Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
Или сечење, нема друго чаре, ептен е запечено.

Јас имам проблем со средната осовина уште од прошло лето. Го однесов кај овој дечково KTM што продаваше у Карпош и затвори, и не можеше да ја извади страната кај што се запчаниците. Го однесов у Bike Stop и они не успеаа да ја извадат туку само ја стегнаа добро средната осовина и држи сега нема клатење, но се слуша крцкање. Рекоа само со сечење на курблата и ставање нова инаку не излегува, запечено е скроз.

Мислам дека ми треба поголем модел затоа што седлото ми е скрос вратено назад
Не ти влијае седлото скроз вратено назад на силата на педалење? Мислам попаметно е со подолг стем да го зголемиш дофатот до воланот наместо седлото да го помераш.
 
Последно уредено:
Не ти влијае седлото скроз вратено назад на силата на педалење? Мислам попаметно е со подолг стем да го зголемиш дофатот до воланот наместо седлото да го помераш.
Стемот дефинитивно е решение, но мислам би се нарушиле пропорциите и естетиката.
Но не е толку страшно, немам проблем при возење.
Рекоа само со сечење на курблата и ставање нова
Не пробав со голема сила, но ваљда и мојата е запечена и ќе треба сечење.
 
Јас имам проблем со средната осовина уште од прошло лето. Го однесов кај овој дечково KTM што продаваше у Карпош и затвори, и не можеше да ја извади страната кај што се запчаниците. Го однесов у Bike Stop и они не успеаа да ја извадат туку само ја стегнаа добро средната осовина и држи сега нема клатење, но се слуша крцкање. Рекоа само со сечење на курблата и ставање нова инаку не излегува, запечено е скроз.


Не ти влијае седлото скроз вратено назад на силата на педалење? Мислам попаметно е со подолг стем да го зголемиш дофатот до воланот наместо седлото да го помераш.
Aк не се ваѓат со намески алат за то, тогаш стварно е запечена в крај. Единствено друго решение пред сечење е да се пробат со радапцигер да се истајт (морат да е поќе сплоснат на краците долу за да влезит саглам) и да се пробат да се извлечит. Ак не профукционират и то, тогаш сечење дефинитивно.
За избегвење понатамошни главоболки, најпаметно решение доколку подржува рамката ти е нова средна осовина од типот на холоутек (hollowtech) било на Шимано, Хоуп и останати и нормално нов пренос напред, и едноставно и лесно е одржувањето на истата. Еднушка ќе ти ја наместат, па после то не ти треба екстремно скап алат за одржавање и сам ќе можиш да си сервисираш/менвиш понатака пошо е едноставно.
Ako mi ko pratat po kamion pak treba ddv i danok ili ne?
Можно е и да се избегнит, ама најмногу зависит кој ќе ти го носит со камион. Накрај ќе си го почестиш 50тина - 100 евра за носењето, зш и тој ќе подмачкат тро некое евро в џеб кај нашиве, то така ојт.
 
За висина 170, која големина на рам треба да барам 50 или 53? Збориме за роуд или гравел

Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk
50, 53 ,М,С големина многу не значат зашто кај различни производители има различно белжење. На пр ја сум 166,5 и возам пинарело 46,5 големина мерено центар -центар , од центар на осовина до врв на сеат тубе-от е 45,5 цм а топ тубе е со 51.5 должина. Гледај комплетна геометрија на рамот не само М.С или бројки,
 
За возење периодов за надоле под мтб шорц ќе завршат работа leg warmers ?
 
За возење периодов за надоле под мтб шорц ќе завршат работа leg warmers ?

Ja возам со хеланки, мада се уште гледам дека дневните температури се добри и за возење по шорцеви. :cool:
 
За возење периодов за надоле под мтб шорц ќе завршат работа leg warmers ?
Јас возев на +2 степени ама со подебели (зимски) и беше океј а додека имав и арм вармерс за cool време и беше ладно ама сепак за некој саат се издржува бидејќи почнав од сабајле па после некој саат имаше сонце.
 
Здраво,

Заинтересиран сум за купување на роад бајк (инаку сум МТБер), но со оглед на оскудноста на велосипеди на пазарот во мкд, а и тоа што го има е високо преценето, размислувам за варијанта купување од странство.

Пример гледам варијанта за порачка на овој https://www.canyon.com/en-mk/road-b...bE9BDiqD3dqorKaNCc_p78qpW26bLjVmyYC48ahy7Ok2M.

Исто имам понуда од локалец, да ми го достави во мкд за 150 евра +цената за велосипедот норрмално (со 99% гаранција дека би поминало без ддв/царини но сепак секогаш постои тој 1% нели :) ).

Доколку некој тука има искуство со порачки на велосипеди од странство и како поминал со ддв/царински давачки итн. ве молам споделете.

Благодарам однапред.
 
Здраво,

Заинтересиран сум за купување на роад бајк (инаку сум МТБер), но со оглед на оскудноста на велосипеди на пазарот во мкд, а и тоа што го има е високо преценето, размислувам за варијанта купување од странство.

Пример гледам варијанта за порачка на овој https://www.canyon.com/en-mk/road-b...bE9BDiqD3dqorKaNCc_p78qpW26bLjVmyYC48ahy7Ok2M.

Исто имам понуда од локалец, да ми го достави во мкд за 150 евра +цената за велосипедот норрмално (со 99% гаранција дека би поминало без ддв/царини но сепак секогаш постои тој 1% нели :) ).

Доколку некој тука има искуство со порачки на велосипеди од странство и како поминал со ддв/царински давачки итн. ве молам споделете.

Благодарам однапред.
Нема што да се мислиш, земај го :)
А за купување од странство, читни неколку поста погоре, имаше дискусија.
 
Здраво,
Се мислам да купам МТБ (хард теил). Поради немањето на залиха по продавниците(а и цената, секако) се одлучив да купам на старо, но имам некои нејасни работи.

1. Дали има некој начин да проверам статус на велосипедот (краден/не краден) доколку продавачот не чува гаранција/сметка/било каков документ кој докажува дека тој го купил велосипедот.
2. Доколку го купам дали има нешто што би можел да го направам за утре да не ми го земат велосипедот бидејки е краден.

ПС: Не планирам да купувам краден велосипед, станува збор за Used Bike Macedonia фејзбук профилот кој е спомнат неколку пати на темава.
 
Здраво,
Се мислам да купам МТБ (хард теил). Поради немањето на залиха по продавниците(а и цената, секако) се одлучив да купам на старо, но имам некои нејасни работи.

1. Дали има некој начин да проверам статус на велосипедот (краден/не краден) доколку продавачот не чува гаранција/сметка/било каков документ кој докажува дека тој го купил велосипедот.
2. Доколку го купам дали има нешто што би можел да го направам за утре да не ми го земат велосипедот бидејки е краден.

ПС: Не планирам да купувам краден велосипед, станува збор за Used Bike Macedonia фејзбук профилот кој е спомнат неколку пати на темава.

Васко ти е сигурен не 100, него 102% дека не се крадени. Човекот е навистина чесен. Така да не му ја мисли купи си слободно.
 
Ме интересира кај се гледа и што се гледа дали можам да му ставам tubeless гуми, сакам да нарачам кога тогаш ама да не испадне џабе да сум ги земал. Вака ми изгледа тркалотоinbound2851055377401016002.jpg
 
Дечки некој да ми помогне за предното апаратче? Синџирот ми фаќа и стружи на него во опредена брзина. Пр кога возам со 1х5 или 2х7,8
Чаре некое?
 
Ме интересира кај се гледа и што се гледа дали можам да му ставам tubeless гуми, сакам да нарачам кога тогаш ама да не испадне џабе да сум ги земал. Вака ми изгледа тркалотоПрегледај го приврзокот 271540
Барај ознака TR (Tubeless Ready), aк имат негде ќе мојш да клајш. Иначе покрај гума ќе ти требаат и нови тубелес вентили и течност за заптивање (млеко го викаме) и евентуално тубелес трака за бандаж според ширината на внатрешниот дел од бандажот. По ова шо го гледам кај тебе се ми се чинит дек не ти е бандажов компатибилен за тубелес.

Е сега ак не е TR и тогаш мојш да пробаш да клајш, ама немат гаранција дека ќе имаш 100% успех, а и да имаш на подолгорочен период дефинитивно ќе почвит да пуштат по некое време. Процедурата мојш да ја напрајш со тубелес трака (ширина внатрешна на бандажот) еден слој, па после то уште еден слој со трака за бандаж ама гумена нешто налик ова или ова, внимавај исто на вентилот (дали преста или шредер и која големина и дијаметар) и накрај нормално млеко (течност за заптивање) и нормално тубелес гума.
Автоматски споено мислење:

Дечки некој да ми помогне за предното апаратче? Синџирот ми фаќа и стружи на него во опредена брзина. Пр кога возам со 1х5 или 2х7,8
Чаре некое?
Претежно овие три работи го прает тој проблем.
Најверојатно предниот мењач ти е поместен зато ти фаќат или е искривен. Ак не се поравнуват исто со синџирот тогаш мојш со штрафот за рамот шо го држат горе долу да го наместиш, ак е искривен испрај го плехчето со клешта нанадвор.
Исто можиш да го подесиш апаратчето со двата штрафа шо се на него (со крстач) и имаш 2 ознаки L и H, aк го прајш ова прв пат знајт да бидит малце зезнато. (претежно ак е до ова за 50-100 денари ќе ти го штеловет).
Исто мојт да ти прајт проблем сајлата (можно е да е запечена внатре во кошулицата па да треба да се смени компленто), можно е исто така да е подскината негде па да не прави доволна тензија истата или пак ако имаш на шифтерот буренце можиш да пробаш да ја затегниш во вртење.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom