Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
пале и добро влече само почна да троши уље откако ја отварав главата пред тоа не трошеше можно ли е од еднаш да отидат карики пошто вадев на прв клип кариките се добро на другите клипови незнам останува пак да вадам да ги проверам сите карики .а што е најчудно на прв клип дуваше уље сега на тој нема на друггите два дува
Ладна лесно пали?
Моторот рамномерно ли работи?
Палењето на рано или касно е наместено?
 
пале и добро влече само почна да троши уље откако ја отварав главата пред тоа не трошеше можно ли е од еднаш да отидат карики пошто вадев на прв клип кариките се добро на другите клипови незнам останува пак да вадам да ги проверам сите карики .а што е најчудно на прв клип дуваше уље сега на тој нема на друггите два дува
Дали некогаш е прегревана?
Можно е да се бришачките карики отидени, обично тие страдаат при прегревање и ги има сличните симптоми како што пишуваш... влече, оди убаво, се е ОК, и троши уље како ненормална...[DOUBLEPOST=1452723288][/DOUBLEPOST]
Што има врска топол ладен мотор.
На топол мотор се шират кариките и секако фаќа компресија.
 
Последно уредено:
мерев на топол мотор, а како да да бидам сигурен дека се маслени карики не можно да е од лошо уље пред не го трошеше , а сега му го ставив истото уле

Бошистот и механичарот викаат дека компресија најдобро се мери на ладен мотор,кога маслото не е кренато.Измери и на ладно,и спореди ги резултатите.[DOUBLEPOST=1452723467][/DOUBLEPOST]
Дали некогаш е прегревана?
Можно е да се бришачките карики отидени, обично тие страдаат при прегревање и ги има сличните симптоми како што пишуваш... влече, оди убаво, се е ОК, и троши уље како ненормална...[DOUBLEPOST=1452723288][/DOUBLEPOST]
На топол мотор се шират кариките и секако фаќа компресија.


Само што сакав истото да му го пишам.
 
компресија се мери исклучиво на ладен мотор. на загреан нормално кариките и клиповите под дејство на топлината се прошируваат(дилатација) и компресијата е поголема.


фактички кога мотор се проектира во сам почеток, работните карактеристики се поставуваат на зададена вредност како на загреан мотор. тоа се оптимални параметри

масло можи да испушта од милион работи, а најмногу од тие кои не ги очекуваш. јас сум имал пример(пред 28 години:vozbud:) мајсторот при менување на карики на клиповите не ги стави зегеровите шајбни-осигурачи на болсните на клиповите и нормално болсните го издлабија цилиндерот. кој можеше да кажи пред да се отвори моторот дека тоа е проблемот?
 
Не е прегравана

Што ќе ти каже @gjoko-mkd тоа е.[DOUBLEPOST=1452729640][/DOUBLEPOST]
компресија се мери исклучиво на ладен мотор. на загреан нормално кариките и клиповите под дејство на топлината се прошируваат(дилатација) и компресијата е поголема.


фактички кога мотор се проектира во сам почеток, работните карактеристики се поставуваат на зададена вредност како на загреан мотор. тоа се оптимални параметри

масло можи да испушта од милион работи, а најмногу од тие кои не ги очекуваш. јас сум имал пример(пред 28 години:vozbud:) мајсторот при менување на карики на клиповите не ги стави зегеровите шајбни-осигурачи на болсните на клиповите и нормално болсните го издлабија цилиндерот. кој можеше да кажи пред да се отвори моторот дека тоа е проблемот?

Да ама он сите тие работи сам ги бркал,немало мајстори,туку лично ТОЈ вадел,ставал,монтирал,рамнел..Се мислам дека има направено некоја утка околу главата..
 
Дали некогаш е прегревана?
Можно е да се бришачките карики отидени, обично тие страдаат при прегревање и ги има сличните симптоми како што пишуваш... влече, оди убаво, се е ОК, и троши уље како ненормална...[DOUBLEPOST=1452723288][/DOUBLEPOST]
На топол мотор се шират кариките и секако фаќа компресија.
Ама се шират и цилиндрите па ко ќе видиш исто му доаѓа?
 
Што ќе ти каже @gjoko-mkd тоа е.[DOUBLEPOST=1452729640][/DOUBLEPOST]

Да ама он сите тие работи сам ги бркал,немало мајстори,туку лично ТОЈ вадел,ставал,монтирал,рамнел..Се мислам дека има направено некоја утка околу главата..
Каква утка може да има сам се чудам значи главата е израмнета сите тафлони се сменети вентилот сменет тој што се свитка на првиот клип плус водицата ја сменив за да се осигурам пошто на долната страна беше прсната .Само не ја испитав главата некаде да не е пукната дали е можно тоа?
 
Каква утка може да има сам се чудам значи главата е израмнета сите тафлони се сменети вентилот сменет тој што се свитка на првиот клип плус водицата ја сменив за да се осигурам пошто на долната страна беше прсната .Само не ја испитав главата некаде да не е пукната дали е можно тоа?

Glavata pred da se ramni se ispituva dali e puknata.Ako si od Skopje ti gi preporacuvam Ekstein, vo Momin Potok se naogjaat, neka ti ja ispitaat dali e puknata.Ke ti zemat ne poveke od 500-600 denara.Procesot trae 10-20 minuti, ke vidis i ti, ke ja potopat vo voda, pa ke stavaat nesto na nea i ti kazuvaat so 100% tocnost.Mozes i klipovi,radilicata se so imas zemi se i odnesi im, ke ti ispitaat i ke ti kazat dali od tie delovi ke bide motorot ili ne.Toa spored mene ti e najcista rabota, i ke te kurtuli od ponatamosni nervozi i zaebancii.
 
Фрлете web страни за продажба на коли од Словенија Чешка Холандија Италија Белгија и Франција...
 
DALI ZNAE NEKOJ KOLKU MOZAT DA CINAT POLOVNI KLIPOVI ZA RENAULT CLIO 1.5 DCI 2001god
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom