Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
E aj kaži ni šo lajno e. Ako znaeš da si go odbereš i da ne gledaš samo na cenata koga kupuvaš toa ti e megu najpogodenite vozila na site vreminja.Абе знам, имав Ауди А4, околу 15.000 км поминавме со братми со него. Немора да ми го кажуваш шо лајно е.
Најпогодените возила на сите времиња, жими миле. Ене го мерцедесот 30 години стар, 10 години в гаража стоен, незапален, помалце дефеци јави отколку една кола која е возена нон стоп.E aj kaži ni šo lajno e. Ako znaeš da si go odbereš i da ne gledaš samo na cenata koga kupuvaš toa ti e megu najpogodenite vozila na site vreminja.
a4 tdi imaš za 2500 evra ama ima i za 5000 evra od isto godište.
Nitu pod razno nema veze ova sto go napisa. Edino tacno deka im strada prednicata,cela se reparira za 100tina evra i najmalku 30.000 raat da imas,jebi ga ne e proektiran za makedonskive makadami i kršovi od patišta so krateri na sekoi 100tina metri. A ova za pumpa i ne znam uste sto uste ne nema vrska, jas licno dosega ne sum videl niedno tdi da mu rikne boš pumpa,samo na 2.5tdi i tie se slagam i jas deka se ekstragjubre.Svetnala sijalička za abs,jaka muda,nekoj senzor se rasipal,se skršil prsten za abs,abs pumpata treba da se steluva,ako ne vo kraen slucaj abs pumpa menjaj i gotovo. Kolata si koci normalno i ako ne raboti absot.Најпогодените возила на сите времиња, жими миле. Ене го мерцедесот 30 години стар, 10 години в гаража стоен, незапален, помалце дефеци јави отколку една кола која е возена нон стоп.
Од страна на подвозје, во рок од 15.000 км, целото ќе си падни. Најдобро да си го смениш совреме, да не се заебаваш со едно по едно. Кочниците не ги коментирам, мада запалена сијалица за ABS е многу чест симптом. 99% од таквите како тебе викаат абе плочките се истрошени. Мижи асан да ти јадам слатките. Мирко Митревски не ја оправа, особено ако се заебани сензорите. 1.9 Tdi со реални 250.000 км... не познавам ниту едно шо има исправна пумпа за гориво. Околу 150 евра земаат за да ти ја отворат, да ги сменат сите диктони/симеризни и да ја затворат. Во спротивно, еден ќе попрајш, друг ќе протечи. Се до моментот кога ќе попушти тој на главната осовина кога мора да се вади пумпата надвор. Ова е симптом кај сите А4/Б5 модели. Нека дојди некој нека ме демантира.
Ако то е стварно најпогоденото возило на сите времиња, дефинитивно: а) појма немаш и џабе муабетиме б) не си возел Мерцедес.
Не рика бе... само културно си течи нафта од неа. Возилото си функционира најнормално, сем шо трга воздух и нема да ти пали ако одстои 1 недела.A ova za pumpa i ne znam uste sto uste ne nema vrska, jas licno dosega ne sum videl niedno tdi da mu rikne boš pumpa,samo na 2.5tdi i tie se slagam i jas deka se ekstragjubre.
Еден сензор, (кинески) кошта 35 евра. Еден прстен, е 15 евра. Комплет за тркало е 50 евра, 4 тркала се. Не сакам да помислам колку кошта пумпата комплетно. Јака муда, ела смени ги, опраја колата па ќе прајме муабет. Ако ти тргнат однопаку, да ти испоменуваат то шо не е за менување (читај ако е скршен прстенот, а ти сменат пумпа, сите 4 сензори, и прстените) ќе поминиш многу веселичко.Svetnala sijalička za abs,jaka muda,nekoj senzor se rasipal,se skršil prsten za abs,abs pumpata treba da se steluva,ako ne vo kraen slucaj abs pumpa menjaj i gotovo. Kolata si koci normalno i ako ne raboti absot.
Абе можи и 2 милиони километри да има и да оди. Не се бунам јас тука. Прајме муабет за возила со километража реална, Аудито конкретно братми го купи од Германија и го донесе со возење. Поентата е шо има такви мали ситни дефеци кои коштаат поприлично многу за да се оправат.Ako ti si zemal nekoj krš a4 ne znači deka site a4 ne gi biva,kilometražata uopšte ne e faktor,može i milion kilometra da ima pa ušte da e staklo,sve zavisi od toa kade se vozel i uste poveke od covekot sto go imal.
Да, истото го кажуваа пред 10 години за моделот шо ти е на топ листата. 124, најдобри возила, овие новите благе везе немаат. Ко поминаа по еден куп километри, сега не чинеле поновите. Будали сме ние, не чини Ц класа Мерцедес од 10.000 евра, поубав е Голф од 3000.Od mercedesite edino vozilo koe go stavam na listata top vozila e E290TD od 95-99,ama si lapa 3 litra poveke u prosek nego nekojsi 1.9tdi. Drugo od mercedes ne bi preporačal. Starite mečki se pospori od želka ili trošat poveke od benzinec,a novite od 2000 nagore se večina kršovi,so starite mercedesi zaednička im e samo značkata,drugoto e za plačenje.
260?175 има иначеПаше, просечна брзина од 130 км/ч значи ако од Скопје до Охрид има 260 км, да го поминиш патот за 2 сати. Ако на стража возиш 70, на автопат треба да возиш 160 (пример) како би се искомпензирало. То шо еднаш ќе крениш од Ск до Тетово 130 на удолнината пред наплатната, а цел пат возиш 90-100 не ти е просек.
А за точноста на бордот, зависи од возило до возило... во глобала се отприлика тука, мада најдобро е ја полниш до врв, поминуваш XXX километри и ја дополнуваш пак до врв. Па ќе видиш дали те лажи бордот или не.
Не бидете буквалисти де.... пример дадов, можи и 60 км да има.260?175 има иначе![]()