Ilumious
Патник, педер, поет, администратор, масон
- Член од
- 29 јануари 2007
- Мислења
- 84.962
- Поени од реакции
- 195.500
Мисија на Организацијата на Меѓународна матура:
Организацијата на Меѓународна матура има за цел да создаде љубопитни, образовани и чувствителни млади луѓе кои ќе помогнат да се создаде подобар и побезбеден свет преку интеркултурно разбирање и почитување.
Овие програми ги поттикнуваат учениците низ целиот свет активно да се образуваат во текот на целиот свој живот и да прифатат дека другите луѓе кои се различни од нив исто така може да бидат во право.
Бројна состојба:
Програмата за Меѓународна матура во ДСУ Гимназија ,,Јосип Броз Тито,, во Скопје се изведува во две паралелки една во трета година III со 20 ученици и една во четврта година -IV со 12 ученици.
Настава:
Наставата според оваа програма се изведува во континуитет од две учебни години и на крајот од четврта година учениците полагаат меѓународна матура по сите предмети.
Наставата се изведува на македонски и на англиски јазик. Наставниот план и предметните програми се определени во согласност со програмата на Меѓународна матура и правилникот за училишта кои се верифицирани за изведување на настава според оваа програма објавен од страна на Организацијата на меѓународна матура.
Во текот на двете години во континуитет се изучуваат следните предмети:
Македонски А1 на високо ниво со неделен фонд од 5 часа
Англиски јазик Б на високо ниво со неделен фонд од 5 часа
Математика на високо ниво со неделен фонд од 5 часа
Хемија на стандардно ниво со неделен фонд од 4 часа
Географија на стандардно ниво со неделен фонд од 4 часа
Визуелни уметности на стандардно ниво со неделен фонд од 4 часа
Покрај овие предмети учениците задолжително имаат настава по предмет Теорија на спознанието со неделен фонд од 2 часа, а исто така мораат задолжително да остварат 150 часа слободни активности во текот на двете години. За да се стекнат со диплома на меѓународна матура учениците мора да изработат и матурска истражувачка работа од некој од предметите кои ги изучуваат во обем од 4000 зборови.
Во планирањето на наставата професорите поаѓаат од програмските документи -прирачници издадени од Организацијата на меѓународна матура, а се користат учебници и придружна литература која е посочена во прирачниците. Учебниците се набавуваат од Австралија или Велика Британија.
Бидејќи сум при крај на втора година, сакам да се посоветувам со вас(ако има некој што завршил во ЈБТ во Меѓународна па да сподели искуство уште поубаво), дали да се определам за Меѓународна Матура или да одам во некои од другите насоки во гимназијата.
Се замислив за Меѓународна матура бидејќи имам планови да студирам во Америка. На почетокот од годинава имав некои понуди трета година да се префрлам во Америка, во South Eugene High School, но не ми менува тоа многу околу студирањето во Америка, бидејќи истиве предмети кои ги нуди Меѓународна Матура се изучуваат и во 3та година во Америка.
За факултетот е лесно за финансии и такви работи, ќе добивам стипендија од пливањето.
Ваше мислење?
Организацијата на Меѓународна матура има за цел да создаде љубопитни, образовани и чувствителни млади луѓе кои ќе помогнат да се создаде подобар и побезбеден свет преку интеркултурно разбирање и почитување.
Овие програми ги поттикнуваат учениците низ целиот свет активно да се образуваат во текот на целиот свој живот и да прифатат дека другите луѓе кои се различни од нив исто така може да бидат во право.
Бројна состојба:
Програмата за Меѓународна матура во ДСУ Гимназија ,,Јосип Броз Тито,, во Скопје се изведува во две паралелки една во трета година III со 20 ученици и една во четврта година -IV со 12 ученици.
Настава:
Наставата според оваа програма се изведува во континуитет од две учебни години и на крајот од четврта година учениците полагаат меѓународна матура по сите предмети.
Наставата се изведува на македонски и на англиски јазик. Наставниот план и предметните програми се определени во согласност со програмата на Меѓународна матура и правилникот за училишта кои се верифицирани за изведување на настава според оваа програма објавен од страна на Организацијата на меѓународна матура.
Во текот на двете години во континуитет се изучуваат следните предмети:
Македонски А1 на високо ниво со неделен фонд од 5 часа
Англиски јазик Б на високо ниво со неделен фонд од 5 часа
Математика на високо ниво со неделен фонд од 5 часа
Хемија на стандардно ниво со неделен фонд од 4 часа
Географија на стандардно ниво со неделен фонд од 4 часа
Визуелни уметности на стандардно ниво со неделен фонд од 4 часа
Покрај овие предмети учениците задолжително имаат настава по предмет Теорија на спознанието со неделен фонд од 2 часа, а исто така мораат задолжително да остварат 150 часа слободни активности во текот на двете години. За да се стекнат со диплома на меѓународна матура учениците мора да изработат и матурска истражувачка работа од некој од предметите кои ги изучуваат во обем од 4000 зборови.
Во планирањето на наставата професорите поаѓаат од програмските документи -прирачници издадени од Организацијата на меѓународна матура, а се користат учебници и придружна литература која е посочена во прирачниците. Учебниците се набавуваат од Австралија или Велика Британија.
Бидејќи сум при крај на втора година, сакам да се посоветувам со вас(ако има некој што завршил во ЈБТ во Меѓународна па да сподели искуство уште поубаво), дали да се определам за Меѓународна Матура или да одам во некои од другите насоки во гимназијата.
Се замислив за Меѓународна матура бидејќи имам планови да студирам во Америка. На почетокот од годинава имав некои понуди трета година да се префрлам во Америка, во South Eugene High School, но не ми менува тоа многу околу студирањето во Америка, бидејќи истиве предмети кои ги нуди Меѓународна Матура се изучуваат и во 3та година во Америка.
За факултетот е лесно за финансии и такви работи, ќе добивам стипендија од пливањето.
Ваше мислење?