Ново или половно?

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ако сакаш ај покажи ни за која никаква безбедност ни кажуваш?


За 7.000 евра на ново шо можеш да земеш? Спарк?
на старо можеш ова http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1181864?searchID=1067180&Idx=69

И шо мислиш што би се десило да се лупнеш со спарк и колку си по безбеден во мечето.
 
За 7.000 евра на ново шо можеш да земеш? Спарк?
на старо можеш ова http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1181864?searchID=1067180&Idx=69

И шо мислиш што би се десило да се лупнеш со спарк и колку си по безбеден во мечето.
И сега сакаш да ми кажеш дека ако е се во ред со мечката која после царина и регистрација е нешто под 10 000 евра си побезбеден отколку со нова микро кола? Мене не ми се чини така посебно за 250 000км на налегнување на колата, голем прашалник е дали таа кола била претходно во сообраќајка и дали се ербезите функционални или не. За ново барем знаеш дека би требало да се исправни.
 
И сега сакаш да ми кажеш дека ако е се во ред со мечката која после царина и регистрација е нешто под 10 000 евра си побезбеден отколку со нова микро кола? Мене не ми се чини така посебно за 250 000км на налегнување на колата, голем прашалник е дали таа кола била претходно во сообраќајка и дали се ербезите функционални или не.


Да но јас претпоставувам дека колата е идеално зачувана .Доколку не е можеме да ја најдеме истата идеално зачувана за истите и помалку пари. Овој Мерцедес , пред него стојат повеќе километри отколку пред нов спарк. А и спаркот не е 7000 евра туку 9.000
 
Да но јас претпоставувам дека колата е идеално зачувана .Доколку не е можеме да ја најдеме истата идеално зачувана за истите и помалку пари. Овој Мерцедес , пред него стојат повеќе километри отколку пред нов спарк. А и спаркот не е 7000 евра туку 9.000
7000 евра е со опрема и повеќе од доволна за таа кола. http://www.olympiamotors.com.mk/che/modeli/spark/index.html
Гледам има и спарк со редизајн некој.. тој е стаен со цена од 9000(!) евра :cautious:
 
Да но јас претпоставувам дека колата е идеално зачувана .Доколку не е можеме да ја најдеме истата идеално зачувана за истите и помалку пари. Овој Мерцедес , пред него стојат повеќе километри отколку пред нов спарк. А и спаркот не е 7000 евра туку 9.000
Не си баш во право за цената на спаркот но еве не е ни битно, запомни еден другарски совет од Нико 5: Секоја претпоставка е мајка на заебанција.
И идеално сочуван тој мерцедес има 100% стапка на амортизација како и сите возила после 10 години. Кој сака нека го возел и колку сака нека е чуван, има причина зашто се дава гаранцијата на возилата во км или во години. Сите возила имаат гумени делови кои содржат повеќе или помалку каучук кој по суштина е органски и како таков е подложен на стареење. Ова го знаат Бабите од Германија па после гаранција си ги менуваат колите па макар на лизинг возеле цело време. Повторно ке речам ако бил лупнат некад тој нема да биде побезбеден ни од лепешка како спаркот кој сепак има челична структура и 6 исправни аир бега.
 
Видете вака спаркот е за втора или трета кола во семејството , за да идеш до пазар и такви работи . А да немаш кола и да плеснеш 7.000 евра за спарк треба да си ненормален.
--- надополнето: 23 јануари 2013 во 18:13 ---
Не си баш во право за цената на спаркот но еве не е ни битно, запомни еден другарски совет од Нико 5: Секоја претпоставка е мајка на заебанција.
И идеално сочуван тој мерцедес има 100% стапка на амортизација како и сите возила после 10 години. Кој сака нека го возел и колку сака нека е чуван, има причина зашто се дава гаранцијата на возилата во км или во години. Сите возила имаат гумени делови кои содржат повеќе или помалку каучук кој по суштина е органски и како таков е подложен на стареење. Ова го знаат Бабите од Германија па после гаранција си ги менуваат колите па макар на лизинг возеле цело време. Повторно ке речам ако бил лупнат некад тој нема да биде побезбеден ни од лепешка како спаркот кој сепак има челична структура и 6 исправни аир бега.


Абе глеј сеа за 7.000 евра можеш да земеш и 3-4 години старо возило , неколку класи над спаркот и во поглед на комфор и се . Шо би избрал искрено нов спарк или 3 год стар Ц4 купе http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1202668?searchID=3333217&Idx=7 со 34.000 км
 
Не сум за тоа дека половните не се добри, ама спаркот за 7000 евра го купуваш нов, и не се грижиш за резервни делови во наредни 5 години. Сигурно и повеќе.
Додека кај половните, конкретно кај мерцедесот, мора да имаш 20% од таа негова цена, спремна во секое време, доколку нешто остане дефект.
 
Видете вака спаркот е за втора или трета кола во семејството , за да идеш до пазар и такви работи . А да немаш кола и да плеснеш 7.000 евра за спарк треба да си ненормален.
А да ги плеснеш последните пари на стара кола чие што одржување е без пари за таа класа е мудро нели ? И не ми почињај со цени на половни делови кои не се ништо подобри од тие што ги мењаш. Иди смени дискови,плочки, ребраст,клинаст, сите филтри и уље на мечка како таа со нови па кажи како ќе поминеш. Се слагам со тебе за тоа дека спаркот и таа класа количиња се за низ град.
--- надополнето: 23 јануари 2013 во 18:19 ---
Видете вака спаркот е за втора или трета кола во семејството , за да идеш до пазар и такви работи . А да немаш кола и да плеснеш 7.000 евра за спарк треба да си ненормален.
--- надополнето: 23 јануари 2013 во 18:13 ---



Абе глеј сеа за 7.000 евра можеш да земеш и 3-4 години старо возило , неколку класи над спаркот и во поглед на комфор и се . Шо би избрал искрено нов спарк или 3 год стар Ц4 купе http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1202668?searchID=3333217&Idx=7 со 34.000 км
Нај искрено јас би го зел спаркот. Ц 4 би го размислил само и само ако ја знаам колата или газдата. Инаку има солидни шанси да заглавиш со скапи оправки.
 
Добро де, ќе направиш комплет сервис на мече, ете лупни уште 1000 евра, 10,000 си го купил (5 години стар, со условно 100.000км), за 11.000 евра имаш машина во споредба со било кој автомобил во тој ценовен ранг.
 
Нај искрено јас би го зел спаркот. Ц 4 би го размислил само и само ако ја знаам колата или газдата. Инаку има солидни шанси да заглавиш со скапи оправки.



Добро штом мислиш така.
 
Добро де, ќе направиш комплет сервис на мече, ете лупни уште 1000 евра, 10,000 си го купил (5 години стар, со условно 100.000км), за 11.000 евра имаш машина во споредба со било кој автомобил во тој ценовен ранг.
Сигурен си дека се 1000 ? Па тоа е седмина од нова :)
--- надополнето: 23 јануари 2013 во 18:22 ---
Добро штом мислиш така.
Ти што мислиш?
 
Сигурен си дека се 1000 ? Па тоа е седмина од нова :)
--- надополнето: 23 јануари 2013 во 18:22 ---

Ти што мислиш?
Еве нека се уште 2000/3000 евра, се од корен ќе сменам, цело подвозје за тие пари и се што е потрошен материјал. За 13К имаш репариран мерџан што ќе турка уште 300К без проблем

А кај спаркот ќе опнеш 2000 евра + за радио, клима и металик. Ја сваќаш поентата?

Спаркот после 5 години нема да вреди ни 4000 евра, мерцедесот после 5 години ќе вреди пак 9-10.000, ако претрпел таков сервис.
Пази збориме за најлошо сценарио, се да е за менување, што реално шансите на 100.000 да треба таков сервис се 10%, ако е возен рели за викенди
 
Еве нека се уште 2000/3000 евра, се од корен ќе сменам, цело подвозје за тие пари и се што е потрошен материјал. За 13К имаш репариран мерџан што ќе турка уште 300К без проблем

А кај спаркот ќе опнеш 2000 евра + за радио, клима и металик. Ја сваќаш поентата?

Спаркот после 5 години нема да вреди ни 4000 евра, мерцедесот после 5 години ќе вреди пак 9-10.000, ако претрпел таков сервис.
Пази збориме за најлошо сценарио, се да е за менување, што реално шансите на 100.000 да треба таков сервис се 10%, ако е возен рели за викенди
Пак се вртиме во круг, кажи ми една добра причина зашто би продал возило кое сум го купил ново после 5 години, ако е се во ред со него? Второ ми се свиѓа што си реален дека ќе треба да се сменат многу работи на мерџанот за да биде ок е сега уште ова прашање на 13000 евра сега дадени за кола од 200некоја колку ќе изгубиш кога ќе ја продадеш?
 
Ти што мислиш?

За Спарк купување не сакам да дискутирам веќе. На илинденска летоска со 50 удрив во Џип со спарк ќе се истепав за малце и 900 евра за оправки дадов.
 
Пак се вртиме во круг, кажи ми една добра причина зашто би продал возило кое сум го купил ново после 5 години, ако е се во ред со него? Второ ми се свиѓа што си реален дека ќе треба да се сменат многу работи на мерџанот за да биде ок е сега уште ова прашање на 13000 евра сега дадени за кола од 200некоја колку ќе изгубиш кога ќе ја продадеш?
Донесен од германија, 5 години стар (2008 годиште), најчесто се продаваат ради излегување на нов модел, па сакат да го возат новиот. На запад таков е трендот, ретко возат автомобил повеќе од 5 години а цените им паѓаат речиси на половина од набавната. Отвори mobile.de ќе ти стане јасно.

Ако е правилно одржуван од претходниот сопственик (што најчесто е), реално не ќе треба ништо да чепниш до сервисниот интервал (си пишува во сервисната книшка кога и што треба)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom