Mahindra Scorpio?

  • Креатор на темата Креатор на темата mahindra
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
15 ноември 2009
Мислења
1
Поени од реакции
0
значи работата е што сакам да земам нов џип ( до 22000е ) и пред некои ден забележав еден ваков побарав на интернет и ми се допадна џипот еве спецификации http://auto.indiamart.com/cars/mahindra-scorpio/popup-2.html

и слика http://myindiatravelmart.com/images/carpics/mahindra_scorpio_01.jpg

е сега барам мислење од вас дали се исплаќа за парите ( во хрватска овој модел со таа опрема кошта 20500е ама да речеме дека тука е 1000е поскап сепак ми се уклапа во цената ) и ја има следнава опрема ( клима , аларм , централна брава со далечински , 4x4 , мп3 , светла за магла , алуминиумски прагови кај вратите , серво , електрика на сите прозори , абс кочници , блокада на деференцијалот , заштита на моторот од удари , ) моторот е 2600сс турбо дизел 110кс 270нм макцимална брзина 155км/ч потрошња 10л на 100км ( комбинирана )

првенствено ми се допаѓа џипот пошто е голем може да излезе и од поголема кал ( не е како овие новиве )

но само имам една пречка во купувањето на џипот односно незнам со каков квалитет се овие џипови и дали имаат некои поголеми проблеми па затоа ако некои знае со каков квалитет се нека кажува

еве некои видео клипови од џипот
 
Максимална брзина не се гледа баш многу многу кај џиповите, ако се зима џип се зима ради практичност не ради брзина. Баш пред некој ден гледав емисија на National Geographic, и сите модели на Махиндра ги тестираат односно проверуваат издржливост во источна Индија на планински терен што е прилично тежок. Тестираат како дејствува промената на надморската височина на моторот, издржливоста на џипот кога иде по узгорниците итн итн. И да ти кажам искрено на дизајн добиваат само што се робусни и го враќаат имиџот на џип да биде робусен, а во перформанси барем според емисијата се покажа како ептен издржлив и би требало да вреди за тие пари.
 
Jас не би дал 20.000 евра (или повеќе) за џип кој што ќе го кршиш (да буквално ќе го кршиш) по терени, кога ја имаш старата добра Лада нива за 1/3 од цената (ако правиме муабет за користење на возилото по лоши терени во поголем дел од возењето)

Е можеби е помала доколку ти треба за превоз на патници и товар, но за по терен дефинитивно нема никаде да те остави.

А од друга страна си се информирал кој е увозник за Махиндра во Македонија и како е снабденоста со резервни делови за нив? Недај боже да имаш потреба од константно возење на возилото (да не речам пример возиш леб во некој тешко достапен крај) а се чека 2-3 недели да нарачаш дел од Индија :smir:

А ако ти треба за просечно нормално користење по Македонските супер патишта и повремена офф-роуд авантура, би требало да ти брка работа.
 
Jас не би дал 20.000 евра (или повеќе) за џип кој што ќе го кршиш (да буквално ќе го кршиш) по терени, кога ја имаш старата добра Лада нива за 1/3 од цената (ако правиме муабет за користење на возилото по лоши терени во поголем дел од возењето)

Е можеби е помала доколку ти треба за превоз на патници и товар, но за по терен дефинитивно нема никаде да те остави.

А од друга страна си се информирал кој е увозник за Махиндра во Македонија и како е снабденоста со резервни делови за нив? Недај боже да имаш потреба од константно возење на возилото (да не речам пример возиш леб во некој тешко достапен крај) а се чека 2-3 недели да нарачаш дел од Индија :smir:

А ако ти треба за просечно нормално користење по Македонските супер патишта и повремена офф-роуд авантура, би требало да ти брка работа.
Лада како лада је издржлива на опасни терени, али мала е што е мала. По габаритна е махиндрава, а мислам дека има доволна застапеност на делови за Махиндра во Македонија зошо глеам дека баги ги има по улициве.
 
Лада како лада је издржлива на опасни терени, али мала е што е мала. По габаритна е махиндрава, а мислам дека има доволна застапеност на делови за Махиндра во Македонија зошо глеам дека баги ги има по улициве.
Сепак треба еден баланс на пари/намена да се извади на маса па да се види што е поисплатливо. Ако ти е за чиста теренска вожња можеш да купиш и Ланд Ровер Дискавери од 100.000 евра. Сеедно, кога за 8-10 години џипот ќе биде за во отпад. Не е исто да фрлиш 7.000 евра и 100.000 евра во отпад за истата цел...
 
Сепак треба еден баланс на пари/намена да се извади на маса па да се види што е поисплатливо. Ако ти е за чиста теренска вожња можеш да купиш и Ланд Ровер Дискавери од 100.000 евра. Сеедно, кога за 8-10 години џипот ќе биде за во отпад. Не е исто да фрлиш 7.000 евра и 100.000 евра во отпад за истата цел...

Тука си во право, али сепак тоа си е до купувачот.
 
За разлика од другите „џипови“ како Териос, Каптива, Тигуан, за таа ценовна рамка Махиндрата е подобар избор ако те интересираат перформанси на терен. Финишот апсолутно не може да се мери со овие што ги спомнав претходно. Значи, ако ти е првенствено за работа ќе ти врши одлична работа. Ги користат многу фирми и ги отепаа од работа па ништо не им фали, дури и јас сум заинтересиран но за пик-ап верзијата.

Околу просторот. Надворешно е прилично големо возило, и е комотно внатре. Џиш, во Махиндрата фаќа 2 Ниви . :vozbud:

Деловите би можеле да бидат проблем, ама еве ќе ти кажам друго нешто мада не би морало да биде некоја мерка. Јас имам Махиндра од 1970 година, без ниту еден потрошен дел заменет (клипчиња, лагери, спони или било што) Ако го чуваш (а кога ќе ги дадеш тие пари сумњам дека би го уништил) ќе те служи долго време. И како што спомна некој погоре, треба да видите на какви места ги возат во Индија. Ако се добри за таму, Македонија е измислена за нив. Главоболка би можел да задава редукторот кој баш и не ми се допаѓа затоа што се регулира електрично... Сега засега, од кога се нудат кај нас, не сум чул за некој голем недостаток. Мене ми прафи ќеиф и би ми бркала работа.

Оваа ја сликав минатата година во Скопје... Вака наџиџана со алуминиумски бандаши и браници е нешто поскапа, а искрено и не ти требаат баш. Кровот е добар да се има. Сепак, гледам дека си заинтересиран за затворениот тип (кој се вика всушност Гоа поради Форд Скорпио :) ) ама нема да згрешиш и со него.
DSC00153.jpg


Kaј нас ги увезува БД Интеркар лтд од Скопје... Проспектите не ми се дома па не можам да ти кажам број моментално. Инаку сигурно ги имаш видено кај се изложени, веднаш до Ми-да Лада кога одиш кон автопазарот (кај што беше нели). Кај нас ги носат (барем ги носеа, за сега не знам) од Италија.
 
Околу просторот. Надворешно е прилично големо возило, и е комотно внатре. Џиш, во Махиндрата фаќа 2 Ниви . :vozbud:

Деловите би можеле да бидат проблем, ама еве ќе ти кажам друго нешто мада не би морало да биде некоја мерка. Јас имам Махиндра од 1970 година, без ниту еден потрошен дел заменет (клипчиња, лагери, спони или било што) Ако го чуваш (а кога ќе ги дадеш тие пари сумњам дека би го уништил) ќе те служи долго време.
Ако возеш две особи, сеедно е дали махиндрата е поголема или не...

А од друга страна битно е кој ќе го вози... дали тој што го купил или ќе има намена на “државно“ возило. Ако е она второто според моето искуство со возилата во МВР/Водовод/Шумска полиција (битола), ќе си има солидна мака.


Како и да е, единствено што би ме заинтересирало е од каде го влечат моторот? Остатокот сигурен сум дека ќе се покажи одлично.
 
Моторот е најверојатно дериват на 2.1 дизелашот од Пежо кој го користеа Индијците од '95 па до пред некое време. Ќе информирам за него накнадно, само да се распрашам кај пријателите од Индија:vozbud: Остатокот , ако се сеќавам добро, потекнува од Борг-Варнер. Истиот заден диференцијал (Дана 44) го има мојата Махиндра, Вилисите од 1953 до осумдесетите, па дури и во Чироки и Вранглери.

Првите вакви Махиндри беа со 2.5 мотор, сега доаѓаат со 2.6

Се возев во пик-ап, и можам да кажам дека е чудовиште. Завидно забрзување :kesa: и кочење. Огромна разлика од Ладата.
 
ако толку сачаш махиндра, видов во весник деновиве, има аукција на махиндра џипови, возени 2-3 години, користени за туризам.

прочачкај по весницие ако толку ти се свиѓаат, ке поминеш поевтино.
 
ако толку сачаш махиндра, видов во весник деновиве, има аукција на махиндра џипови, возени 2-3 години, користени за туризам.

прочачкај по весницие ако толку ти се свиѓаат, ке поминеш поевтино.

Аукции нешо глупости + у париз се наоѓаат, дур да ги увезеш треба време и пари.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom