Керозин

  • Креатор на темата Креатор на темата KiKaC
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
15 јули 2007
Мислења
665
Поени од реакции
2
Возраст
33
Mi trebat nekoi osnovni podatoci za kerozin zosto,kako,koga,kade...se koristi.
Barav nesto ama mnogu malku najdov.Mi treba nesto poveke povrzano so hemiskiot sostav!odnapred fala:smir:
 
Авионско гориво, кое има 110 октани (ако не се лажам). Доста запалливо, согорува чисто без детонација. Но, при согорувањето ослободува огромна топлина, па не се користи во моторите со внатрешно согорување. Претежно во џет моторите на авионите. Повеќе ако знае некој слободно нека пише.
 
Авионско гориво, кое има 110 октани (ако не се лажам). Доста запалливо, согорува чисто без детонација. Но, при согорувањето ослободува огромна топлина, па не се користи во моторите со внатрешно согорување. Претежно во џет моторите на авионите. Повеќе ако знае некој слободно нека пише.
fala, fala.samo sto e toa oktani???:smir:
 
fala, fala.samo sto e toa oktani???:smir:

Октански број е мерка за отпорноста на горивата кон детонантно согорување. Понекогаш, како последица на збир од неповолни околности во моторот, се случува брзината на согорување да достигне вредност и до 50 пати поголема од нормалната што секако може да се забележи при работата на моторот, и ова се нарекува детонантно согорување. Од моторот може да се чуе метален звук, бргу му се намалува работната температура и моќноста па за на крај и престане да работи.

Мотор со повисок степен на компресија си бара гориво со повисока октанска вредност( Пример ако имаш некој фризиран мотор со степен на компресија 11,5 најголема грешка што можеш да направиш е да му ставиш 95 бензин, на таква компресија си треба и доста отпорно гориво од >100 октани). Инаку ова важи за бензинци, додека дизелите не се толку чувствителни на октанскиот(цетански) број.
 
Авионско гориво, кое има 110 октани (ако не се лажам). Доста запалливо, согорува чисто без детонација. Но, при согорувањето ослободува огромна топлина, па не се користи во моторите со внатрешно согорување. Претежно во џет моторите на авионите. Повеќе ако знае некој слободно нека пише.

Во врска со топлинската моќ, од горивата кои би се користеле за автомобили, најголема топлинска моќ има течниот водород(140 MJ/kg), па течниот нафтен гас- пропан бутан (55), бензинот(47), керозин(46), дизел(45)
 
Авионско гориво, кое има 110 октани (ако не се лажам). Доста запалливо, согорува чисто без детонација. Но, при согорувањето ослободува огромна топлина, па не се користи во моторите со внатрешно согорување. Претежно во џет моторите на авионите. Повеќе ако знае некој слободно нека пише.

Всушност варира помеѓу 15 и 25, зависно од бројот на јаглерохидратите во својот состав, но најчесто е околу 18 октани
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom