Избор на тркала (фелни/бандажи)

  • Креатор на темата Креатор на темата deXterche
  • Време на започнување Време на започнување
Сакам да ги менувам тркалата на мојот автомобил (форд фиеста). Моментално има челични 14".
Дали има веб некаде да прегледам во МК што се нуди, по кои цени. И на старо дали има некој да понуди. Сакам 15" со повеќе краци, слични на овие
eagle.wheels.039.jpg


Druze moj drugarski sovet ti e da ne ja menjas dimenzijata staj si pak 14ki.
Zosto?
Zatoa sto posle kilometraznikot ke ti krade i nema da ti pokazuva kolku tocno vozis.:smir:
 
Друже стај си 15ки сите викаат најдобри се,ни 14ки ни 16ки таман се 15ки.
За бандажи дојди си во Скопје и напрај си старо за ново.
ај позз:salut:
 
Друже стај си 15ки сите викаат најдобри се,ни 14ки ни 16ки таман се 15ки.
За бандажи дојди си во Скопје и напрај си старо за ново.
ај позз:salut:


Oni se moze najdobri najdobro i stojat na kolata i slicno ama koa fabrika staila 14 toa go napraila so pricina i kilometraznikot pokazuva tocno so 14 ki a ti koa ke mu stavis petnaeski ke go rastimas seto toa i avtomatski ti pokazuva pogresno zatoa staj si pak 14 ki
 
Ај вака сега да разјасниме некои работи. Ако си имал 14ки и стаиш 15ки, гумите место 60ки за на 14ките, ке стаиш 50ки на 15ките. Значи тој муабет со километражите изместување апсолутно не држат вода. Ти не го менуваш вкупниот дијаметар на тркалото, туку го зголемуваш дијаметарот на металот за сметка на гумата. Истото важи и за било која дуга димензија, 14ки со 17ки итн итн...
За тоа расштимување на колата не знам во која смисла го мислеше тоа, во поглед на амортизација и комфорт точно е дека губиш, како што кажав сега ќе имаш помалце гума која ке го апсорбира ударот. Секоја дупка или лежечи џандар подиректно ке се пренесува на каросерија. А ако мислеше во смисла на управување расштимана ондак нема везе...не за џабе Де-Те-Ем возат некои 18-19ки...
Значи да не забегувам, ако колата имала фабрички 14ки без да размислуваш ставај 16ки па можеби и 17ки... Се разбира, доколку имаш желба и кеш за тоа.

Поздрав
 
Ај вака сега да разјасниме некои работи. Ако си имал 14ки и стаиш 15ки, гумите место 60ки за на 14ките, ке стаиш 50ки на 15ките. Значи тој муабет со километражите изместување апсолутно не држат вода. Ти не го менуваш вкупниот дијаметар на тркалото, туку го зголемуваш дијаметарот на металот за сметка на гумата. Истото важи и за било која дуга димензија, 14ки со 17ки итн итн...
За тоа расштимување на колата не знам во која смисла го мислеше тоа, во поглед на амортизација и комфорт точно е дека губиш, како што кажав сега ќе имаш помалце гума која ке го апсорбира ударот. Секоја дупка или лежечи џандар подиректно ке се пренесува на каросерија. А ако мислеше во смисла на управување расштимана ондак нема везе...не за џабе Де-Те-Ем возат некои 18-19ки...
Значи да не забегувам, ако колата имала фабрички 14ки без да размислуваш ставај 16ки па можеби и 17ки... Се разбира, доколку имаш желба и кеш за тоа.

Поздрав


Tocno ke stais poniska guma koja automatski moze poise da kosta
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom