Редовен сервис на кола

  • Креатор на темата Креатор на темата vladimir67
  • Време на започнување Време на започнување
Фала на инфото за страната, проверив таму, но гледам дава само германски марки на масло. Откако сум ја купил 3 пати сум менувал и строго земав ELF, гледам такво препорачуваат за рено мотори.
Инаку според калкулаторов од синтетичките дава дека може и 5W-40, 10W-40, 10W-60 според што ги има пресметано немам појма.
Пресметката е по температурни разлики.
Погоре имам поставено табела
 
Фала на инфото за страната, проверив таму, но гледам дава само германски марки на масло. Откако сум ја купил 3 пати сум менувал и строго земав ELF, гледам такво препорачуваат за рено мотори.
Инаку според калкулаторов од синтетичките дава дека може и 5W-40, 10W-40, 10W-60 според што ги има пресметано немам појма.

Па направено е нивните масла да ги дава дека нивни калкулатор. И јас исто не сум сигурен како одредуваат, само знам дека за дизел до сега со механичари кога прашував за менување масло ми викале 5w40 да зимам или ако имам пари 5w30. За мојава кола фабричко и препорачано масло е Арал 5w30 ама моментално одлично ме служи ELF 5w40. Барем после скоро 2,000 извозени километри гледам дека нема потрошено масло.
 
Откако ја имам колата (Golf V, 1,6 бензинец), веќе 5 години, редовно ја сервисирам во овластениот сервис на VW во Куманово (Де Лукс) и приметив благо покачување на цените на деловите за разлика од 2015 година кога правев редовен сервис, еве за илустрација (старите цени од 2015 г се во заграда):
Масло Castrol Magnatec 5 l = 3150 ден;
Филтер за масло = 630 (526);
Филтер за воздух = 1400 ден (1200 ден);
Филтер за полен = 909 ден (774);
Филтер за гориво = 1900 ден (и ова беше поевтино пред некоја година, не се сеќавам точно);
Штопна со подлошка = 162 (81).
Работна рака за се ова = 830 ден или се вкупно = 8946 денари
Дали знаете некој добар сервисер што одржува VW возила, во Скопје или Куманово, малку ја претераа со цените
 
Откако ја имам колата (Golf V, 1,6 бензинец), веќе 5 години, редовно ја сервисирам во овластениот сервис на VW во Куманово (Де Лукс) и приметив благо покачување на цените на деловите за разлика од 2015 година кога правев редовен сервис, еве за илустрација (старите цени од 2015 г се во заграда):
Масло Castrol Magnatec 5 l = 3150 ден;
Филтер за масло = 630 (526);
Филтер за воздух = 1400 ден (1200 ден);
Филтер за полен = 909 ден (774);
Филтер за гориво = 1900 ден (и ова беше поевтино пред некоја година, не се сеќавам точно);
Штопна со подлошка = 162 (81).
Работна рака за се ова = 830 ден или се вкупно = 8946 денари
Дали знаете некој добар сервисер што одржува VW возила, во Скопје или Куманово, малку ја претераа со цените

Те стрижат на големо..Маслото Кастрол од 2500 денара не е повеќе..ИСто и за филтрите.Тоа штопна со подлошка,да не ти ставаат обична бакарна шајбна на штопната,тоа е изгледа?За обичен сервис,150 евра плаќаш,во маалски или НЕовластен ќе си поминеш со 2000-3000 денара заштеда најмалку..
 
Откако ја имам колата (Golf V, 1,6 бензинец), веќе 5 години, редовно ја сервисирам во овластениот сервис на VW во Куманово (Де Лукс) и приметив благо покачување на цените на деловите за разлика од 2015 година кога правев редовен сервис, еве за илустрација (старите цени од 2015 г се во заграда):
Масло Castrol Magnatec 5 l = 3150 ден;
Филтер за масло = 630 (526);
Филтер за воздух = 1400 ден (1200 ден);
Филтер за полен = 909 ден (774);
Филтер за гориво = 1900 ден (и ова беше поевтино пред некоја година, не се сеќавам точно);
Штопна со подлошка = 162 (81).
Работна рака за се ова = 830 ден или се вкупно = 8946 денари
Дали знаете некој добар сервисер што одржува VW возила, во Скопје или Куманово, малку ја претераа со цените

Јас за мерцедес од 2006 плакам 7000, и тоа у овластен сервис
 
Јас за мерцедес од 2006 плакам 7000, и тоа у овластен сервис
Кај правиш сервис? јас последниве две години правам сервис во дизел електрик (на обиколница кај авиа оил) али сервисот го фати поплава и морам да барам друг, се јавив во Мак ауто стар со термини се многу зафатени (а башка и со цени се скапи). Дај предлог за добар сервис. Поздрав
 
Кај правиш сервис? јас последниве две години правам сервис во дизел електрик (на обиколница кај авиа оил) али сервисот го фати поплава и морам да барам друг, се јавив во Мак ауто стар со термини се многу зафатени (а башка и со цени се скапи). Дај предлог за добар сервис. Поздрав

Ама јас сум од гостивар, во гостивар правам сервис. Ако не те мрзи во тетово имаш овластен сервис за мерцедес на излез према скопје, баш пред мостот.
 
Откако ја имам колата (Golf V, 1,6 бензинец), веќе 5 години, редовно ја сервисирам во овластениот сервис на VW во Куманово (Де Лукс) и приметив благо покачување на цените на деловите за разлика од 2015 година кога правев редовен сервис, еве за илустрација (старите цени од 2015 г се во заграда):
Масло Castrol Magnatec 5 l = 3150 ден;
Филтер за масло = 630 (526);
Филтер за воздух = 1400 ден (1200 ден);
Филтер за полен = 909 ден (774);
Филтер за гориво = 1900 ден (и ова беше поевтино пред некоја година, не се сеќавам точно);
Штопна со подлошка = 162 (81).
Работна рака за се ова = 830 ден или се вкупно = 8946 денари
Дали знаете некој добар сервисер што одржува VW возила, во Скопје или Куманово, малку ја претераа со цените
Не вреди да ја сервисираш колата во овластен сервис и онака без разлика колку пари и да фрлаш за неа, колата сама по себе ќе си губи од вредноста, а верувам дека гаранцијата на голфот е истечена. За овакви банални работи може у секоја гаража да ти ги сменат и тоа боље и за 3 пати поефтина цена.
 
Што е побитно да се смени Ребараст со затегачи или Клинест каиш со затегачи... кризно време се нема паре :(
 
Што е побитно да се смени Ребараст со затегачи или Клинест каиш со затегачи... кризно време се нема паре :(

Ребраст со затегачи..И само клинест каиш без затегачи..
 
Што е побитно да се смени Ребараст со затегачи или Клинест каиш со затегачи... кризно време се нема паре :(
Ne znam za klinest, ali ako ti se skine rebrast kais na zdravje, sto da ti kazam, remont ke treba da prais na motorot a toa ti e prilicno skapa rabota.
 
Дечки земав денес филтер за фаздух за поло... и новиов шо го земав имаше како тврд памук на долниот слој од филтерот додека стариот немаше такво нешто... дали треба да го извадам тоа белото или да го оставам пошо ја пробав и тоа изгледа поприлично залепено и као да треба да си стои.
 
Дечки здраво,
некој да ми посочи квалитетен механичар или сервис за КИА во Скопје?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom