.7cdti ne se fiatovi motori, imas i opelovi original ima i isuzu. Isuzuvite se podobri, Ne znam tacno koj model e koj po kilovatite. Fiatovi se 1.9cdti i 1.3cdti i tie se najdobri.[DOUBLEPOST=1521448467][/DOUBLEPOST]Да прашам која е разликата помеѓу Опел моторите иста кубикажа но различна коњажа . Видов модели на Опел Астра со 1,7cdti 125коња, 1,7cdti 110коња и 1,7cdti 100 коња? Која варијанта е најдобра?
Ako preterale so cipuvanjeto i motorot sol moze da go napravi ne pa drzac.Тие се сите Фиатови мотори, на една Зафира масло менував, исто CDTI на капачката за масло пишува Selenia, официјално масло за Италијански автомобили, минимална разлика во турбината е, друго посериозно нема..
Гледај која е шасиски најзачувана, т.е воопшто која од нив е најзачувана.[DOUBLEPOST=1521412602][/DOUBLEPOST]
Пробај со Лемфордер, и види дали ќе ги кине, ако ти го скине јас ќе ти го платам..[DOUBLEPOST=1521412740][/DOUBLEPOST]
Може со алуминиум, т.е аргонско варење..
Температурата мора да биде иста со варењето, во спротивно ќе ти се појави уште една дупка или ќе пропушта.
Италијанска ли е оваа кола?[DOUBLEPOST=1521412854][/DOUBLEPOST]
Мора ли баш овакви стеги да се?
Стега е стега, функцијата е најбанална, тури 2 од обичните и ќе завршиш работа.[DOUBLEPOST=1521412974][/DOUBLEPOST]
Дискови, плочки, добоши, гуртни, зависи на што е, може како што спомнаа и цилиндарче за кочница, тоа е најгнасна работа, може и пумпата да ја смениш и пак без кочница на тоа тркало да бидеш.[DOUBLEPOST=1521413043][/DOUBLEPOST]
Стега не се КУПУВА ПОЛОВНА НИКОГАШ.