Побарувачката ја одредува цената на трудот, ако нема побарувачка за БМВ автомобили, нема цена на труд.
Германците се паметни што не го аутсорсираат БМВ во Кина или да започнат race to the bottom, затоа што за нивните продукти е потребен пазар. Ако нема кој да купи кола (западно-европејци, САД и мала шака јада од исток (нов автомобил а не од 1999), ако нема кој да го движи пазарот а кинеските маси робови сигурно не можат да купат = крах.
Германија е изузетак со Франција (која има значителна тешка индустрија) додека УК ги сјеба сите тешки фирми за возила, челичани, авионски фабрики, гиганти како Хокер-Сидли, Де Хевиленд, фабрики за машини и делови, све аутсорсираа и затвориа и сега главни занимања се булшит измислени работни места, што дебело субвенционирани од држава, што овозможени од газдите, пошто икономијата не се врти, не се врти парата, нема потражња и ете ти срање, hence ако нема реални онда измислени раб.места и сепак висок стандард во УК и гледаш секоја недела по 75К народ на Олд Трафорд по 45 фунти карта.
Пример, кај нас е незамисливо да се соберат 30К гледачи на стадион, Вардар во ЛЕ не можеше 1/3 карти да продаде во град од 600-650К и тоа по смешни цени, тоа е од немање пари, не се врти кај нас пара, не генерира потражњата нови работни места, вртење во круг како пес кој има болва во опашка.