Дали овој муабет сериозно го правиме кога цела недела ви гореа депонии по Скопјено, циганите на 300 метра од вас ви горат кабли?
Секоја втора кола е дизел, и постара од 2010та..?
Па жив човек со еден лет до до Германија загдува колку две кремирања, и тоа во еден правец!
Од практична гледна точка, ја ти гарантирам дека дизел кола макар и поново годиште, со 5 литра нафта потрошени, ќе исфрли повеќе штетни материи и тоа у град кај што живееме, и ќе го дишиме тоа!
Крематориум малку понастрана, на природен гас (чист метан), нема ама баш ништо да загади!
Дали овој муабет сериозно го правиме кога цела недела ви гореа депонии по Скопјено, циганите на 300 метра од вас ви горат кабли?
Секоја втора кола е дизел, и постара од 2010та..?
Па жив човек со еден лет до до Германија загдува колку две кремирања, и тоа во еден правец!
Абе сс што сакаф нека се занимаваф сфи религие у сфет, ама смрт е природан процес, тоес крај на тј циклус, барем на материјалан дел.
А ск дали сфест путуе у дриги фреквенцие или се претфара у нешто друго тој е друга прича што си нема врску сс тему дали мртфо тело треба да зафаќа простор од овуј планету, да биде синџир на исхрану за црви и на сфе тој цркфа и некакфи си јавни претпријатија дебело да наплаќаф.
Огањ само.
Наш бог или татко е С'лнце кое гори и дава енергију и живот, наша божица или мајка е Вода, у коју се развива плод и ништо на планету неможе без њума.
Наши ангели и демони су хемиски процеси и физички закони.
А судбина за коју Ви цело време зборите е устфари испреплетеност на одлуке и случајности што ги праиф људи и околности што не опкружуеф.
А ако има некое божестфо што не креирало, ондак тој си нема врску сс ништо погоре наброено.
@Хептаграм XI, се гледа дека повеќето дискутанти основни познавања за темата немаат, а се дрзнуваат да дискутираат. Ниту некој спомна за Марк Феликс, ако воопшто знаат кој бил тој, и неговото дело во кое тој го изнесува христијанското гледиште кон кремирањето.
@Хептаграм XI, се гледа дека повеќето дискутанти основни познавања за темата немаат, а се дрзнуваат да дискутираат. Ниту некој спомна за Марк Феликс, ако воопшто знаат кој бил тој, и неговото дело во кое тој го изнесува христијанското гледиште кон кремирањето.
[9]Понатаму. Дали постои таков будала и глупав што би се осмелил да приговори дека Бог, кој бил способен да го создаде човекот на прво место, не може ниту да го преобрази? По смртта нема ништо, а пред раѓањето немало ништо? Можно било да се роди од ништо, но исто така е невозможно да се создаде од ништо? На крајот на краиштата, потешко е да се создаде она што не постоело отколку да се пресоздаде она што постоело. [10] Дали мислите дека она што нашите кратковиди очи престанале да го гледаат, пропаѓа за Бога? Секое тело, без разлика дали се суши и станува прашина, или се раствора и станува влага, без разлика дали се претвора во грст пепел или тенок млаз чад, исчезнува за нас, но се зачувува за Бога, кој ги зачувува елементите. Ние, како што мислите вие, не се плашиме од никаква штета од каков било метод на погребување, туку се придржуваме до стариот и подобар обичај да го предадеме телото на земјата.
Читать или скачать труд Марка Минуција Феликса «Октавиј» в формате PDF, EPUB, FB2. Православнаја библиотека Свјатых отцов и церковных писателеј.
azbyka.ru
Сега да се надоврзам на темата. Ги прочитав задните неколку страници и главниот аргумент за крематориум наспроти гробишта со инхумирани тела било тоа што гробиштата зафаќале место.
Прво:
Им пречат гробишта што зафаќале место на периферии на градови, небаре секој ден мора да минуваат низ нив, ама затоа не им пречат колите што од 24 часа, 22 часа им стојат на тротоари во централните градски јадра.
Второ:
Православните земји се едни од најретко населените и простор имаат и премногу, така што да тврдиш дека гробиштата зафаќаат место е крајно злонамерно. Таква дискусија може да се води за Холандија, Малдиви, Макао, Сингапур и слични. Ама да се произнесеш со став дека нема место во Македонија, Србија, Бугарија, Романија итн., треба да си апсолутен аналфабет.
Трето:
И крематориумите имаат ценовници за своите услуги, кои не се баш мали. A колумбариумите и розариумите исто така зафаќаат простор.
Ако не ти беше реторичко прашањево, можам ја да ти го одговорам.
Технички Божик паѓа на 25 декември и по Грегоријански и по Јулијански календар. За секуларна употреба речиси цел свет го користи Грегоријанскиот календар кој е создаден од католичката црква поради непрецизноста на Јулијанскиот.
Двата календари се соларни (се гледа датумите за битни соларни обележја да се скоро фиксни, пример рамнодневница паѓа на 20 Март) е сега кај Јулијанскиот тоа не е случајот, кога бил направен тој календар, рамнодневница ако била на 20 Март, сега после 2000 години рамнодневница паѓа многу порано од тоа.
Грегоријанскиот го оправа овој проблем и бидејќи технички го користиме овој календар за државна употреба, а православната црква го користи Јулијанскиот за празниците затоа испаѓа таа дискрепанца помеѓу датумите. 25 Декември по Јулијански паѓа 7 Јануари по Грегоријански.
Зошто православната црква не го прифатила Грегоријанскиот календар? Појма немам најверојатно догма и инает, технички треба и ние да го прифатиме тој календар и Божик да го правиме на 25 декември (по Грегоријански)
П.С: По 2100 година Божик ќе паѓа на 8 Јануари поради ова
@датум
Океј ке гу остаимо религију на страну, зшто и нели врску си нема сс овуј тему
Ама па што ке су ни гробишта и истите да имаф плодни почву за да дааф побујни дрва кои ке праиф појјаку фотосинтезу и сфе тој за нели чисту околину.
Нели глеате у какфи гомна се дави сфет, па ке спасуемо сс некакфу си шуму и тој пазу шума ма гробишта.
Како и да е, поента ми е дека може некако да се изведе, кд сфет би бија на друго ниво на размислување, да се стфориф услови за да мртфи тела ги снема, тоес кремираф, у супер услови за да нема загадување или слично.
Поента ми е може тој да се изведе, ако цел сфет бесмо например неподелени на овакфи и онакфи, за прости глупости се делимо на ваши и наши и тој пази па ке гу у умешам религију, затој што не смо од исту догму или евенапример нацију.
Сфи смо исти од крф месо и коске.
Само тој у наши главе е различно.
Поента ми е кд сфет би бија на некое поразумно некст левел ниво, у тј сфет кремирање би било премија у однос на гробишта и сфи тија ритуали около закоп,па споменик, па ова па она.
Што ке си ни гробишта?
Место пуно сс коске, споменици,плодна почва( ) и остатоци од некакфи си вештачки цфеќиња, недогорени сфеќе, кучиња што едеф остстоци од храну која се носи пази вамо ЗА МРТФИ.
Почит спрема предци и мртфи е нешто што остануе у наши спомени и муабети.
И тој треба да биде нешто посилно од споменици,мермери, и сфскакфи материјални стфари.
Бев спремен да објавам дел од трудот што го пишувам, и пишував ама некако се заебав и ти го видов коментарот..
Не е точно тоа што го напиша членот
@Taker
Извини друже ако хехенцето беше непристојно, ме потсети на многу вакви дискусии во изминатите години и се што сум имал како контра-аргументи
Не е ништо лично
Бев спремен да објавам дел од трудот што го пишувам, и пишував ама некако се заебав и ти го видов коментарот..
Не е точно тоа што го напиша членот
@Taker
Извини друже ако хехенцето беше непристојно, ме потсети на многу вакви дискусии во изминатите години и се што сум имал како контра-аргументи
Не е ништо лично
@датум
Океј ке гу остаимо религију на страну, зшто и нели врску си нема сс овуј тему
Ама па што ке су ни гробишта и истите да имаф плодни почву за да дааф побујни дрва кои ке праиф појјаку фотосинтезу и сфе тој за нели чисту околину.
Нели глеате у какфи гомна се дави сфет, па ке спасуемо сс некакфу си шуму и тој пазу шума ма гробишта.
Пак го изгенерализира ова
Праиме муабет за предности и мани во однос на средината
Факт е дека освен тоа што зафаќа место нема друг аргумент зошто е едното подобро од другото
Како и да е, поента ми е дека може некако да се изведе, кд сфет би бија на друго ниво на размислување, да се стфориф услови за да мртфи тела ги снема, тоес кремираф, у супер услови за да нема загадување или слично.
Ама тие услови брат не се појавуваат туку така, исто така и за ресурсите за тие услови да се овозможат не паѓаат од небо
Јбг, живееме во светот во кој живееме и треба на тоа да се прилагодиме
Никогаш нема да дојде до тоа сите луѓе да се копаат или сите луѓе да се кремираат, ваљда си свесен за тоа..
Поента ми е може тој да се изведе, ако цел сфет бесмо например неподелени на овакфи и онакфи, за прости глупости се делимо на ваши и наши и тој пази па ке гу у умешам религију, затој што не смо од исту догму или евенапример нацију.
Брат и јас сакам во таков свет да живееме, ама тоа не е можно, тоа е фантазија и сам си свесен
Мора да живееме еден со друг и да имаме какво-такво разбирање меѓу нас, колкави и да се разликите
И тоа не разликува брат, само не си упатен во тоа што информациите прават во нашите мозочиња.
Несакам да мислиш дека ти си праам паметен , моите одговори се резултат на учење и многу саати поминати на вакви теми
И истите работи сум ги размислував непристрасно, колку и да е тоа тешко за верување
Сакам само дсжа разменам мислења
Поента ми е кд сфет би бија на некое поразумно некст левел ниво, у тј сфет кремирање би било премија у однос на гробишта и сфи тија ритуали около закоп,па споменик, па ова па она.
Тоа е твое мислење парва, кога кремирање ќе биде единствена опција, тогаш ќе се појават луѓе кои ќе нудат вакви и такви цени
Како да не знаеш какви се луѓето денеска
Јас сам ја критикувам црквата за таксање , ако си приметил..
Почит спрема предци и мртфи е нешто што остануе у наши спомени и муабети.
И тој треба да биде нешто посилно од споменици,мермери, и сфскакфи материјални стфари.
Избришав веќе, тури му пепел
Имам куп правописни грешки и рандом превод на македонски не проаѓа
Стигнав до пола, ама ете..
Има објаснување за ова и се темели на факти и докази
Одговорно стојам зад тоа тврдење!
Може и добро е што ме пресече, секој гледа тука и може да го злоупотреби, а башка немам никаква заштита за истото и нешто битно ќе ми биде фрлено во вода.
Нешто накратко
Исус е роден во 2 BCE
2 г п.н.е
Наша ера = Christ Era
Тие термини се појавуваат во антички времиња каде што BC го претставува времето пред неговото појавување а AD е време на негово доаѓање
AD= Anno Domini = The year of our Lord
1AD= 1st year of the Lord
итн , итн
Тоа би значело дека он е роден две години пред неговата ера, што не е баш логично, нели?
Е не е, ама и тоа е решено
Он е сигурно тогаш роден, никакви дилеми нема за тоа
Има многу спорни моменти од историска гледна точка за тие 4 години( 2BCE, 1BCE, The year of the Lord, 1CE), ама тоа може да го знаеш ако имаш познавање на одреден материјал
За тоа сакав да напишам, ама да не ја глушиме темата
Ова ти го кажувам бидејќи знам колку време тоа сум го превртил од истражување и колку пати сум направил грешки и сум се враќал на почетокот
Фактите и доказите се од историски наоди, археологија, исто така од голема помош се еврејскиот, јулијански и грегоријанскиот календар
Тешко е со вакви мислења да ми поверуваат дека не сум бил верник секогаш, ама добро
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.