Словенските земји северно од Дунав беа опустошени како резултат на инвазијата на Аспарух и миграциите што тој ги организираше. Само многу мал дел од Дунавците од Седумте кланови останаа на своите поранешни места, во Мунтенија и Олтенија. Римското население, веќе мало, сега беше распрснато или конечно споено со Словените. За Бугарското Хансто, земјите помеѓу Карпатите, Прут и Дунав беа бојно поле против Хазарите што напредуваа од исток. Постојаната воена закана не ветуваше стабилен живот ниту за Бугарите ниту за локалните Словени. Строго кажано, за Аспарух беше поволно да ја напушти Долнодунавската низина со изгорена земја, која, доколку беше освоена, немаше да му донесе никаква корист на непријателот. На север, останаа само толку Дунавски Словени зависни од него колку што беше потребно за снабдување и пешадиско засолниште на бугарската војска.
Сепак, во долината на Сирет, во подоцнежната Молдавија, словенското население преживеа. Исто така, порасна поради приливот на нови доселеници од исток, од другата страна на Прут. Овој прилив продолжил во текот на VIII век и подоцна. Секако, бил различен од моќните бранови на миграција од VI век. Но, сепак бил доволен за да се поддржи постоењето на нова словенска култура.
Првиот поттик за миграцијата на Словените западно од Прут, во Молдавија, билa преселбата на племeто Дулеби кон југ и нивното заземање на земјите на Антите на преминот од VII/VIII век. Повеќето од Антите се споиле со новодојдените. За ова ќе разговараме подетално подолу. Овде забележуваме дека за оние Анти кои не сакале да прифатат такво спојување или кои биле протерани од новодојдените, било природно да бараат нов дом надвор од Прут, меѓу нивните роднини како и нивните предци. Оваа миграција довела до нова култура, која била наречена Хлинча I по една од населбите во Централна Молдавија, во близина на Јас. Од овој регион, Словените се населиле на север, до Сучава, а на југ, во близина на денешен Букурешт. Во исто време, приливот на луѓе - сега Дулебите - од исток не запрел. Очигледна причина за овој прилив бил притисокот на Хазарите. Словените барале заштита од нив на земјите на нивниот вечен непријател - Бугарското Ханство.
Појавата на културата Хлинча I е целосно словенска. Поточно, таа дури се изговара словенска - во поголема мера од онаа на претходната Ипотештинска. Ова се одразува во појавата на населбите и живеалиштата, и во безусловната доминација на калапената керамика, и во погребувањата со кремации. Сепак, се среќава и керамика од „римско-византиски“ тип. Заедно со кремациите, погребувањата исто така не се невообичаени на истите гробишта. Сето ова може да се поврзе со продирањето на Власите, предците на денешните Романци, од другата страна на Дунав и Карпатите на преминот од VIII/IX век. Во тоа време прароманскиот јазик стапил во близок контакт со словенскиот јазик и започнала долгорочната романизација на локалните Словени. Тоа беше олеснето од присуството во Мунтенија на локалните „Влохи“, чии остатоци сега се споија со новодојденците.
Јужно од Дунав, Попинската Култура продолжила да постои до крајот на VIII век. Во тоа време, Словените и Бугарите останале две одделни етнички групи, речиси и да не се мешале едни со други. Двете групи целосно ја зачувале својата посебност. Само на некои места во Скитија, од почетокот на VIII век, мешањето на двата народа ги направило своите први чекори. Сепак, ова не довело до појава на единствена култура. Словените особено цврсто се држеле до своите пагански ритуали, а Бугарите до своите. Дури и користејќи ги истите гробишта, ги погребувале своите мртви поинаку. Бугарите - според обредот на погребување (инхумација), со коњи и оружје. Словените - ги спалувале мртвите, по правило, без никаков инвентар, понекогаш ја закопувале пепелта без урни. Само поединечни нови елементи во словенските ритуали укажуваат на надворешни влијанија. Урните понекогаш биле покриени - доказ за мешање со Тракијците. Бугарите го усвоиле обичајот да фрлаат жртвено месо на погребалната клада.
Во исто време, Словените сè повеќе ги надминувале номадите по број. До почетокот на 760-тите, во Бугарија веќе живееле неколку стотици илјади од нив. На преминот на VIII/IX век, ситуацијата се променила. Попинската Kултура и Kултурата на поранешните номадски Бугари се споиле во една култура на идното Бугарско Царство. Во науката, овој нов културен ентитет, кој штотуку се појавил на самиот крај на VIII век, бил наречен
Балканско-Дунавска Култура.