За братот-
убави карти и објаснувања....
само дај ни ОРИГИНАЛНИ СРЕДНОВЕКОВНИ ИЗВОРИ ЗА ТОА.....
плус,во тиа Склавонии фалат Драговити,струмјани,др...дрн....
си слушнал за ОЧЕВИДЕЦ И СОВРЕМЕНИК НА ЦАР САМОИЛ?
Се вика Leo the Deacon и напишал Историја.
Крај на цитатот
А ти му веруваш на фалсификаторот кој ја напишал приказната и се потпишал со (по нашки) Лав Ѓакон?
А кога се појавила за прв пат оваа книга во Европа:?
А каде се наоѓа најстариот препис на оваа книга:?
Најголемиот дел овие "Византиски" книги се појавуваат во Венеција по паѓањето на Цариград 1452.
Зошто?
Затоа што голем дел од венецијанските трговци кои бегаат од Цариград сакаат да си обезбедат педигре и да добијат повластени позиции низ европските држави (Венеција во тоа време била многу моќна).
Така и човекот што донел "Препис" од оваа книга во Венеција (како што кажав,по паѓањето на Константинопол 1452), а е од некој грчки остров ( Крит мислам) , со истата го докажува своето патрициски потекло.
Ако сакаш да прочиташ нешто повеќе за ова и ако знаеш руски, побарај низ руските сајтови и најди го предговорот на еден руски превод на оваа книга од историчарот Сјузумов.
Особено обрни внимание на тоа колку пати во книгата се спомнува исус христос, христијанство а колку пати се споменуваат боговите од старогрчкиот пантеон ( посебно Тиха , божицата на судбата).
Да рикнеш и да плачеш. Односот е 1/100.
Во центарот на христијанството Константинопол, после 6 века званична христијанска религија, Лав Ѓакон се крсти на старите богови од грко романскиот пантеон.
Јас сум убеден дека оваа книга е фалсификат настанат во време на нејзиното "пронаоѓање", меѓутоа е во согласност со римокатоличката "историја'.
Сјузумов, кој од петни жили се труди да направи објективна анализа, постојано употребува " се смета, се мисли, се претпоставува"
и врз основа на тие флоскули (се смета, се мисли, се претпоставува) конструира "историски факти", е кранјо неубедлив, според мене. Иако мора да му се признае дека вложил огромен труд.
Ревизионистите на историјата ( ги има низ цела Европа), иако се потиснувани на секој чекор, полека полека (благодарение на интернетот) ке ја разнишаат големата лага на званичната историја.
Мислам дека главна цел на учесниците на македонските форуми за историја треба да биде дискредитација на изворите, а не некакво докажување или побивање на "историската вистина" што е запишана во нив.
Приимер:
Основа на историската вистина за "Античка Грција' во голем дел е заснована на Илијадата и одисејата.
Дали некој на форумов знае од кога датира првата писмена верзија на ова дело? Колку луѓе на форумов знаат за Дарес и Диктис?
Колку луѓе на форумов критички го примиле фактот дека делово "постоело" стотици години како "усна" традиција.
Илијада и одисеја со преку 700 страници и илјадници имиња била пренесувана "од уста на уста од дедо на внук", како да е тоа грип во најмала рака. Дедото ке кивнел и внукот ке запомел.
Според мене, Илијадата и одисејата се настанати во период многу близок до времето кага се појавува првата печатена верзија. Меѓутоа, секој што ке се обиде да го докаже тоа ке биде игнориран во најмала рака, а можеби и ќе го снајде судбината на Коперник.
А и покомотно е да си на страна на владеачите. Ќе ти дадат академски титули, тезги и тезгичиња, лагоден живот и тт.
За крај
Историската вистина е вистината на победникот.
Факт е дека во моментот победуваат тие.
Факт е дека е се менливо.
Факт е дека ние нема да доживееме ние да победуваме и нашата вистина да биде општопризнаена вистина.
Факт е дека не треба да престанеме да се бориме.
Меѓутоа факт е и дека залудно си ги трошиме силите докажувајки си еден на друг разни глупости од нивната вистина и тоа дека ние немаме дефинирано ниту методи, ниту стратегија, како од губитници да поминеме во добитници.
Поздрав
Владо
Не сум многу вешт со командиве низ форумов. Ова надолу требаше да биде следен пост, ама системот го приклучи кон претходниот.
http://oldru.narod.ru/biblio/suzumov.htm#04
М.ја.Сјузјумов. Лев Диакон и его времја
РУКОПИСЬ "ИСТОРИИ" ЛЬВА ДИАКОНА
Труд Льва Диакона, можно думать, так и оставалсја неопубликованным при его жизни, а после смерти, должно быть, попал в патриаршују библиотеку при "Великој церкви". Возможно, патриарх Лихуд (1059-1063), по совету которого Михаил Пселл стал писать своју "Хронографију", указал ему на этот труд. Панајотакис (57)считает вполне возможным, что сохранившајасја до нашего времени рукопись сочиненија Льва восходит прјамо к тому прототипу, которыј изготовил сам Пселл длја работы над своим историческим трудом.
И ова се вика наука хехехехехе.
можно думать, должно быть, Возможно, считает вполне возможным.
Замислете професор по математика што на учениците им држи вакво предавање:
можно думать дека 2+2 се 4
должно быть дека 2+2 се 4
Возможно дека 2+2 се 4
считает вполне возможным дека 2+2 се 4
И потоа, врз основа на вакви и слишни НАУЧНИ ФАКТИ, некој седнува и пишува учебник по Историја за втора година средно образование и нашите деца бубаат на памет глупости, наместо да се развива кај нив анатлитчен и критички пристап кон се околу нив. Со други зборови се спроведува моронизација од катастрофален вид
Продолжение
Сочинение Льва Диакона сохранилось в двух рукописных списках - Парижском 1712 и Эскориала Y-1-4. Однако последниј список јавлјаетсја дословној передачеј Парижского. Поэтому фактически текст "Истории" Льва Диакона может быть изучен на основании одного только Парижского кодекса 1712. Подробное его описание дано Н. М. Бубновым (1895), а также К. Прехтером (1895) и особенно Н. Панајотакисом (1965). Кодекс 1712, хранјаштијсја в Национальној (первоначально № 2563 Королевској библиотеке в Париже, состоит из 430 листов, из них 422 пергаменных и восемь бумажных. При этом первые шесть и последние десјать листов относјатсја к более позднему времени, примерно к концу XV в., тогда как листы 7-420 палеогеографически характерны длја XII-XIII вв. Чувствуетсја, что старинныј кодекс был в плохом состојании, и в XV в. первые и последние листы были подновлены, причем к сборнику были добавлены мелкие статьи.
Е ајде сега малце анализа.
Палеографски 12 и тринаесети век?:??? (Констатациjа што виси во воздух.-Sпоред кој талон одредија 12 - 13 век, врз основа на претпоставките на некој друг "елсперт"). 16 страни сменети ( а дел од нив се хартиени) и се од крајот на 15 век.
Многу е интересно што е содржината на овие страни од 15 век.
Первые листы посвјаштены вселенским соборам, на пјатом листе (об.) помештена небольшаја хроника событиј - от Адама до Флорентијској унии.
Е ајде сега малце фискултура.
Еве ви деца фалсификат на дело. Некој ги сeменил страните внел нови на кои се запишани вселенските собори. ( Секако, како што одговарало на, во тој момент најсилната христијанска црква-а тоа е католичката). Центарот на православието бил веке во рацете на муслиманите.
Утки во самата книга колку сакаш.
Коментарите за нив од типот се смета, се мисли, се претпоставува полн куп.
И оп ЗВАНИЧНА СВЕТСКА ИСТОРИЈА.
Мала корекција на дел од претходниот пост.
Спомнувањето на грчко романскиот пантеон е поизразито кај Ана Комнина, која пишува приближно 100 години после Лав Ѓакон( секако според званичната историја).