Предзнаци на Судниот ден (Ислам)

Nikogas ne bilo isto, na primer nemalo televizija, nemalo internet, nemalo pristap do pornografija, denes mnogu luge pravat se sto ke vidat so razlog deka TAKA PRAVAT SITE pa snimaat porno klipovi, se odavaat na promiskuitet i so toa negativno vlijaat na malkuminata koi znaat da razlikuvaat dobro od zlo!
 
Појава на дебели луѓе пред крај на светот


fat-guy-sitting1.jpg

Имран ибн Хусејн р.а. пренесува дека Пратеникот а.с. кажал: „Најдобрите од мојот уммет се од моето доба, па потоа тие кои следат, па потоа тие кои нив ги следат. А потоа ќе се појават луѓе кои ќе сведочат, а нема да им се бара сведоштво, ќе издадат и нема да може да им се верува., ќе се заветуваат, нема да исполнат, и ќе се појави дебелост кај нив.“(Бухари и Муслим)

Дебелоста толку се раширила помеѓу луѓето во последно време и тоа е најверојатно последица на прекумерно трошење и општа благосостојба. Тука може и да се додоаде леснотијата до доаѓање на храната, појава на многубројни ресторани на храна и пиење, множество на разноразни слатки работи,послачки и сл. Покрај тоа луѓето слабо се движат и малку физички работи извршуваат што е резултат на појава на машини и возила со кои се движат. Дошло време машините да ги извршуваат многубројните работи на човекот. Така се појавило дембелоста и дебелеењето и кај младиот и кај стариот, а по некои статистики над 1/6 популација од сите луѓе имаат проблеми со тежината. Затоа се појавиле разни таблети и напивки за намалување на тежината, па разни сеанси и операции.
„Предзнаци на Судниот ден“
 
овде е потенцирано дека ќе имаат камшици, што порано го немало , дека истите ќе служат за да ги малтретираат и тепаат луѓето.Тој начин се појавил подоцна, за време на ропството кое го примениле белите над црните, како и колонизаторските режими над колониите..
Камшици во времето на Мухамед имало.И сигурно не биле направени за садо-мазо фетиши,туку за камшикување.
 
Камшици во времето на Мухамед имало.И сигурно не биле направени за садо-мазо фетиши,туку за камшикување.
камшици како опаш се појавиле и познати стануваат дури подоцна во време на црнечкото ропство во америка кај одредени луѓе како и кај одредени групи со намена да ги воспитаат...барем така се опишани во хадисот..намената на тие камшици. а за појавата треба подлабоко истражување, затоа што овде станува збор за луѓе и нивниот концепт...а тоа е да воведуваат репресивни мерки и ред со камшици во облик на опаш...
 
камшици како опаш се појавиле и познати стануваат дури подоцна во време на црнечкото ропство во америка кај одредени луѓе како и кај одредени групи со намена да ги воспитаат...барем така се опишани во хадисот..намената на тие камшици. а за појавата треба подлабоко истражување, затоа што овде станува збор за луѓе и нивниот концепт...а тоа е да воведуваат репресивни мерки и ред со камшици во облик на опаш...
Дечко си утнал едно 200 години.Камшикот се сретнува уште во древен Египет.Какво црнечко ропство,каква Америка.
 
http://bullwhip-info.com/whip_information/some_whip_history.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Bullwhip
Еве направи си мало истражување, нетврдам дека сум експерт, но погледни го следниот линк за историјата на кравјите камшици, за кои овде авторот на сајтот тврди дека не се исти тие камшици со тие користени во египет, на википедија исто пишува дека најдени се слики на некои камшици користени во рим, но сето тоа во суштина не било поврзани со арапите кои немале такви предмети кај себе, ниту нивниот изглед бил познат дотогаш/ Како и да е, како што реков намената на тие камшици е битна, а таа била репресија на неправедните владетели врз народот..н о не се истите камшици кои имаат облик на кравји опаши, што се воочува од горниот артикл,
 
istock_000010136948xsmall1.jpg

Предзнак на Судниот ден: Раширеност на каматата
Од предзнаците на Судниот ден секако спаѓа раширеноста на каматата помеѓу луѓето. Дошло време кога луѓето не водат сметка дали тоа што го земаат и снабдуваат е халал или харам. Во хадисот на Ибн Месуд р.а., се пренесува дека Пратеникот саллаллаху алејхи ве селем, кажал: „Пред самиот Суден ден ќе се рашири каматата.“(Таберани)
Во „Сахихот“ од Ебу хурејре р.а., се пренесува дека Аллаховиот Пратеник саллаллаху алејхи ве селем, кажал:
Ќе дојде време кога на човек нема да биде битно откаде и како ја стекнува заработката, дали е на дозволен или недозволен начин.“(Бухари)
Овој хадис се однесува на голем број на муслиманите денес, гледаме дека главна преокупација им е како да се заработи. Битно им е да имаат доста средства и пари, а воопшто не им е битно дали е на халал или харам начин. Ова најповеќе се гледа во присаство на каматата во меѓусебните бизниси. Бројот на банки кои работат со камата е се поголем, како и бројот на корисници кој е се поголем.
Од голема проницливост на имам Бухарија е дека овој хадис од Ебу хурејре р.а. кој се наведува и преку ајетот на Возвишениот : „О, верници, не јадете ја каматата, двократно и повеќекратно зголемена, и плашете се од Аллах за да бидете спасени!“
Во кој се објаснува дека јадењето на „дуплите“ заработки спаѓа во камата, што повеќе се шири помеѓу луѓето, и се заборава правата цел на стекнување на иметокот.
 
Предзнак на Судниот ден: Раширеност на каматата...
Ја прочитав скоро цела тема и не можам да одлучам дали овие знаци се позитивни или негативни?
Ако не се случат никогаш нема да дојде судниот ден?
А мора да дојде судниот ден? Значи мора да се случат и овие знаци.
Знаците очигледно се последица на расипување на луѓето и општеството. Ако се следи Куранот нема да се случат знаците и нема да има суден ден?
Ако мора да се случат знаците, тогаш таква е природата на луѓето, такви се створени.
Зошто тогаш Господ толку се лути што сме такви и ќе нѐ казни?
 
Вака накратко,значи Предзнаци на Судниот ден не се случуваат поради мене или тебе, тие се случуваат затоа што се најавени и затоа што човештвото и моралот на човештвото е намален и во целосна регресија. Луѓето кои ќе се држат до верата конкретно посочи ако се држи до Куранот ќе има некаква заштита од тие несреќи, но не и потполна заштита.Потполната заштита е од Бог, но зависи што ти и ја сметаме дека е сигурност,заштита и сли.Искушенијата денеска се секојдневни и настапуваат секојдневно и се менуваат секојдневно, луѓето се во гревови,омраза и потполно се предадени на своите страсти и се себични,Таа себичност,таа алчност и горделивост ги води до тоа да постапуваат нечовечно да секогаш гледаат волк или непријател во другиот, и никогаш ништо да не зема потполно здраво за готово.Ова и не би бил некој проблем, да не се појавува нешто трето,а тоа е немарноста, успиеноста и незаинтересираноста да промени нешто околу себе и своето општество кон попозитивно..ова за да се случи секој од нас треба да си ги исчисти своите срца и своите души како што се чисти железото кога ќе фати рѓа...рѓата на нашите срца е поради гревовите и пшоради тоа не ја гледаме чистотијата кај некого и затоа неможе светлината на верувањето,убавината на верувањето и покорноста кон Севишниот да ги заокупира луѓето и да внесе мир и покорност..луѓето се растревожени поради потреба да имаат бизнис,пари, мож, гордост во работи кои се понижување за него и за неговите цели...како и да е, Судниот ден ќе настапи за сите и ќе се случи наеднаш и истовремено, никој нема да се спаси од тоа, ниту некој ќе го доживее лесно..тежок ќе биде и за Небото и земјата..затоа треба да се подготвиме, а најдобро снабдување за тој пат, за тоа патување кое трае вечно е богобојазноста и посветеноста да го Научиме и Разбереме што сака Создателот од нас, и која е нашата цел,затоа секоја работа е убедување, и доказ,тоа и се обидувам, да размислите, за моментот или мигот после смртта, тоа е нешто што треба секој од нас да го размисли...Размислувај за смртта и тоа ќе ти го разнежи срцето –
 
Како да се сочуваме од нередот(фитнето) и искушенијата?

Пратеникот саллаллаху алејхи ве селем, ни навестил доаѓање на огромни искушенија. Верникот едвај ќе може да ја распознае вистината од лагата. Секогаш кога ќе го снајде некое од тие искушенија, тој ќе повика „ова ќе ме уништи“. А кога тоа искушение ќе престане, веднаш по него ќе дојде друго. Ебу Хурејре р.а. пренесува дека Пратеникот с.а.в.с. рекол: „Дочекајте ги со добри дела искушенијата кои се налик на најтемниот дел од ноќта; тогаш човекот ќе осамне како верник, а ќе заноќи како неверник, и ќе заноќи како верник, а ќе осамне како неверник. Ќе ја продава својата вера за незначителна дунјалучка(овосветска) полза.

Од предзнаците на Судниот Ден е да се прошири лагата меѓу луѓето, така што нема да остане никаква морална пречка која човек ќе го спречи да излаже или да пренесе непроверена вест покрај одвратноста на лагата и лошите последици кои таа ги предизвикува меѓу лугето.

Ебу Хурејре р.а пренесува хадис дека Аллаховиот Пратеник, с.а.в.с кажал: „Пред Крајот на времето ќе се појават измамници – лажливци кои ќе ви доаѓаат со приказна која не сте ја чуле ниту вие ниту вашите татковци, па причувајте се да не ве заблудат и да не ве залажат.“(Имам Муслим)

Џабир ибн Семур р.а пренесува дека Ресулуллах с.а.в.с кажал: „Навистина пред Часот (Судниот) ќе има лажливци, па причувајте се од нив“ (бележи Муслим)

Што е потребно еден верник да прави во вакви ситуации?
Потребно е:

1.Да изградиш свест дека ти си еден од учесниците во нередот и искушението, или дека си им изложен на напад/удар во секој момент, без разлика биле мали или големи и знај дека целта на нередот и искушението – е само твој испит! Паметна личност, која сето ова го има на ум и биде свесна за тајните на искушението – ќе биде претпазлив и ќе се сочува!

Доколку муслиманот почуствува дека нешто се случува, не треба да биде безгрижен и нетреба да дозволи себеси да се вовлече во вртлогот на нередот! Аллах џ.ш. , вели: „Секое живо суштество смртта ќе ја искуси! Ние
ве ставаме на искушение и во добро и во зло и
Нам ќе ни се вратите“(сура ел-Енбија 35)


2. Чување на јазикот и раката од зло колку е во можност муслиманот тоа да го направи! Аллах џ.ш. вели: „тој нема да изусти ни еден збор, а покрај него
да не е присутен тој што бдее“ (Каф 18) Пратеникот алејхис селам рекол: „Престојувајте во вашите куќи!“ (Бележи Ебу Давуд, бр 4262, Тирмизи бр. 2205, а шејх Албани рхм. го оценува сахих, и вели: „Седи во својата куќа и затвори ја устата!“. Силиша ел-Сахих , 4/49)

Во случај кога на некој настан дирекно се врзи одреден човек, или е во прашање одземање на вистината, тогаш:

3. Строга проверка на ифромацијата, обавезно сослушување на другата страна без обsир на тоа кој ни ја пренел одредената вест, бидејќи лагата доминира на јазиците на луѓето тогаш кога нередот е актуелен и жив, како и јазиците на голем број „побожни“ луѓе и во тој момент се движат како реки во своето корито!

Аллах џ.ш. вели: „О, верници, ако некој грешник ви донесе некаква
вест, добро проверете ја, не знаејќи некому зло да не му направите, па, заради тоа што сте го сториле да се покаете “ (ел-Хуџурат 6)

Аллах џ.ш. со овој ајет не изоставил никого (бидејќи безгрешна личност не можеме да најдеме оп.пр.) – па дали веќе еднаш ќе се опаметиме!

Еден од најубавите Курански примери кои говорат за оваа појава е:

1. Случајот со Иса а.с.(Исус) кога Аллах џ.ш. ќе каже: „116. А кога Аллах ќе рече: „О, Иса, сине Мерјемин, ти ли им говореше на луѓето: ,Прифатете ме мене и мајката моја како две божества покрај Бог?‘“ – тој ќе рече: „Чист си Ти од тоа! Мене не ми доликува да зборувам за тоа што немам
право. Ако тоа јас сум го говорел, Ти тоа веќе го знаеш; Ти знаеш што знам јас, а јас не знам што знаеш Ти; Само Ти, Единиот, знаеш сè
што е скриено!
117. Јас им го велев само тоа што ти им го нареди: ,Обожувајте Го Бога, и мојот и својот Господар!‘ И јас бдеев над нив додека бев меѓу нив, а кога Ти душата ми ја зеде, само Ти ги наѕрнуваше; Ти бдееш над сè!
118. Ако ги казниш, робови се Твои, а ако им простиш, Силен и Мудар си Ти!“
119. Аллах ќе рече: „Ова е Денот во кој на искрените искреноста нивна ќе им биде од корист; ним ќе им припаднат џеннетските градини низ кои реки течат; вечно и довека во нив ќе останат. Аллах ќе биде задоволен со нив, а и тие соНего. Тоа голем успех ќе биде!“ ...“ (ел-Маида 116-119)

Дали Аллах џ.ш. е во потреба за проверување на иформацијата – а убаво знаеме дека Аллах џ.ш. најдобро знаел што Иса а.с(Исус) говорел и кон што повикувал и дека не зборувал она што му се припишува!

Овај ајет е јасна порака од Аллах џ.ш., до сите оние кои само ги слушаат своите шејхови, главешини, своите пријатели – значи само една страна, без проверување на дадена информација, чинејќи со тоа неправда и насилство према останатите Божји робови! Па, има ли кој од ова да земе поука?

2. Аллах џ.ш. го советува еден од своите пратеници – Давуд а.с.(Давид) – зошто не ја сослушал и другата страна пред да донесе суд! Аллах џ.ш. вели:
26. О Давуде, за Ние намесник на земјата те поставивме, затоа суди им на луѓето праведно и не поведувај се според страста за да не те одведе од Аллаховиот пат; тие што скршнуваат од Аллаховиот пат ги чека болно страдање на оној свет затоа што забораваа на Денот на пресметката.
27. Ние не ги создадовме небото и Земјата и тоа
што е меѓу нив залудно; така мислат неверни-
ците, па тешко на неверниците кога ќе бидат во
Огнот!
28. Зарем со тие што веруваат и што прават добро
ќе постапиме исто како и со тие што прават неред на Земјата, или, зарем со тие што се чуваат од гревовите ќе постапиме исто како и со
грешниците? “ (Сад: 26-28)

Давуд не ги сослушал двата парничари, туку само едниот и врз основа на
неговиот исказ, донел пресуда. Потоа се сетил дека несмеел така да постапи
и се покајал.

Зарем нема предходните ајети да ги земе во обsир оној кој издава фетви и зборува за Аллах џ.ш. без предходно знаење!

Имам Ибнул Ареби рхм, во своето дело „Ахкамул-Куран“, зборувајќи за овој ајет, вели: „Судење, без предходно сослушување на спротивната страна не е дозволено по ниеден од имамите, дури таква постапка не е дозволена во ниедна од религиите на земјата!

Личноста која ги проверува информациите, го сослушува спротивниот страв од другата страна – таа личност е праведна, умерена и упатена, додека личноста која не ги проверува информациите и не го сослуша другиот став и одговорот од другата страна – таа личност е насилник, злосторник, и која после ќе се кае заради својата неумереност!

4. Употребата на општите исламски правила:

• Обврзителност на правење разлика помеѓу фетва и пресуда.
• Обврзителност на правење разлика помеѓу вест и реја.
• Обврзителност на правење разлика помеѓу убедување и итџихад .
• Обврзителност на правење разлика помеѓу бејина и тезјина.
• Вистината е побитна од движењата луѓето и странките.
• Вистината е побитна од моето семејство и моите шејхови.
• Несмее да се биде пристрасен!

5. Да се земе во предвид едебот(моралот) и убавиот бонтон и однесувањето на личноста со која во нешто не се сложуваме по некое прашање. Правила за праведност и инсаф мораме секогаш да ги спроведуваме во пракса. Мораме да бидиме претпазливи од секоја врста на неодмереност и фанатичност. Колку е разликата и несогласувањето кое никако не смее да биде повод за меѓусебна поделба и да знаеме само колку ли твои истомисленици ја погрешиле вистината во нешто и колку твои неистомисленици ја погодиле вистината во нешто! Нема човек да се врзи фанатично за друг – а да не погреши и вистината и хакот да ги промаши и нема човек да биде праведен спрема другите, а да тевлик и подршка од Аллах џ.ш. не заслужи и да не добие упатство, за да се упати на правиот пат како потикнување!

6. Пазење на Аллаховите граници, кои лично Тој џелешануху ги одредил, во врска со прашања за одредени прашања и на основа на Аллаховите џ.ш. докази и со запознавање на ставовите и мислењето на улемата/научниците по даденото прашање – а после треба постапување по тоа! Не смееме да се залетуваме и да брзаме со прописите во прашањето судејќи на луѓето према своите страсти и желби!


7. Ќе се вратиме, во тешки и сомнителни прашања, на добро учената улема, до нивните фетви да се пдридржуваме, каде никаде не смееме да се концентрираме само на еден човек, на една група, партија или организација, станувајќи фанатичен следбеник на истите!

Преземено од книгата: „"Menhedžul-I'itidal", str.174-176.“
Шејх Аднан Арур

Користен е дел од книгата„Предзнаци на Судниот ден“ Шеј Мухаммед Арифи
 
A kada nad vama budu upravljali najgori među vama, i kada bogataši postanu tvrdice, a vaše važne poslove budete prepustili ženama - onda vam je bolje biti pod zemljom, nego živjeti na zemlji.
Muhammed A.S.

Тоа е ова време.
 
A kada nad vama budu upravljali najgori među vama, i kada bogataši postanu tvrdice, a vaše važne poslove budete prepustili ženama - onda vam je bolje biti pod zemljom, nego živjeti na zemlji.
Muhammed A.S.

Тоа е ова време.
Нема грешка !!! то е то
Ај ти кажи од кога не било така, кога немало толкави богаташи шо не можиш да ги доприш, кажи ми кога не биле најголемите криминалци политичарите кои ја водат државата ? Тие ако не се штитат едни со други сите ќе треба да бидат во затвор, од кабинет, дури му е мандатот, треба да се селат во келија.
Судниот ден е кога човекот ќе умри како поединец, и кога ќе се вознеси тогаш ќе му се суди, то е судниот ден. Невини никогаш нема да страдаат !!!
 
Нема грешка !!! то е то
Ај ти кажи од кога не било така, кога немало толкави богаташи шо не можиш да ги доприш, кажи ми кога не биле најголемите криминалци политичарите кои ја водат државата ? Тие ако не се штитат едни со други сите ќе треба да бидат во затвор, од кабинет, дури му е мандатот, треба да се селат во келија.
Судниот ден е кога човекот ќе умри како поединец, и кога ќе се вознеси тогаш ќе му се суди, то е судниот ден. Невини никогаш нема да страдаат !!!
Невини секогаs страдаат. Tоа едно пример од Smilkovsko ezero do Neskovski primeri bez broj a za zenite nikad ne bile ko sega na visoki pozicii od porno sluts (aj neka se umisljaat deka se porno stars) do kurkalasnikov!
 
Невини секогаs страдаат. Tоа едно пример од Smilkovsko ezero do Neskovski primeri bez broj a za zenite nikad ne bile ko sega na visoki pozicii od porno sluts (aj neka se umisljaat deka se porno stars) do kurkalasnikov!

Вo praвo сi за оva шto вikаш.Сekogaш nevиnи стraдаle. Има едno пraвиlo,roди се kaко кraл i ќе умреш kaко кraл.Роdи се каko роб и ќе umреш како роб.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom