Мотори со внатрешно согорување

  • Креатор на темата Креатор на темата Xfire
  • Време на започнување Време на започнување

Xfire

fino alla fine
Член од
9 август 2008
Мислења
7.360
Поени од реакции
2.253
Локација
Струмица
Темава е наменета за моторите со внатрешно согорување, се што се одвива за них. Најпрво ке почнам со Историскиот развој на моторите со внатрешно согорување а потоа ке напишам нешто и за видовите мотори па за поделбата итн. Па нешто заостането или некоја промена или нешто друго може да пишете.
Не сум некој автор малку глупо излгеда ама се надевам дека знаете што сакам да кажам.

Историски развој на моторите со внатрешно согорување

Моторите со внатрешно согорување се машини во кои хемиската енергија на горивото се претвора во механичка енергија. Внатре, во метален цилиндар согорува гориво измешано со воздух. Како последица на согорувањето се добиваат продукти од согорувањето, коишто имаат висока температура и висок притисок. Тие делуваат на подвижен елемент во цилиндарот наречен клип го двиат и така внатрешната топлинска енергија, што ја содржат гасовите ја претвораат во механичка. Со помош на клипен механизам праволиниското движење на клипот се претвара во вртливо движење. Така директното користење на продуктите на согорувањето во истиот простор во кој настанало осгорувањето, довело до создавање на нов вид машини кои со едно име се нарекле мотори со внатрешно согорување. Пред пронаоѓањето на моторите со внатрешно согорување, се користеле мотори со надворешно согорување, кај кои согорувањето се вршело во еден елемт од постројката (на пример - котел во кој се добива водна пара), а претворањето на топлинската енергијаво друг елемент (на пример - клипна машина во која енергијата на водната пара се претвора во механичка енергија - движење на клип)
Проблемот на претворање на хемиската енергија на горивото во механичката енергија е решен со пронаошањето на парната клипна машина на крајот на 18 век (Џемс Ват 1736-1819). Многу истражувачи ја искористиле клипната машина за своите пронајдоци. Првиот мотор со внатрешно согорување којшто можел да се употреби е изграден од Е. Леноар (1822-1900), кој во 1860 година го патентирал својот пронајдок, а моторот бил изработен во серија во неколку фабрики во Париз. Моторот имал моќност од 1,5 kW, и бил релативно едноставен. Работел со смеша од светлив гас и воздух. Вкупното искористување на горивото во моторот изнесувало само 4% што покажува дека само 4% од вкупнатља енергија, што ја содржело горивото се претворала во механичка работа но тој степен на искористување бил ист со степенот на искористување на парната клипна машина. Сепак ,предноста на моторотсо внатрешно согорување во однос на парната машина се изразувала во избегнување на користење на парниот котел, кој постројката ја направел поскапа.
Во 1876 година H. Ото патентирал постапка во која моторот со внатрешно согорување можело да се користи течно гориво. Патентот не бил прифатен па Ото истиот принцип го искористил и конструирал мотор кој работел со гасно гориво, а запалувањето на смесата го вршел во електрична искра. Тоа е прототипот на сите денешни мотори, коишто по името на пронаоѓачот се нарекуваат Ото-мотори. Првите Ото мотори постигнувале степен на ефективно искористување од 12,6%.
Во 1897 година, независно од H. Ото, Р.Дизел ја патентирал идејата во цилиндарот да се внесува течно гориво по пат на вризгнување (впрскување) во загреан воздух. Дизеловиот мотор имал моќност од 13,1 kW и степен на ефективно искористување од 25%. Со конструирањето на моторот на Ото со течно гориво и со палење со електрична искра и моторот на Дизел со самозапалување на смесата поставени се темелите на развојот на моторите со внатрешно согорување. Овие мотори ги имале сите битни карактеристики на денешните мотори. Натамошните пронајдоци придонесувле за усовршување на конструкцијата на моторот, процесите во него и неговите уреди.
Посебно место во развојот на моторните зазема пронајдокот на Р. Стирлинг патентиран во 1817 година кој работи само со топол воздух. Овој таканаречен Стирлинг мотор станува актуелен во педесеттите години од ХХ век кога почнуваат да се бараат конструкции коишто малку ја загадуваат човековата околина, но до денес поради скапата изведба се уште не се произведува.
Потполно нов вид практично уотреблив мотор со внатрешно согорување конструирал Ф.Ванкел во 1960 година којшто е наречен Ванкел мотор или мотор со вртлив клип. Поради значителната потрошувачка и поголемото загадување на околината, и покрај значајни други предности овој мотор се уште не е влезен во масовно производство и не се применува. Во рамките на општата индустријализација на нашата земја доаѓа и до развој на индустријата на мотори и моторни возила. први производители на мотори во Југославија по војната биле ТАМ - марибор (товарна аутомобила - Марибор), ДМБ- Белград (двадесетипрви мај - Белград), Торпедо - Риека, ФАМОС - Сараев (Фабрика Мотора - Сарајево). Потребна за вкучување на светските текови на производството на моторите и меѓународната поделба на трудот и производството, предизвикаа нашпите фабрики да остварат соработка со светски познатите фирми по пат на кооперацијата и откуп на лиценци. Така, ''Застава'' од Крагуевац соработува со италјанската фабрика ФИАТ, УНИС-ТАС соработува со германската фабрика Фолксфаген, ТОМОС од Копар соработува со Цитроен од Франција, ИМВ - Ново Место со РЕНО, ФАМОС со Мерцедес и СОЈРЕР, ТАМ со ДОЈЦ. Со оваа соработка се воведува современа опрема и технологија и се следат современите текови на развојот во оваа индустрија. РАзвојот на моторната и автомобилската индустрија е и битен фактор во севкупниот развој на индустријата, бидејки се трошат големи количини на суровини и полупроизводи, а со вклучувањето кооперанти моторната индустрија придонесува и за развој на недоволно развиените краишта и за зголемување на вработеноста.




Сега за сега напишав нешто, ова го пишувам бидејки наши страни за ова нема така да кајгана ке ни послужи да си направиме една помош еден за друг. И се разбира на кој му треба помош околу ова со некој текстови нека побара слободно можеме да напишеме нешто.
 
Историски развој на моторите со внатрешно согорување

Моторите со внатрешно согорување се машини во кои хемиската енергија на горивото се претвора во механичка енергија.
Потполно нов вид практично уотреблив мотор со внатрешно согорување конструирал Ф.Ванкел во 1960 година којшто е наречен Ванкел мотор или мотор со вртлив клип. Поради значителната потрошувачка и поголемото загадување на околината, и покрај значајни други предности овој мотор се уште не е влезен во масовно производство и не се применува.

Da ne si cital od ucebnikot na Todor Davcev - Avtomobilski motori (za toa so crnoto se odnesuva)
Motorot so vnatresno sogoruvanje e generator koj ja pretvora hemiskata energija vo mehanicka rabota.
Kako mozes da kazes deka Wankel motorot ne se primenuva
Avtomobili so wankel motori :


From 1974 to 1977 Hercules produced a limited number of motorcycles powered by Wankel engines.[27] The motor tooling and blank apex seals were later used by Norton to produce the Norton Commander model in the early 1980s.[28]
The Suzuki RE5 was Wankel-powered motorcycle produced in 1975 and 1976. Touted as the future of motorcycling, the small displacement engine produced impressive power.[29] However, other problems and a lack of parts interchangeability meant low sales.[30]
he first Wankel rotary-engine aircraft was the experimental Lockheed Q-Star civilian version of the United States Army's reconnaissance QT-2, basically a powered Schweizer sailplane, in 1968 or 1969. It was powered by a 185 hp (138 kW) Curtiss-Wright RC2-60 Wankel rotary engine.[31]
 
Da ne si cital od ucebnikot na Todor Davcev - Avtomobilski motori (za toa so crnoto se odnesuva)
Motorot so vnatresno sogoruvanje e generator koj ja pretvora hemiskata energija vo mehanicka rabota.
Kako mozes da kazes deka Wankel motorot ne se primenuva
Avtomobili so wankel motori :

Не, имам една книга за Мотори со внатрешно согорување и е од Миле Димитровски.
 
На машински да не си друже ?
 
Значи за Ванкел моторот... лиценцата ја има откупено Мазда, така да и не очекувајте масовно производство. Единствено Мазда смее да ги произведува тие мотори, затоа сега се наоѓаат во RX-8 моделот, и никој друг на светот. Доколку некој се обиде да произведе/копира, може да се соочи со тужба за нелегално користење на патент.
 
На машински да не си друже ?
Не.

Општ поим

Машините, коишто претвораат каков и да е вид енергија во механичка работа се нарекуваат со едно име мотори. Во зависност од видот на енергијата што ја преобразуваат моат да бидат: топлински, електрични, хидраулични, воздушни и други. Моторите со внатрешно согорување спаѓаат во групата на топлински мотори и вршат преобраза на топлинската енергија во механичка работа. За добивање на топлинската енергија служат горивата. При согорувањето хемиската енергија на горивата се трансформира во топлинска енергија на работниот флуид. Работниот флуид во моторот може да изврши механичка работа. Предавањето на топлинската енергија од горивото на работниот флуид може да се врши индиректно или директно.
Индиректното предавање на топлината на работниот флуид се одвива кај моторите со надворешно согорување, во кои се бројуваат парните машини и парните турбини. Кај нив предавањето на топлината се врши преку ѕидовите на некој топлоизменувач, па горивото и работниот флуид се во директен допир. Притоа за работен флуид кај моторите со надворешно согоруање се користи водена пара или гасови.
Директно предавање на топлината од горивото на работното тело се врши кај моторите со внатрешно согорување. Горивото и работниот флуид се во директен допир во просторот каде што настанува согорувањето. При согорувањето се создаваат согорени гасови, коишто се и работен флуид.
Моторите со внатрешно согорување се топлински мотори кај кои горивото согорува во работниот флуид и заедно со него учествува во натамошната трансформација на создадената топлинска енергија.
 
Da ne si cital od ucebnikot na Todor Davcev - Avtomobilski motori (za toa so crnoto se odnesuva)
Motorot so vnatresno sogoruvanje e generator koj ja pretvora hemiskata energija vo mehanicka rabota.
Kako mozes da kazes deka Wankel motorot ne se primenuva
Avtomobili so wankel motori :


From 1974 to 1977 Hercules produced a limited number of motorcycles powered by Wankel engines.[27] The motor tooling and blank apex seals were later used by Norton to produce the Norton Commander model in the early 1980s.[28]
The Suzuki RE5 was Wankel-powered motorcycle produced in 1975 and 1976. Touted as the future of motorcycling, the small displacement engine produced impressive power.[29] However, other problems and a lack of parts interchangeability meant low sales.[30]
he first Wankel rotary-engine aircraft was the experimental Lockheed Q-Star civilian version of the United States Army's reconnaissance QT-2, basically a powered Schweizer sailplane, in 1968 or 1969. It was powered by a 185 hp (138 kW) Curtiss-Wright RC2-60 Wankel rotary engine.[31]
и братче за твоја информација ванкел се вградува и во моделите на ЛАДА ама само за нивниот пазар и тоа за полиција и војска.

Значи за Ванкел моторот... лиценцата ја има откупено Мазда, така да и не очекувајте масовно производство. Единствено Мазда смее да ги произведува тие мотори, затоа сега се наоѓаат во RX-8 моделот, и никој друг на светот. Доколку некој се обиде да произведе/копира, може да се соочи со тужба за нелегално користење на патент.
грешка си голема!!!ЛАДА и МАЗДА ја поседуваат лиценцата за ванкел мотор со тоа што договорени се да ЛАДА не ги користи моделите за извоз,туку само за својот пазар и тоа полиција и војска.Инаку ванкеловиот мотор што е произведен од ЛАДА е со нешто подобри карактеристики од на МАЗДА(за нив не е проблем се качија на месечината:vozbud::vozbud:)
 
Ke zamolam nekoj ako moze da me upate deka mozam da najdam za Elektricen Ured Kaj Oto Motori odnapred blagodaram
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom