Преглед на аеродромите “до гола кожа“

  • Креатор на темата Креатор на темата Tetro
  • Време на започнување Време на започнување
T

Tetro

Гостин
g_skeniranje-aerodrom.jpg

airportscannernudes-1.jpg


Европската комисија одлучи од денеска на аеродромите во Европската унија официјално да смее да се користи контрола на патниците со помош на скенер.

Патниците ќе мораат да влезат во кабина со големина колку телефонска говорница, да ги рашират нозете, да ги подигнат рацете и да бидат подложени на таканаречени терахерц зраци.

Станува збор за мали радарски уреди што емитуваат одреден сигнал, а потоа примаат рефлекси. После тоа се создава виртуелна слика на монитор на кој може да се види дали лицето кое се проверува под облеката носи опасни предмети.

Предност на новата техника е следната: за разлика од детекторот за метали, скенерите за тело може да откријат и течност, прав и ножеви со керамичка острица – значи сите потенцијално опасни предмети што не содржат метал.

До одлуката за воведување на вакви скенери дојде откако пред две години е спречен напад на линијата Амстердам-Детроит. Тогаш 23-годишен патник од Нигерија успеа да прокриумчари експлозивна супстанца во авион.

Уредите брзо почнаа да ги нарекуваат “скенери за соблекување до гола кожа“, пренесува германското државно радио “Дојче веле“.

Европската комисија заради тоа одобри користење на скенерите на европските аеродроми само под строги услови. Така, забрането е извршеното скенирање да остане сочувано на серверот.

Патниците, исто така, имаат право да одбијат ваков начин на контрола, односно имаат право да побараат проверка со вообичаените методи.

Европската комисија, заклучи дека “безбедносниот скенер“, како што официјално е наречен, не смее да претставува опасност за човечкиот организам.

Научниците, пак, се’ уште не го дале својот конечен суд. Резултатите на една европска студија покажуваат дека при користењето на скенерот не се забележани биолошки ефекти настанати со зрачењето.



Моментално, според наводите на Европската комисија, само Велика Британија и Холандија ги користат овие скенери, а Италија и Франција изразиле интересирање за нивно воведување.

ЕК ги повика сите земји членки на Европската унија новата метода за контрола на патниците да ја воведат до крајот на април, 2013 година.

http://www.netpress.com.mk/mk/vest.asp?id=95740&kategorija=6
 
„Патниците, исто така, имаат право да одбијат ваков начин на контрола, односно имаат право да побараат проверка со вообичаените методи.“

Одлично. Покрај сите ебани зрачења на денешницава добро е што ќе имам опција да одбијам дополнително зрачење.

 
оф леле каде оди светов:mad: ќе морам да зголемам на мојот патлак некои 20 кусур сантиметри и ќе почна да ми завидуваат и убави стјаурдеси да ми закачат;):) :eek:
 

„Патниците, исто така, имаат право да одбијат ваков начин на контрола, односно имаат право да побараат проверка со вообичаените методи.“
Одлично. Покрај сите ебани зрачења на денешницава добро е што ќе имам опција да одбијам дополнително зрачење.

Проблемот е во тоа што „вообичените„ методи вклучуваат „рачно„ длабинско пребарување на телесните празнини. ;)
Јас лично, како што не патувам со авион повеќе од еднаш-двапати годишно (х2 насоки), повеќе би го одбрал скенер методот. Инаку, без подетални информации, ми личи дека ова работи по принцип на „ехо„, треба да се најдат подетални податоци.

Во секој случај подобро ова, одколку да се најдете во грабнат авион... нели? :)
 
Проблемот е во тоа што „вообичените„ методи вклучуваат „рачно„ длабинско пребарување на телесните празнини. ;)
Јас лично, како што не патувам со авион повеќе од еднаш-двапати годишно (х2 насоки), повеќе би го одбрал скенер методот. Инаку, без подетални информации, ми личи дека ова работи по принцип на „ехо„, треба да се најдат подетални податоци.

Во секој случај подобро ова, одколку да се најдете во грабнат авион... нели? :)
Сега за сега со авион годишно патувам помалку од 4 пати, и само еднаш ми се случило накнадно детално да ме претресат.
Процедурата беше проста: ги соблеков кондурите и седнав на една посебна клупа, по што дечко со рачен детектор ме скенираше низ рацете и нозете. Никакви „празнини“ рачно не ми проверуваа (можеби си мислел на стомак и/или ректум), така да останувам на првичното мислење дека подобро рачно да ме помине со детекторчето отколку да ме бутнат во кабина и да ми ја ебаваат ДНК-та секој пат пред да полетам... ;)

П.С. Најлошото од сите негативни зрачења на денешницава (Др. Магда Хавас ги подобјасни погоре во клипот) е што се акумулативни, па доколку не му се даде време на телото да се излечи од секое скенирање/здрачење - ракот кога тогаш ќе затропа на врата... ;)

ППС. На крајот на краиштата, постојат автобуси, автомобили, возови, траекти итн кои коштаат повеќе и консумираат повеќе време - но нема зрачење кај ниеден од нив.
 
Некаде прочитав дека доколку не сакаш да бидеш скениран, имаш право да бараш да те претресат. Што, нормално, ни тоа не е баш најпријатно, да те пофаќа кретен или кретенка, ама барем нема гол да те гледаат.
 
Некаде прочитав дека доколку не сакаш да бидеш скениран, имаш право да бараш да те претресат. Што, нормално, ни тоа не е баш најпријатно, да те пофаќа кретен или кретенка, ама барем нема гол да те гледаат.
Нема со раце валјда да те пипка. Си постојат рачни скенерчиња. Башка и гол да ме видат, пак е далеку понештетно од зрачење!!! ;)
 
Нема со раце валјда да те пипка. Си постојат рачни скенерчиња. Башка и гол да ме видат, пак е далеку понештетно од зрачење!!! ;)

Зрачењето е друг муабет. Ние можеме да се вадиме со трудноќа, дај и за вас да измислиме нешто :)))

(Бтв, пипкале со раце (барем така прочитав) )
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom