Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Следи изненадување за љубителите на Ескорт Косфорт![]()
![]()
.. ај погаѓајте што е .. лол
![]()
Ти беше тој со камерата внатре во Косвортот?![]()
правено е набрзина така да не замерувајтеСи го снимам внатре кога искочи со РС-от и тоа жолтото мислам дека Алфа беше(мислам на брзина)
Дај кажи што е стај клипче да не нагаѓам сеа ...![]()
Од кога Чонгур е The best macedonian racing driver ?правено е набрзина така да не замерувајте.Колата крева адреналин неверојатно брзо , има околу 500-600 коња има нитро ( ќе видите во видеото ) , чери бомб ауспух со пламенофрлач итн .. прочитајте го описот под видеото ...
![]()
То така ти си мислиш... јас гарантирам дека пример 430 AMG во CLK ќе го остави и на 400 метра, и на максимална... притоа возилото не кошта повеќе од 10.000 евра.Nema benzinnajveke mi se dopaga sto izgledot e stock a motorot eptem nabildan slobodno moze da gi jade sportistite od po 150k evra
Од тебе слушам дека е тркач...Од кога Чонгур е The best macedonian racing driver ?
Од кога Чонгур е The best macedonian racing driver ?
Овој има околу 30-40 трофеи не само од Македонија туку и од Балкан во натпреварувања каде се потребни поголеми јајца од драг и ги држи сите рекорди во Макединија и до 1600 Хоби на централно европските натпреварувања (CEZ).па на речиси сите драг трки има учествувано , мислам дека и на Водно има возено ама не сум сигурен ...има 7-8 трофеи добиено за најдобра извозена трка или најдобро време , еве оваа што ја доби неделата вечер беше за најдобро време на Козјак .кажи некој што е подобар за да се корегирам.Да ти кажам најискрено не сум по трките . . .
со по колку коња се коливе ??Овој има околу 30-40 трофеи не само од Македонија туку и од Балкан во натпреварувања каде се потребни поголеми јајца од драг и ги држи сите рекорди во Макединија и до 1600 Хоби на централно европските натпреварувања (CEZ).
А овој се спрема да го престигне него и оваа година нижи доста големи успеси на европско ниво (Forca stefanovski racing team)
И каде го сместуваш ти Чонгур???
со по колку коња се коливе ??
Овој има околу 30-40 трофеи не само од Македонија туку и од Балкан во натпреварувања каде се потребни поголеми јајца од драг и ги држи сите рекорди во Макединија и до 1600 Хоби на централно европските натпреварувања (CEZ).
Ко прво и основно во Хрватска не се три четри коли туку се 50 коли и нашите возачи се пред нив. Второ правиме споредба на трки во македонија каде што доаѓаат шминкери со многу пари во џеб ги лупаат на јак мотор и на право се јачаат меѓу себе И професионални тркачи кој нижат успеси низ цела еворпа во трки под покровителство на FIA (Светска автомобилстичка федерација која ја организира и Формула 1) И да за разлика од шминкерите прават дупло појак мотор со помла кубикажа а освен мотор прават и амортизација и милион други работи.Nemoj ti se molam toa vo Makedonija ne go smetaj za trki ako misles deka vo klasa nad 1000 cc vo koj ima samo 3-4 koli od koj dvajca se otkazuuvat ili si prv ili si vtor deka e trka, 60 posto od vozacite se od drugi drzavi, se vozi so edni isti gumi![]()
ритмото само господ знае колку коња е зошто е хоби класа и дозволени се големи преправки. А хондата е 2000cc N Класа Таа класа се вози со Stock мотор дозволена е промена на вешање гуми чип и други ситници. И пак не се знае колку коња се извлечени од нејзе ама гарнтирам дека Чонгур е го јаде на било кој стаза и од двацатасо по
со по колку коња се коливе ??
--- надополнето: Jul 13, 2011 12:21 AM ---
Ко прво и основно во Хрватска не се три четри коли туку се 50 коли и нашите возачи се пред нив. Второ правиме споредба на трки во македонија каде што доаѓаат шминкери со многу пари во џеб ги лупаат на јак мотор и на право се јачаат меѓу себе И професионални тркачи кој нижат успеси низ цела еворпа во трки под покровителство на FIA (Светска автомобилстичка федерација која ја организира и Формула 1) И да за разлика од шминкерите прават дупло појак мотор со помла кубикажа а освен мотор прават и амортизација и милион други работи.
навратисе на мојте постови реков дека на CEZ натпреварувањата има рекорди до класа 1600cc Хоби односно 1600 Е1 таа класа е неговото возило неможе дда биде подобар во класа над 2000cc E1. И доста ги подценувате нашите тркачи Цел балкан им завидува вие ги црните.Zabegavme od temata samo uste ova da ti pokazam ne velam deka ne go biva za razlika od drugite koj se vo mak da ne gi imenuvam dobar e
Возило Фиат Ритмо Група-Класа Е1-1600Претходни возила Застава 850Застава Југо 65Застава Југо Хоби
Ридски шампионатСезони 13 (1994-2009)Трки 41Победи 20Подиуми 29 (20+6+3)Поени 407Шампион 1997, 2001, 2002, 2003 и 2009 годинаЗлатна кацига 2003 годинаПрва победа Пониква 1, 8.06.1997
Кружен шампионатСезони 8 (1995-2006)Трки 24Победи 7Подиуми 15 (7+6+2)Поени 228Шампион 1997, 1998 и 1999 годинаЗлатна кацига 1999 годинаПрва победа Пробиштип, 14.09.1997
Шампионат на Македонија во автомобилизамСезони 14 (1994-2009)Трки 65Победи 27Подиуми 44 (27+12+5)Поени 635Шампионски титули 8Златни кациги 2
Меѓународни успесиЦентрално-Европска зона Вицешампион - 2009 годинаЕвропски куп на ридски патеки 5. место - 2009 година
Kade gledas Hrvatska i ne me teraj da gi baram sega rezultatite koga bese u Bugarija krste zavrsi 5 mesto
Мислам дека се виде пред година дена кога имаше трка кај александар палас , сите од македонија ги бледаш возат Југо , Хонда некоја стара ... а од Србија ги гледаш со Ауди ТТ , БМВ 5 ....Ко прво и основно во Хрватска не се три четри коли туку се 50 коли и нашите возачи се пред нив. Второ правиме споредба на трки во македонија каде што доаѓаат шминкери со многу пари во џеб ги лупаат на јак мотор и на право се јачаат меѓу себе И професионални тркачи кој нижат успеси низ цела еворпа во трки под покровителство на FIA (Светска автомобилстичка федерација која ја организира и Формула 1) И да за разлика од шминкерите прават дупло појак мотор со помла кубикажа а освен мотор прават и амортизација и милион други работи.
Хондата на Игор Стефановски вреди 25 илјади евра и плус растурање и преправки оолу 5000 евра дека не е нова половна е и треба репарација башка гуми за секој трка сликови дупло поскапи од DOT гуми и плус Интермедиа гуми па напрај рачуница колку кошта тоа задоволство. башка рачунај екстра трошоци на трка пат бензин јадење и спиење за екипажот и многу други давачки. Има ново комбе само за колата приколка за колата кога ке се собере се на се куп пари нема крај. Алат за нејзе резервни делови нема крај. И кога толку влозуваш во нешто каде што нема шанс да ти се поврата парите идеш во тотална загуба и уште некој одозгора ти ги негира успесите. За 10-15 илајди можеш да најдеш само пежо 106 збориме за шампионско ауто 1300цц А класа со гуми и други пропратни работи и не заборавај таа кола е од 90 тите години.Мислам дека се виде пред година дена кога имаше трка кај александар палас , сите од македонија ги бледаш возат Југо , Хонда некоја стара ... а од Србија ги гледаш со Ауди ТТ , БМВ 5 ....
туку не ми беше ова муабетот...Има возач и возач , некој што во раце има 500-600 коња и кола од 20-30 000 и некој што има 200 коња и кола од 10-15 илјади...
а и Косфортот на драг трките се натпреваруваше со Форд Фокус РС и Лансер ево 10 кои коштаат по 30 и кусур илјади и имаат преку 300 коња и да збориме искрено ,ретко кој може да си дозволи коли како тие што ги напоменав...а ем за Македонија збориме , не е важно тоа што се натпреварува во Хрватска ваму таму...
мислам дека зборуваме за различни класи и натпреварувања ...Крсте не вози драг и има евтина кола за разлика од Чонгур кој вози драг и има сосема друга класа на кола , не ?![]()