Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дали некој знае од што може да е оваа наслага на капачето од садот за антифриз?

Прегледај го приврзокот 348459

Станува збор за Fiat Bravo 1.9 multijet, 88kw, 2007 год. Денес после поминати 4300 km дотурив околу 400-500 ml уље.


Веројатно го меша маслото со антифризот. Може да го меша од изгорен диктон на глава или пак од ладњачето за масло...второво тие поевтина опција. Ако е диктонот треба моторот да се отвора, цена од 200 евра нагоре. Е сеа диктон да изгори на 1,9 мултиџет малку тешко, 120 степени треба да го загрееш моторот, ама ако ти е пресно земена колата не знаеш тој како ја возел пред тебе.

Тоа маслото што фалело што дотурил пошло во антифризот веројатно.


Може да пробаш со миење на системот за ладење и со замена на антифризот...ако не е сменет одамна секако зима иде...ама колку ќе помогне не знам, ако меша масло пак вака ќе фати на капачето
 
Последно уредено:
Haha fala ali ke si pocekam nekoe vreme za nova. Jas utre na moeto kuka ke stavam za da moze tocaci da nosam, sho znaci ke treba da go cuvam dolgo vreme.
Ja imam prijatel imase kia ceed 1.6 karavan od 2010god mislam bese. Se iznavozi na kiata ali sal tablata pocna da se odlepuva lol. Ne znam kako se sea novite, ali starite kvalitet nemaa i ne bese komfortna.
Pred 2-3 godini ja prodade skoro bez pari i zema skoda superb karavan bidejki sakase poveke komfort ali bas i nema sreka so nea.
I tuka ima slicni danoci i se plakja spored toa kolku zagaduva. Ja za staroto audi plakjam 30 funti, za novoto 490funti prvite 5 godini, posle se namaluva. Ova poso smenija zakoni za ovie davacki u 2017 pa poveke se plakja iako novata pomalku zagaduva.
Imam drug prijatel sto zema kia niro hybrid i zadovolen e od nea. I kolegi od rabota gi falat hibridote radi potrosuvackata a i pomal danok plakjaat posho pretezno se sluzbeni vozila.

Inace bitno e da ti brka rabota i da ti e okej tebe. Na audito ke nemas 7 godini garancija a i servisi ke ti bidat duplo poskapi.
Истата приказна е и тука, првите 3 години е висок (огромен данок, после тоа се намалува), проблем е што тука секоја година данокот за ново возило кое не е хибрид/електрично го прават се поголем и поголем. Да го споредиме “претставеното загадување на аудито што го спомнав” кое има околу 130ццм3/цо2 или која мерка и да ја имаа во моментов е како што кажав околу 1000€, за хјундаито кое го возам во моментов ознаката му е 140 што и да мерат ама зашто првата регистрација му беше пред 2 години данокот е 400€ годишно. Е сега да тоа е фиксна за првите 3 години ама пример ако чекам до лето 2023 пак ќе го дигнат и уште повеќе ќе биде.
Е сега за намалувањето ако возилото е регистрирано пред 1 јули 2022 пример моето хјундаи од 400€ паѓа на 60-70 годишно значи некои 80-85%, ако е резервирано после таа дата како што би било да го земев аудито од 1000 после 3 години паѓа на 700-750 што е намалување од 25-30% едвај
Апла притискаат тука за хибрид/електрични иако скроз се сложувам со тоа дека воопшто не се подобра алтернатива од обичен мотор

на темата сервис да сервисот на Ауди (редовен сервис) тука во овластен сервис (под овластен не е само Ауди него има и локални сервиси кои имаат сертификат за квалитет) е околу 650-700€ (што е јебење у здрав мозок) ама се прави според Ауди на две години или 30к км, на киа/хјундаи/Шкода обични брендови не премиум се прави еднаш годишно или на 15к км и кошта околу 300-350сек
Во двете може да го земеш како пакет каде плаќаш помеѓу 25-29 месечно и ти е бесплатно кога ќе ти дојде интервалот (кај обичните имаш 3 вклучени сервиси до 45к, кај Ауди имаш два вклучени до 60к км во интервалот од 3 години) ако возиш повеќе од тоа си плаќаш екстра
 
Истата приказна е и тука, првите 3 години е висок (огромен данок, после тоа се намалува), проблем е што тука секоја година данокот за ново возило кое не е хибрид/електрично го прават се поголем и поголем. Да го споредиме “претставеното загадување на аудито што го спомнав” кое има околу 130ццм3/цо2 или која мерка и да ја имаа во моментов е како што кажав околу 1000€, за хјундаито кое го возам во моментов ознаката му е 140 што и да мерат ама зашто првата регистрација му беше пред 2 години данокот е 400€ годишно. Е сега да тоа е фиксна за првите 3 години ама пример ако чекам до лето 2023 пак ќе го дигнат и уште повеќе ќе биде.
Е сега за намалувањето ако возилото е регистрирано пред 1 јули 2022 пример моето хјундаи од 400€ паѓа на 60-70 годишно значи некои 80-85%, ако е резервирано после таа дата како што би било да го земев аудито од 1000 после 3 години паѓа на 700-750 што е намалување од 25-30% едвај
Апла притискаат тука за хибрид/електрични иако скроз се сложувам со тоа дека воопшто не се подобра алтернатива од обичен мотор

на темата сервис да сервисот на Ауди (редовен сервис) тука во овластен сервис (под овластен не е само Ауди него има и локални сервиси кои имаат сертификат за квалитет) е околу 650-700€ (што е јебење у здрав мозок) ама се прави според Ауди на две години или 30к км, на киа/хјундаи/Шкода обични брендови не премиум се прави еднаш годишно или на 15к км и кошта околу 300-350сек
Во двете може да го земеш како пакет каде плаќаш помеѓу 25-29 месечно и ти е бесплатно кога ќе ти дојде интервалот (кај обичните имаш 3 вклучени сервиси до 45к, кај Ауди имаш два вклучени до 60к км во интервалот од 3 години) ако возиш повеќе од тоа си плаќаш екстра
Измешани ти се лончињата. Абе НОВ автомобил купуваш а не трактор кој ќе загадува и ќе треба да плаќаш 1000 евра данок за автомобил годишно. По таа логика секој што вози постара од 5 години кола треба да е луд во Шведска, што не верувам дека е така. Тие уште си ги возат старите волвоа по 10 години и сигурно не плаќаат по 1000 евра данок за CO2.

Хибридот е кола која се купува нова на лизинг, ја возиш 3-4 години и ја шиткаш назад, пошто за тие години е рикната батеријата, не ти се исплаќа да ја мењаш па ти останува само моторот на гориво кој е послаб а мора да влечи тежина на другиов мотор и батерија. Со еден збор срање невидено. Друг е муабетот дека после 4 години ќе најдеш будала шо ќе ти ја купи таа кочија. Сепак мислам дека некој јако те изманипулирал.
 
Измешани ти се лончињата. Абе НОВ автомобил купуваш а не трактор кој ќе загадува и ќе треба да плаќаш 1000 евра данок за автомобил годишно. По таа логика секој што вози постара од 5 години кола треба да е луд во Шведска, што не верувам дека е така. Тие уште си ги возат старите волвоа по 10 години и сигурно не плаќаат по 1000 евра данок за CO2.

Хибридот е кола која се купува нова на лизинг, ја возиш 3-4 години и ја шиткаш назад, пошто за тие години е рикната батеријата, не ти се исплаќа да ја мењаш па ти останува само моторот на гориво кој е послаб а мора да влечи тежина на другиов мотор и батерија. Со еден збор срање невидено. Друг е муабетот дека после 4 години ќе најдеш будала шо ќе ти ја купи таа кочија. Сепак мислам дека некој јако те изманипулирал.
Sea i za Svedska se znaes a uopste ne si bil tamu. :D
Ne znaes mnogu za hybridi druze. Plug in hybrid raboti na struja samo u gradska voznja ili trgni zastani. Koa ke ja stajs u 6ta na avtopat elektricniot motor se gasi i sibas samo na benzin, znaci mozela da vlece se bez priblem.
Radi ova site taksisti po stranstvo vozat hybrid poso pretezno vozat niz grad. So plug in hybrid imas okolu 50km na struja i posle si tera bez problem na benzin.

Baterijata kaj hybrid u princip trae podolgo otkolku kaj full electric ko Tesla.

Eve garancija na kia u Anglija, veruvam i vo Svedska e isto ili slicno.

Electric (EV) and Hybrid Vehicles

Kia covers the components of the EV and Hybrid vehicles for unlimited mileage up to 36 months, and for 100,000 miles between 37 and 84 months, from the date of first registration.

This specifically covers the following items not fitted to our standard car range:

Electric Vehicle (EV) System

Electric Motor

Gear Drive Unit

Battery Pack

Electric Power Control Unit (EPCU)

On Board Charger (OBC)


Hybrid Systems (HEV & PHEV)

Battery Pack

Hybrid Starter and Generator

Hybrid Power Control Unit

Auto Transmission & Traction Motor (including housing case, clutch and all internal parts)
 
Posledno se vozev vo hybrid suzuki vitara 2021 benzinec 143ks. Koga gazi nad 3000rpm togas se pali elektricniot motor na zadnite trkala i dobiva pojke snaga. Koga kocis se polni baterijata ili ko ke vozis na otvoreno,dur ne se potrosi baterijata imas pojke znaga. Ko ke se potrosi vozis celo vreme bez baterija. Vo grad mu trosi pomalce negoli na otvoreno.
 
Измешани ти се лончињата. Абе НОВ автомобил купуваш а не трактор кој ќе загадува и ќе треба да плаќаш 1000 евра данок за автомобил годишно. По таа логика секој што вози постара од 5 години кола треба да е луд во Шведска, што не верувам дека е така. Тие уште си ги возат старите волвоа по 10 години и сигурно не плаќаат по 1000 евра данок за CO2.

Хибридот е кола која се купува нова на лизинг, ја возиш 3-4 години и ја шиткаш назад, пошто за тие години е рикната батеријата, не ти се исплаќа да ја мењаш па ти останува само моторот на гориво кој е послаб а мора да влечи тежина на другиов мотор и батерија. Со еден збор срање невидено. Друг е муабетот дека после 4 години ќе најдеш будала шо ќе ти ја купи таа кочија. Сепак мислам дека некој јако те изманипулирал.
ок може ми се измешани лончињата не викам не
еве како за пример ќе го земеме тракторчево кое вика дека има основен данок(skatt) од 3744 сек на годишно ниво, и плус додаток на истиот поради неисполнувањето на тие процедури за заштита на околина (malus) од само 12306 сек на годишно ниво, за да не се мачиш заедно излегува 16050сек или во некоја полесно разбирлива валута пример евро 1543евра.
Убаво тракторчесо неговите 204 коњски сили претпоставивам брзо ги ора нивите, а за жнеење после од даночно сами доаѓаат.


и за да не биде дека јас мешам лончиња или пијам грешни апчиња еве ти линк да видиш колку изнесуваат истите давачки за киа хибрид, како што гледаш данок(skatt) е 360сек(34.6€), а тоа малус го нема зашто ја водат како еколошко возило.

верувај и јас пре би тракторчето од ауди да го земам пред било која Киа, ама па 16050сек е значително поголемо од 360сек колку што изнесува данокот на хибрид возило

аудито што го пратив имало прва регистрација после 1ви јули 2022година, да го најдеме истиот модел регистриран пред 1ви Јули 2022 има понизок малус (значително понизок), ова малус е само за возила кои се купуваат во последниве години од кога хибрид/електрични се популарни
кога дојдов тука прво земав Нисан Алмера од 2002 година 1.8 бензинец кој имаше 1700сек годишен данок, го сменив него за Хјундаи и30 2020година од салон земена каде сум прв газда за да имам данок од 4050сек годишно зашто не е електрично. Така што тие 10+ годишни волвоа што ги збориш не се опфатени од овие дополнителни давачки. Можеби ова вака не функционира во Германија или каде и да имаше пишано дека си, со сигурност не функционира вака во македонија ама за моја несреќа тука во Шведска законите се тие.
 
Последно уредено:
Sea i za Svedska se znaes a uopste ne si bil tamu. :D
Ne znaes mnogu za hybridi druze. Plug in hybrid raboti na struja samo u gradska voznja ili trgni zastani. Koa ke ja stajs u 6ta na avtopat elektricniot motor se gasi i sibas samo na benzin, znaci mozela da vlece se bez priblem.
Radi ova site taksisti po stranstvo vozat hybrid poso pretezno vozat niz grad. So plug in hybrid imas okolu 50km na struja i posle si tera bez problem na benzin.

Baterijata kaj hybrid u princip trae podolgo otkolku kaj full electric ko Tesla.

Eve garancija na kia u Anglija, veruvam i vo Svedska e isto ili slicno.

Electric (EV) and Hybrid Vehicles

Kia covers the components of the EV and Hybrid vehicles for unlimited mileage up to 36 months, and for 100,000 miles between 37 and 84 months, from the date of first registration.

This specifically covers the following items not fitted to our standard car range:

Electric Vehicle (EV) System

Electric Motor

Gear Drive Unit

Battery Pack

Electric Power Control Unit (EPCU)

On Board Charger (OBC)


Hybrid Systems (HEV & PHEV)

Battery Pack

Hybrid Starter and Generator

Hybrid Power Control Unit

Auto Transmission & Traction Motor (including housing case, clutch and all internal parts)
Гаранција на батерија? Па на потрошен материјал не важи гаранција! Башка не си го прочитал мојот пост.
Пошто ова што го пишуваш ништо не се разликува од тоа што го напишав. Таксистите возат хибриди пошто им се на лизинг, не се будали тие да ги купуваат. :)
Автоматски споено мислење:

ок може ми се измешани лончињата не викам не
еве како за пример ќе го земеме тракторчево кое вика дека има основен данок(skatt) од 3744 сек на годишно ниво, и плус додаток на истиот поради неисполнувањето на тие процедури за заштита на околина (malus) од само 12306 сек на годишно ниво, за да не се мачиш заедно излегува 16050сек или во некоја полесно разбирлива валута пример евро 1543евра.
Убаво тракторчесо неговите 204 коњски сили претпоставивам брзо ги ора нивите, а за жнеење после од даночно сами доаѓаат.


и за да не биде дека јас мешам лончиња или пијам грешни апчиња еве ти линк да видиш колку изнесуваат истите давачки за киа хибрид, како што гледаш данок(skatt) е 360сек(34.6€), а тоа малус го нема зашто ја водат како еколошко возило.

верувај и јас пре би тракторчето од ауди да го земам пред било која Киа, ама па 16050сек е значително поголемо од 360сек колку што изнесува данокот на хибрид возило

аудито што го пратив имало прва регистрација после 1ви јули 2022година, да го најдеме истиот модел регистриран пред 1ви Јули 2022 има понизок малус (значително понизок), ова малус е само за возила кои се купуваат во последниве години од кога хибрид/електрични се популарни
кога дојдов тука прво земав Нисан Алмера од 2002 година 1.8 бензинец кој имаше 1700сек годишен данок, го сменив него за Хјундаи и30 2020година од салон земена каде сум прв газда за да имам данок од 4050сек годишно зашто не е електрично. Така што тие 10+ годишни волвоа што ги збориш не се опфатени од овие дополнителни давачки. Можеби ова вака не функционира во Германија или каде и да имаше пишано дека си, со сигурност не функционира вака во македонија ама за моја несреќа тука во Шведска законите се тие.
Ти ако толку гледаш на парите и ја купуваш колата, сепак сметам дека на крај поевтино ќе ти излезе 5 годишно волво со овие безсмислени закони. Мислам гаранција на 7 години? Зарем колата треба да се расипе за 7 години??? Абе ајде... па мејд ин чајна не се расипува за тој период. Тие гаранциите се измислени за возачи како галакси :) тој е парајлија :icon_mrgr:
 
Последно уредено:
Гаранција на батерија? Па на потрошен материјал не важи гаранција! Башка не си го прочитал мојот пост.
Пошто ова што го пишуваш ништо не се разликува од тоа што го напишав. Таксистите возат хибриди пошто им се на лизинг, не се будали тие да ги купуваат. :)
Автоматски споено мислење:


Ти ако толку гледаш на парите и ја купуваш колата, сепак сметам дека на крај поевтино ќе ти излезе 5 годишно волво со овие безсмислени закони. Мислам гаранција на 7 години? Зарем колата треба да се расипе за 7 години??? Абе ајде... па мејд ин чајна не се расипува за тој период. Тие гаранциите се измислени за возачи како галакси :) тој е парајлија :icon_mrgr:
Ti uopste ne spomna nisto od ona ja sho go napisav tuku se pravis deka se znaes i demek kolata ne mozela da odi samo so obicniot motor iako e dizajnirana da go gasi elektricniot koga e na otvoreno. Bas taksistite ne kupuvaat na lease bidejki e mnogu poskapo oti kolata se koristi ko taksi. Cena na lease ti zavisi od toa kolku km vozis godisno i za sto ja koristis kolata.
Mozda u Germanija taka pravat taksistite ali cisto sumljam.

Kolata ne e betonski blok koja ke stoe so godini. Ja vozis po sekakvi patista i ima mehanicki delovi, imas elektrika, se moze da se rasipe i uste od koa ke ja izneses od salon a ne pa u 7 godini.

Ti ako ne veruvas u garancii toa e tvoj problem, ubavo ti e napisano tamu "battery pack" pokrien pod garancija.

Uopste ne sfakjam kakva vrska ima paralija so garancija, koa ne plakjas pobaska za nea osven ako ne e extended warranty.
Po komentarite tvoi mi se cini deka nikogas si nemal kola so garancija.
 
Ti uopste ne spomna nisto od ona ja sho go napisav tuku se pravis deka se znaes i demek kolata ne mozela da odi samo so obicniot motor iako e dizajnirana da go gasi elektricniot koga e na otvoreno. Bas taksistite ne kupuvaat na lease bidejki e mnogu poskapo oti kolata se koristi ko taksi. Cena na lease ti zavisi od toa kolku km vozis godisno i za sto ja koristis kolata.
Mozda u Germanija taka pravat taksistite ali cisto sumljam.

Kolata ne e betonski blok koja ke stoe so godini. Ja vozis po sekakvi patista i ima mehanicki delovi, imas elektrika, se moze da se rasipe i uste od koa ke ja izneses od salon a ne pa u 7 godini.

Ti ako ne veruvas u garancii toa e tvoj problem, ubavo ti e napisano tamu "battery pack" pokrien pod garancija.

Uopste ne sfakjam kakva vrska ima paralija so garancija, koa ne plakjas pobaska za nea osven ako ne e extended warranty.
Po komentarite tvoi mi se cini deka nikogas si nemal kola so garancija.
Не сакам "гаранции" пошто според мене тие се за "парајлии" и добри математичари кои мислат дека механичките делови кои се износуваат при возењето на патиштата некој ќе им ги плати.

Ќе им платат еден колбас и пар јајца.

Имам две коли кои ги купив само на 14 и 16 месеци стари и не плаќав намерно гаранција и колите ниту нешто им се расипа а заштедив едно 10 000 евра на тие "гаранциски" глупости.

Дури и се расипе нешто, гаранцијата "покрива" фабрички грешки. А тебе те тинтреле за таа вратата и замаецот пошто до сега ги имаш преплатено најмалку 4 пати поскапо. Ва ваков муштерија ко тебе тие не се будали да го губат пошто од тие таквите парајлии и живеат :)

Тебе не ти е јасен зборот гаранција.

Никоја гаранција не покрива потрошен материјал. А на колата многу од деловите имаат животен век 100 000 километри максимум според производителот.

Ти имаш garantee or warranty?

Тие два поима не значат исто.

Слабо англискиот? Слабо.
 
Последно уредено:
@Kadaif прво сакам да потенцирам дека е само дискусија и разменуваме мислења (чисто да не се навредуваме и да бидеме културни)

е сега на тоа кој ќе ја купи или што ќе и правам и слично, да точно јас ја купувам колата во случајов киата ама тоа не значи дека ќе јавозам до смрт (моја или нејзина)
Еве го и хјундаито што во моментов го имам го купив ноември 2020, нема ни две години, го оставам тоа и доплаќам за новата. Плус на новата имам клаузула во договорот дека на истекот од 36 месеци можам треба да одлучам дали сакам да ја вратам и земам нова (без разлика дали е киа или не) или сакам да продолжам со неа. Поради тоа загарантирано откупување од нивна страна имам бесплатен сервис во првите 3 години (или до други зборови во периодот што ми треба пред да се одлучам дали ќе им ја вратам или ќе ја задржам)
Ја зимам на финансирање (нешто помеѓу кредит и лизинг, зашто колата ќе е на мое име ама во првите 3 години ми е како да сум ја земал на лизинг само што немам ограничување на поминати километри) зашто така ми излезе пониска ратата месечна (поради ограничувањето на километри) плус после тие 3 години ако се решам да ја вратам фактички им ја продавам назад (што ми носи одредена сума пари назад, нормално дека ќе загубам дел) ама не е како на лизинг ти истече периодот сите пари што си ги дал одат у вода плус нема кола
 
@Kadaif прво сакам да потенцирам дека е само дискусија и разменуваме мислења (чисто да не се навредуваме и да бидеме културни)

е сега на тоа кој ќе ја купи или што ќе и правам и слично, да точно јас ја купувам колата во случајов киата ама тоа не значи дека ќе јавозам до смрт (моја или нејзина)
Еве го и хјундаито што во моментов го имам го купив ноември 2020, нема ни две години, го оставам тоа и доплаќам за новата. Плус на новата имам клаузула во договорот дека на истекот од 36 месеци можам треба да одлучам дали сакам да ја вратам и земам нова (без разлика дали е киа или не) или сакам да продолжам со неа. Поради тоа загарантирано откупување од нивна страна имам бесплатен сервис во првите 3 години (или до други зборови во периодот што ми треба пред да се одлучам дали ќе им ја вратам или ќе ја задржам)
Ја зимам на финансирање (нешто помеѓу кредит и лизинг, зашто колата ќе е на мое име ама во првите 3 години ми е како да сум ја земал на лизинг само што немам ограничување на поминати километри) зашто така ми излезе пониска ратата месечна (поради ограничувањето на километри) плус после тие 3 години ако се решам да ја вратам фактички им ја продавам назад (што ми носи одредена сума пари назад, нормално дека ќе загубам дел) ама не е како на лизинг ти истече периодот сите пари што си ги дал одат у вода плус нема кола
Ако не минуваш минимум 30 000 километри на година. Не гледам причина да ја купуваш таа кола.

За 10 000 километри на година не се исплаќа пошто колата губи една третина од вредноста само што ќе излезе од автосалонот иако е извозена 10 километри. Пошто гледам математики правиш, даноци ово оно.
 
Ако не минуваш минимум 30 000 километри на година. Не гледам причина да ја купуваш таа кола.

За 10 000 километри на година не се исплаќа пошто колата губи една третина од вредноста само што ќе излезе од автосалонот иако е извозена 10 километри. Пошто гледам математики правиш, даноци ово оно.
1. Возам помеѓу 20 и 30к км годишно
2. Само што продадов кола стара 2 години која изгубила помалку од 30% иако има поминато 40к изгледа сум феномен друго објаснување немам, ете ти пресметај сам ако сакаш (загубата од куповна цена до продажна ми е под 20%) процент со кој можам да живеам, а да не зборам дека не пиша ништо за повраток на 30% од каматата што ја плаќам за кредитот (ова го има во Шведска) пари што пак би ги фрлил во вода ако е само на лизинг
3. И да правам калкулации зашто едно е да губиш зашто ја користиш колата, сосема друго е да фрлам пари на смешни даноци. Пак да се вратиме на компарацијата Ауди киа за возилата кои ти ги пратив горе, разликата во данок само е 1500€ на годишно ниво, со цена на бензинот од 2€ се тоа се друже 750 литра бензин (30% од годишната потрошувачка ми отишла само во даноци)

ама осеќам дека мора да бидеш ти во право и мислам дека е време да ја прекинеме дискусијава зашто од измешани лончиња преку непотребни гаранции и дерење од овластени сервиси до губење на вредноста на колата зашто моите математики не чинат осеќам дека ако продужиме следно ќе биде коментар дека бензинот од 2€ што го спомнав нема да чини

прифаќам грешна математика направив ме прелажав и заебаа ќе изгубам пари ама морам да живеам со тоа што да прават
 
Не сакам "гаранции" пошто според мене тие се за "парајлии" и добри математичари кои мислат дека механичките делови кои се износуваат при возењето на патиштата некој ќе им ги плати.

Ќе им платат еден колбас и пар јајца.

Имам две коли кои ги купив само на 14 и 16 месеци стари и не плаќав намерно гаранција и колите ниту нешто им се расипа а заштедив едно 10 000 евра на тие "гаранциски" глупости.

Дури и се расипе нешто, гаранцијата "покрива" фабрички грешки. А тебе те тинтреле за таа вратата и замаецот пошто до сега ги имаш преплатено најмалку 4 пати поскапо. Ва ваков муштерија ко тебе тие не се будали да го губат пошто од тие таквите парајлии и живеат :)

Тебе не ти е јасен зборот гаранција.

Никоја гаранција не покрива потрошен материјал. А на колата многу од деловите имаат животен век 100 000 километри максимум според производителот.

Ти имаш garantee or warranty?

Тие два поима не значат исто.

Слабо англискиот? Слабо.
Ti gledaj si tamu germanskiot ne se sekiraj mnogu za mojot angliski i za definicija pomegju guarantee i warranty. Otidi na stranata na proizvoditelot i vidi koj term go koristat pa posle pravi se pameten.

I ja imam dve koli i ednata dojde so 12 meseci garancija i 2 servisi(bez da doplatam) i sum koristel garancija za 'termostat' i ne sum platil ama bas nisto, duri i nova kola mi dadoa da vozam cel mesec bez pari, bukvalno nisto ne plativ.

Ti ocigledno ne znaes kako raboti garancijata. Ako si ja kupil 14 i 16 meseci stara ke is imal factory warranty poso obicno site imaat 2-3 godini. Za ova ne plakjas nisto, mada dobro znaeme vkluceno e u prodazna cena.
Ti kazav i prethodno i pak ke ti kazam , site delovi primer kaj audi doagjaat so 2 godini garancija i bez limit na kilometri. Ustvari i ne znam zaso se pravis deka znaes za sekoja zemja kako e ali ajde inati se samo.

Koja vrata i koj zamaec? Ni vrata sum menjal ni pa zamaec sum menjal(iako valjda ke bide za menjanje), taka da ne znam od kaj gi najde ovie da gi spomnes za garancija.

Ti si nemal garancija nikogas a znaes sho pokriva? Kade rekov deka pokriva potrosni delovi? Na sekoja garancija si pisuva ubavo sho i kako e pokrieno zavisi od garancija ke pokriva razlicni raboti. Osnovna factory garancija obicno pokriva se. Ete kia konkretno ja pokriva baterijata do odreden period ili kilometri.

Imam kolega koj kupi ford mustang pred nekoja godina i posle 5000milji motorot zamina, mu smenija cel motor pod garancija bez nikakov trosok.

Ekspert za hibridi i garancii a slabo znaenje za kocnici :D
Автоматски споено мислење:

Ако не минуваш минимум 30 000 километри на година. Не гледам причина да ја купуваш таа кола.

За 10 000 километри на година не се исплаќа пошто колата губи една третина од вредноста само што ќе излезе од автосалонот иако е извозена 10 километри. Пошто гледам математики правиш, даноци ово оно.
Mu dade ti pari da ja kupi pa tolku se sekiras? Covekot si ja bendisal kolata, mu odgovara i si ja zemal, dali tebe i mene mi e okej ic ne e bitno.
I ja nova ne bi kupil, ali ne znaci deka nikoj ne treba da kupi nova. Sekoj si znae sto i kako mu odgoavara, i osven ako ne si mu dal pari, nemas ama bas nikakvo pravo da mu kazes deka ne gleas pricina zosto on bi ja kupil taa kola.
 
Последно уредено:
Ti gledaj si tamu germanskiot ne se sekiraj mnogu za mojot angliski i za definicija pomegju guarantee i warranty. Otidi na stranata na proizvoditelot i vidi koj term go koristat pa posle pravi se pameten.

I ja imam dve koli i ednata dojde so 12 meseci garancija i 2 servisi(bez da doplatam) i sum koristel garancija za 'termostat' i ne sum platil ama bas nisto, .

Ti ocigledno ne znaes kako raboti garancijata. Ako si ja kupil 14 i 16 meseci stara ke is imal factory warranty poso obicno site imaat 2-3 godin. Ete kia konkretno ja pokriva baterijata do odreden period ili kilometri.

Imam kolega koj kupi ford mustang pred nekoja godina i posle 5000milji motorot zamina, mu smenija cel motor pod garancija bez nikakov trosok.

Ekspert za hibridi i garancii a slabo znaenje za kocnici :D
Автоматски споено мислење:


Mu dade ti pari da ja kupi pa tolku se sekiras? Covekot si ja bendisal kolata, mu odgovara i si ja zemal, dali tebe i mene mi e okej ic ne e bitno.
I ja nova ne bi kupil, ali ne znaci deka nikoj ne treba da kupi nova. Sekoj si znae sto i kako mu odgoavara, i osven ako ne si mu dal pari, nemas ama bas nikakvo pravo da mu kazes deka ne gleas pricina zosto on bi ja kupil taa kola.
А што кажав јас поразлично од ова?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom