ЕГР ќе го вадиш почесто и ќе го чистиш и нема да имаш никакви проблеми. Проблемот со ЕГР се јавува зошто луѓето тераат додека иде и тогаш веќе ќе се запече све и џабе чистење.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Kaj golf 6 ne e vo maslo. Novite motori so novi tehnologii jebiga. Primer golf 6 1.4tsi 120ks motor na rebrast kajs mu aknale na turboto ladenje so antifriz,ima pojke snaga ama mal vek na turbina. Se praj bajpas da nema ladenje ama ako se forsira na ugorno se grej turbinata i znaj da go vcrveni izduvot i zato se evtini na pazarot. Iam seat so toj motor.Јас имам 7ца 2.0 150 коњи 2014 последна серија пред AdBlue.
Го зедов од другар што работи со коли и го зедов онака на поверење.
Реални километри некои 260000 малку беше зафатен на задно крило што е средено и оштетување има мало од град на кров и хауба. Увезен од Италија нема точка корозија.
11500 евра супер е, сменав само масло и филтри и со план сум за менување на сет ребраст каиш и така видов дека треба и тој каиш да се мени на маслена пумпа.
Водна пумпа има со електроника на неа, не го врти антифризот додека е ладен моторот. Само комплицира германецот.
Исто размислував за гасење и отстранување на ДПФ и ЕГР иако нема проблем никаков.
Некој од Велес мајстор Несторов го фалат.
Па и за антифриз не видов што треба VW се специфични G12+, G12++, G13 розев, црвен, виолетов...
А дали кај Голф 6 2.0тди 140кс е исто маслена пумпа на каиш кој е потопен во масло?
Па исклучување на EGR.A za shto go falat toj Nestorov?
Za da go iskluchi AGR ?
E golemi muda!
Abe ne mi raspravaj kako se pravi. Ama zoshto da chepkash DPF ako nemash greshka ?Па исклучување на EGR.
Исклучување на клапни на усисна грана.
Исклучување и вадење на DPF. Мора де се извади затоа што знам за пример кога се има запалено кола бидејќи DPF-от беше само исклучен но не и изваден. Тоа се прави со remap на софтвер и тогаш се прави тоа Stage 1 софтверски се менува.
Зависи моделот на автомобилот.ЕГР ќе го вадиш почесто и ќе го чистиш и нема да имаш никакви проблеми. Проблемот со ЕГР се јавува зошто луѓето тераат додека иде и тогаш веќе ќе се запече све и џабе чистење.
Ок за вентилот. Викаат можеш да го исчистеш или блокираш. Но што правиме со другите компоненти на ЕГР системот, пример кулерот.Зависи моделот на автомобилот.
На астра Ј 1.7 CDTI, АГР вентилот стои скроз горе и со еден штрафцигер и клуч можиш за 5 минути да го извадиш. Кај други автомобили треба цел мотор да го размонтираш за да дојдеш до вентилот.
Дури и кога ќе запече се чисти многу лесно со само потопување (без електронскиот дел) во течност за чистење кочници и потоа со една четка за ликовно паѓа гарежот без проблем и вентилот изгледа ко нов.
Внатрешно цефчиња со антифриз не пукнуваат туку така, а и да се случи да влезе во усис колата ќе почне да го гори и да пушта бел дим и ептен лаик да си, ќе го осетиш тоа.Ок за вентилот. Викаат можеш да го исчистеш или блокираш. Но што правиме со другите компоненти на ЕГР системот, пример кулерот.
Издувните гасови не се враќаат дирекно на усис него прво поминуваат низ тој кулер каде се ладат.
Како цевка е низ која поминува антифриз а во средина има потесни цевчиња каде врват издувните гасови. Знаеш што се случува кога некое од тие внатрешни цевчиња ќе пукне? Добиваш антифриз на усис во моторот и толку прости се, тоа зарибува.
Јас ако го исклучувам сакам да биде тоа софтверски и физички отстрането. Тие црева од антифризот да се бајпасираат, да враќа назад во хладњак
Abe ti po horor filmovive si bil ili nekoj ti go trujal mozokot so gluposti?Ок за вентилот. Викаат можеш да го исчистеш или блокираш. Но што правиме со другите компоненти на ЕГР системот, пример кулерот.
Издувните гасови не се враќаат дирекно на усис него прво поминуваат низ тој кулер каде се ладат.
Како цевка е низ која поминува антифриз а во средина има потесни цевчиња каде врват издувните гасови. Знаеш што се случува кога некое од тие внатрешни цевчиња ќе пукне? Добиваш антифриз на усис во моторот и толку прости се, тоа зарибува.
Јас ако го исклучувам сакам да биде тоа софтверски и физички отстрането. Тие црева од антифризот да се бајпасираат, да враќа назад во хладњак
Дечко не се возбудувај толку.Abe ti po horor filmovive si bil ili nekoj ti go trujal mozokot so gluposti?
Idi begaj!
Abe daj oladi.Дечко не се возбудувај толку.
Доколку поголема количина антифриз влезе во комората кај што се врши согорување кога клипот оди горе не може тој флуид да го компресира и ќе блокира моторот.
Витка клипњача, може да пукне блок или декла. Не знам што ти е чудно. И баш е хорор филм.
На Шкода Октавија се има десено вода влезе не антифриз. Значи интеркулерот се наоѓа испод десното крило и заштитен од тркалото е со подкрилото, пластиката. Таа пластика се скрше и колата така продолже да се вози пошо беше такси. Интеркулерот се оштете од камчиња што фрла гумата. После првиот пороен дожд при удар во вода на патот преку интеркулерот усиса вода дирекно во моторот. Филтерот за воздух беше потопен со вода значи се распаѓаше.
Пукна деклата.
Па сеа ти види
Муабетот беше за влегување на вода/антифриз во комората кај што се дешава согорувањето.Abe daj oladi.
Od AGR pojde do kamcinja i 300 gluposti.
Ostaj toa Horor filmovite za na Kino.
Eve kaj mene e AGR isklucheno vejche 3 godini i nikakvi problemi.
A iskluceno e taka sto mu go odkachiv Vakuum crevceto i ventilot e postojano zatvoren. Na Tacho sveti lambichkata ama bash mi e galje. Koga odam na tehnicki go vrajcham i posle treto startuvanje na kolata Kompjuterot sam ja brishi greshkata i Sijalichkata ne sveti.
Pominuva tehnichkiot i pak istata pesna do narednata godina.
I shto sega?
Bla bla bla
Од гарежите не поминува ни воздух во усис, не па антифриз. Кои теории ги разви во главата човече.Муабетот беше за влегување на вода/антифриз во комората кај што се дешава согорувањето.
Значи еве сликовито.
Клип 1 отишол надолу и усисал воздух и дизел од дизната во форма на прашина.
Клип 1 оди на горе, усисен и издувен вентил се затворени, ја компримира таа смеса која се пали, ствара експлозија која го принудува Клип 1 и 4 да одат долу а Клип 2 и 3 на горе...
Е сеа муабетот беше што ако преку усисен вентил усиса вода/антифриз?
Значи клип 1 оди на горе и во тој горен дел, во таа комора кај што се дешава согорувањето сега имаш смеса воздух+гориво АМА имаш и вода?
Што викаш ти вака како попаметен што може да се случи???
И што е тоа AGR? Од што е тоа скратеница?
Ја знам за EGR - Exhaust Gas Recirculation
Kako shto pishav deckovo mnogu Horor filmovi gledaКои теории ги разви во главата човече.
![]()