Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Значи палам БМВ-то, седиштата топли. Радиото контролирам со команди од волан. Имам темпомат да не ми се здрвува ногата ако сам на голем пат. Радиото автоматски си зголемува гласо како забрзувам, за да ја слушам песната со иста јачина без разлика колко возам. Целата возачка конзола е накај мене завртена за да ми одговара полесно да ги контрилирам сите работи. Сите ретровизори ми се затемнуват автоматски да не ми пречат светлата на колите зад мене. Имам комфорт модул за коа отклучувам и држам копчето 5 секунди повеќе, ми ги отвара џамовето (или затвара коа заклучувам).....
Има еден тон ситници шо го праат возејнето поудобно и поќефски... Отколко да те однесе од точка А до точка Б.

И такви тракатанци од кола дизајнирана у 90тите... Произведена пред 14 години. Не ми се ни мисле шо имат новите БМВенца....

И Луки сето ова, за шо пари го добијаш?
 
Мојта ја купих 4200 евра 2009та година од Словенија. 320и произведена 14 Октомври 1999та .

Дизелаш, бензинец? И потрошња?
Прости, врска неам и тотален лаик сум коа стануа збор за аутомобили.
 
Дизелаш, бензинец? И потрошња?
Прости, врска неам и тотален лаик сум коа стануа збор за аутомобили.
Бензинец... 320и 110 киловата 150 којна... Потрошувачка комбинирано 8 ми трошеше... За жал, лани у Август разделииме се, оти останааме 2 ца дома со 3 коли.. :(
 
дечки ајде совети и информации ке ве молам... си имав еден стокец срвен (стојко мој) и го шитнав... 500 евра му извадив некој ке рече малце е некој многу е - ја сум задоволен знам дека сум дал добра кола дрн дрн дрн.. да не го тупам со поминатото...


во размислување сум да купам мазда 323 90/91 година со 2 врати.... како модел ретко ја има кај нас у македонијава па ме интересира како се со делови со издржливост моторот трае долго / нетрае потрошња и СЕ поврзано со коливе....

имам понуда од 2 мазди до сега. едната е фул опрема (климата не работи - незнам зашто) и е МИСЛАМ ДЕКА обичен карбураторски систем без плин - цената и е 600 евра еве линк од колата:
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=684281

другата е 16i со плин (мислам дека е атестиран) ама за опрема не сум сигурен дека поседува нешто - оваа е 650 евра

не сум памете што попрво да изберам - колите ги имам гледамо само преку слики и знам дека е друго кога ке се видат на лице место пошто на слика веродостојност е само 10%. еве линк и од другата кола
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=492898

дајте ми ваши мислења ЛИЧНИ ИСКУСТВА со вакви или слични коли и некој совет. на лик и на слика црнава ми се гледа далеку подобра од белава но како што реков треба во живо да се видат и двете коли како и да е....
 
дајте ми ваши мислења ЛИЧНИ ИСКУСТВА со вакви или слични коли и некој совет. на лик и на слика црнава ми се гледа далеку подобра од белава но како што реков треба во живо да се видат и двете коли како и да е....
Купи си кадет/астра за тие пари и не се замарај со мазди. Недај боже да се расипи нешто Миле нема да ја попрај.
 
Многу слични се.... така да нема некоја особена разлика дали е Кадет или Астра.
шознам... маздава ептен ми прави мерак ама ти шо викаш за делови.... знам дека ретко се расипуваат ама деловите и не се баш ефтини ... правев муабет со еден дечко шо работеше у салон на мазда му кажав шо се работи ми рече лимарија ретко многу ретко а делови има и се наоѓаат а со цените се ОКЕЈ значи не се скапи ама не се ни ко за стоеден ефтини
 
Абе ако треба да чекаш 2 недели за јабучица, ебате то колата... Јас имам Кадет Караван од 90-та веќе 5-6 години. На старо го зедов со миљон километри, во овие години уште 100.000 помина. Знајш ти шо е то ништо да не се расипи од страна на подвозје? Која јабучица кое рамено. Дрнкан стриктно по македонски патишта и 90% градска вожња, најчесто товарен со 4 души + 50-100 кг в багажник. А делови има колку сакаш, башка се најефтини.

Е да, еднаш се сменија сите амортизери оти почнаја да не држат, и една спирала (назад) се скрши најверојатно од претовар :)
 
Голф кец и голф седум исто е а?
Гољф не е кола... гољф е ултра издржив и ултра евтин автомобил, наменет за широката народна маса и греота е да се споредува со вакви обични кршови.

Ако си имал кадет/астра, слободно вклучи се во муабетот. Ако си сопственик на Гољф, ужифкај си.
 
Сакам да направам нешто ме интересира дали е комплицирано. Сакам во моментот кога ке ја отклучам колата со електрично далечинско отклучување постепено да се запалат позиционите светла предни и задни и сијаличките за задната таблица , и внатрешното светло во колата (но тоа си се вклучува и сега) Исто така да бидат пуштени додека ја заклучам колата, на пример се гаси колата го вадам клучот од брава и тогаш заедно со внатрешното светло да се пуштат и светлата што горе ги набројав. Се работи за Пежо 206.
 
Здраво имам 1 прашање дали можи ако свеикиците и каблите не се во ред колата да не ја прима појке од пола гас ? значи колата пали на плин дирек и од 3.000 обртаи со пола гас не крева повеке ... плинмонт вели дека до свекиците и каблите е работата а мене ми изгледаат во ред бидејки пали колата од 1ва одма ... ако имал некој сличен проблем нека ми помогни фала
 
Здраво имам 1 прашање дали можи ако свеикиците и каблите не се во ред колата да не ја прима појке од пола гас ? значи колата пали на плин дирек и од 3.000 обртаи со пола гас не крева повеке ... плинмонт вели дека до свекиците и каблите е работата а мене ми изгледаат во ред бидејки пали колата од 1ва одма ... ако имал некој сличен проблем нека ми помогни фала

Нека не те мафтосуваат тоа неписмените од Плимонт.Значи од почеток сега
1.Се облакаш ко за на Северен пол,излегуваш надвор.Дигаш хауба,ама ке се паркираш у најтемен дел на паркинг кај нема светло(пази да не има некој што сака да кле..ка,да не го исплашиш:vozbud:)Се шалам...Палиш аутото.Ако се пробиени каблите,на капата која се набодува у свечица,искрата ке бега лево десно,односно ке бара пократок пат кон маса
2.Вадиш свечиците,ама една по една.Е сега пошто е на плин,свечицата треба да е чиста ко суза,и да има мал гареж,ама сива боја.Најубаво за проверка е да ги извадиш свечиците надвор сите,и една у кабел,а телото на маса и верглаш.Ако е исправна искрата треба да рипа од иглата на свечицата кон свитканит дел.Ако не нова.Целата процедура 4 пати
3.Ако се е во ред под точка 1 и 2 преминуваш кон реализирање на точка 3.А тоа е да одиш у Плимонт да им фрлиш клучеви и да им кажеш,доагам за 3 саати,колата да биде опраена.

Занчи не прима обртаи пошто бара плин поише да повлече.Само со штелување.А ако си мењал филтер за воздух е тогаш мора на штелување
--- надополнето: 1 февруари 2013 во 23:52 ---
Сакам да направам нешто ме интересира дали е комплицирано. Сакам во моментот кога ке ја отклучам колата со електрично далечинско отклучување постепено да се запалат позиционите светла предни и задни и сијаличките за задната таблица , и внатрешното светло во колата (но тоа си се вклучува и сега) Исто така да бидат пуштени додека ја заклучам колата, на пример се гаси колата го вадам клучот од брава и тогаш заедно со внатрешното светло да се пуштат и светлата што горе ги набројав. Се работи за Пежо 206.

Ке си купиш 508 тогаш:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom