Ново или половно?

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Која генерација на спарк? Нов го купи?
--- надополнето: 23 јануари 2013 во 18:43 ---
Донесен од германија, 5 години стар (2008 годиште), најчесто се продаваат ради излегување на нов модел, па сакат да го возат новиот. На запад таков е трендот, ретко возат автомобил повеќе од 5 години а цените им паѓаат речиси на половина од набавната. Отвори mobile.de ќе ти стане јасно.

Ако е правилно одржуван од претходниот сопственик (што најчесто е), реално не ќе треба ништо да чепниш до сервисниот интервал (си пишува во сервисната книшка кога и што треба)
Друже ако мислиш дека се помодари и идиоти со многу пари се лажеш.
 
2006 службено возило во фирмата кај што работам. Е сега поради мојата вина јас ја платив оправката.
 
Друже ако мислиш дека се помодари и идиоти со многу пари се лажеш.
Точно, само што средната класа во Германија е виоска во МК (општествена). Ги земаат на кредит, им нуди фирмата најчесто кај шо работат во партнерство со дилериве на автомобили. Далеку сме ние од тој менталитет, само ти кажувам дека горе долу тие се причините

А ако е земен на кредит/лизинг, мора сите сервиси и технички прегледи да ги имаат во текот додека трае лизингот
 
2006 службено возило во фирмата кај што работам. Е сега поради мојата вина јас ја платив оправката.
Ај сега искрено да ми кажеш ако беше кола од 96 та во таа класа што мислиш како ќе си поминеше?
--- надополнето: 23 јануари 2013 во 18:54 ---
Точно, само што средната класа во Германија е виоска во МК (општествена). Ги земаат на кредит, им нуди фирмата најчесто кај шо работат во партнерство со дилериве на автомобили. Далеку сме ние од тој менталитет, само ти кажувам дека горе долу тие се причините

А ако е земен на кредит/лизинг, мора сите сервиси и технички прегледи да ги имаат во текот додека трае лизингот

Ова ти држи вода но кажи ми зошто они земаат на втора рака кола и зошто брзо потоа ја менуваат?
 
И новите коли сакат ујле, каиши, зимски гуми, плочки, стабилизатори, амортизери, филтри, и сите други тракатанци.
Разликата е дека не ги даваш моментално, а ги даваш после 30к километра.
Некој како мен ги врте за една година...
 
Факт е дека и новата кола откако ја повозиш после е стара кола .
 
Факт е дека и новата кола откако ја повозиш после е стара кола .
Факт е ама исто таков факт е дека новата ќе ја повозиш малце подалеку од сервис :)
--- надополнето: 23 јануари 2013 во 19:18 ---
И новите коли сакат ујле, каиши, зимски гуми, плочки, стабилизатори, амортизери, филтри, и сите други тракатанци.
Разликата е дека не ги даваш моментално, а ги даваш после 30к километра.
Некој како мен ги врте за една година...
Разликата е тие 30 000км си раат.
 
Разликата е тие 30 000км си раат.

Првите 500 километра не смееш да кочеш нагло да не запечеш плочките/дисковето.
На помалко од 10 000 требе да менеш ујле, оти коа се разработува, паѓат струготини у ујлето.
Промена на сезона 4 гуми, по можност нови.
Сите сервиси мора у официјален сервис по официјални цени.
Додек е под гаранција, требе да има каско (не сам сигурен за оваа).
Сите дефеци шо би се случиле са на твој грб, освен ако не е фабричка грешка. А кажи речи, никојпат не е фабричка грешка.

Тава са само неколко од нештата шо ми ткенуват како услови за нова кола.
Јас не сам согласен со них, и затава не купувам ново. Иако сам имал/имам пари да купам градска вошка.
Разбирам ги и човеците шо сакат ново. :-)

Јас знам едно. Никој не е на ќар од колата освен трговците. Секоја кола е црна дупка за пари. Дали бензин, дали сервиси, мајстори, гуми, тракатанци.
Ако веќе фрлам пари у таа црна дупка, барем ќефо да ми го праа. Градските вошки не ми праат ќеф, а за поскапите неам толко пари. :)
 
Првите 500 километра не смееш да кочеш нагло да не запечеш плочките/дисковето.
На помалко од 10 000 требе да менеш ујле, оти коа се разработува, паѓат струготини у ујлето.
Промена на сезона 4 гуми, по можност нови.
Сите сервиси мора у официјален сервис по официјални цени.
Додек е под гаранција, требе да има каско (не сам сигурен за оваа).
Сите дефеци шо би се случиле са на твој грб, освен ако не е фабричка грешка. А кажи речи, никојпат не е фабричка грешка.

Тава са само неколко од нештата шо ми ткенуват како услови за нова кола.
Јас не сам согласен со них, и затава не купувам ново. Иако сам имал/имам пари да купам градска вошка.
Разбирам ги и човеците шо сакат ново. :)

Јас знам едно. Никој не е на ќар од колата освен трговците. Секоја кола е црна дупка за пари. Дали бензин, дали сервиси, мајстори, гуми, тракатанци.
Ако веќе фрлам пари у таа црна дупка, барем ќефо да ми го праа. Градските вошки не ми праат ќеф, а за поскапите неам толко пари. :)
За кочењето не знам такво нешто, за струготини во уље држи вода, за зимски гуми веќе е прашање на став, за каското си ептен грешка, за дефеците не си во право само во случај на сообраќајка се на твој грб а за секој дефект или неисправност во гарантен рок салонот е задолжен да го отстрани на нивни трошок. За фабричките грешки они си прават отповикувања така да тоа си е со ново. За вториот дел на муабетот се слагам освен трговец ќар на кола нема никој друг.
 
За кочењето не знам такво нешто, за струготини во уље држи вода, за зимски гуми веќе е прашање на став, за каското си ептен грешка, за дефеците не си во право само во случај на сообраќајка се на твој грб а за секој дефект или неисправност во гарантен рок салонот е задолжен да го отстрани на нивни трошок. За фабричките грешки они си прават отповикувања така да тоа си е со ново.
Оваа од прва рака ли го говореш, или така размислуваш? :-)

(Прашањето не е зајадливо, а озбилно)
 
Факт е ама исто таков факт е дека новата ќе ја повозиш малце подалеку од сервис :)

Да да гледам половните автомобили само до сервис одат.

Големолитражните автомобили можат да поминат дупло или трипло повеќе од помалите.

И не мене не ми е комплекс прв да го ставам клучот , доколку би имал над 18 к би зел ново , под 13к за ново не би ни размислувал.
 
Од прва рака три пати поминато :) Најозбилно.

Малко ми е чудно сервис да плаќа за термостати, стабилизатори, и други нешта, ама мош да е така. Не сам купувал ново, само сам гледал тук там по салоните, и сам читал ситните букви...
Интересно.... у најмала рака. :-)
 
Хммммм....на нов спарк аирбезите 100% функционални, а на мерцедес Е класа нефункционални.....типичен пример во една автошкола пред 2-3 години се удри спарк од постарата генерација, со астра од 1997 и на астрата беа отворени двата аирбези, а спаркот немаше ни а од аирбег.
Гумените делови како буфери, гумици на подвозје, чаури па дури и кедери и гуми за шофершајбна имаат век на траење, но предвидено е и да се сменат за тоа време со нови оригинални.
 
Да да гледам половните автомобили само до сервис одат.

Големолитражните автомобили можат да поминат дупло или трипло повеќе од помалите.

И не мене не ми е комплекс прв да го ставам клучот , доколку би имал над 18 к би зел ново , под 13к за ново не би ни размислувал.
Погледај подобро :) А за кој клуч зборуваш ? :) Па нова и од салон да ја земеш прв клучот нема да го ставиш :) Не е темата за литражи тука туку за нов версус половен автомобил. Секоја кола може да помине неограничен број на километри без разлика на брендот или класата на возилото, за тоа е битно редовно одржавање и промена на деловите кои откажале со оригинални нови. Нема во тоа филозофија. Јас не би дал повеке од 4000 евра за половно. Оној момент кога би собрал пари за ново си идам на ново и тоа е. Јас до сега сум купил 3 нови возила лично, а сум возел прилично доста половни и ќе ти речам најдобро е човек да си ги пушти нозете према чергата.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom