Еколошки возила (општа дискусија)

  • Креатор на темата Креатор на темата konz
  • Време на започнување Време на започнување
Електролизата е скапа работа. Hydrogen can be made via high pressure electrolysis or low pressure electrolysis of water. Current best processes have an efficiency of 50% to 80%,[24][25][26] so that 1 kg of hydrogen (which has a specific energy of 143 MJ/kg, about 40 kWh/kg) requires 50 to 79 kWh of electricity.
--- надополнето: 18 декември 2012 во 20:21 ---
Можеби сум скептик....но стварно не ми е јасно како тоа со електролизата произведува повеќе енергија отколку што складира.. тоа е прекршување на термодинамочки закон...не можеш да добиеш повеќе енергија отколку што си вложил!!!
HHO е прилично покалоричен од бензините. За тоа и дава повеќе енергија од колку што е за негово производство употрбено. Од струја за да го произведеш, трошиш акомулатор од возилото кој пак се полни од струја добиена со алтернаторот од моторот кој се движи на HHO. Трошок за струја немаш, единствено дестилираната вода е трошок како суровина.
 
HHO е прилично покалоричен од бензините. За тоа и дава повеќе енергија од колку што е за негово производство употрбено. Од струја за да го произведеш, трошиш акомулатор од возилото кој пак се полни од струја добиена со алтернаторот од моторот кој се движи на HHO. Трошок за струја немаш, единствено дестилираната вода е трошок како суровина.
about 40 kWh/kg) requires 50 to 79 kWh Тука пишува јасно. Во најдобар случај за да добиеш 40kwh претворени во водород трошиш 50 kw struja, Значи си во минус 10. Можеби е подобар од бензинот, ама не и од струјата како гориво.
 
about 40 kWh/kg) requires 50 to 79 kWh Тука пишува јасно. Во најдобар случај за да добиеш 40kwh претворени во водород трошиш 50 kw struja, Значи си во минус 10. Можеби е подобар од бензинот, ама не и од струјата како гориво.
Според ова ти што го велиш испаѓа дека струјата со електромотор во автомобил е поарна по ефект од бемзинскиот мотор покренат на бензин.
-Но верувај, HHO произведен на начин на кој ти кажав е исклучително евтин и исплатлив. Ако споредувам цена бензинец конвертиран на HHO и електричен автомобил во негова класа со исти или слични перворманси, разликата е огромна во корист на бензинецот. Бензинец од на пр. 1400 ццм и моќност од 70 kw секогаш ќе чини многу поевтино од автомобил на струја со моќност од 70 kw. Конверторот нема да те чини повеќе од цца 300 евра.
И ако при создавање на табелата како вредност за споредба земале зафатнинска мерка тогаш не е точна табелата. Ќе ти кажам само дека 125 ццм 4 тактен мотор работи и не сопира воопшто без да повлече повеќе од 15 ампери на 12 волтен акомулатор од 40 ампер/часа се додека добива вода.
 
85 kw-500km -90kmh 85kw* 4ден(средна цена)=340 ден/5= 68 ден на 100 киломтри. Башка Немаш скоро никакво одржување на мотор, како промена на масло филтри ремонти антифризи и 300 други глупости...
Тотално се слагам. Нема што тука да се дебатира.

да имав пари одма би зел..
Клучен момент. Многу. Ти текнува оти?


амаќе почекаме додека тесла не ја пушти blue star... која ќе чини околу 25000 долари чисто електрична мала фамилијатна кола. Инаку вчера еден извозе скоро 700 км со 85 kw. Убавото е што овие коли во град трошат помалку отколку на отвотрено...
Дури не видам со свои очи, невервам. Мада кои се бре тие Тесла Моторс шо можат да му парираат на еден Дајмлер Бенц, или ВАГ групацијата? Ќе ги изедат за доручек...

Тесла веќе успеа да продаде изработи 5000 автомобили. 20000 чекаат на свој примерок кои имаат однапред уплатено. Водород нема шанси. Прескапо е за произвотсво и складирање а богами и опасно. Био дизел е поскапо за произвотсво и дирекно удира на цената на храната.
Wow, јака бројка. Знајш колку произведува PSA групацијата? 5000 ги штанца дневно. За останатите производители не праам ни муабет. Треба уште едно 200-300 вакви фабрики од калибарот на Тесла за да сетиме некаква промена.

Околу производството, био дизел веќе произведува од трева и од лисја - растенија кои ги има во изобилие. Водородот ти го објасни колегата Мандрак погоре.
 
Дури не видам со свои очи, невервам. Мада кои се бре тие Тесла Моторс шо можат да му парираат на еден Дајмлер Бенц, или ВАГ групацијата? Ќе ги изедат за доручек...

Wow, јака бројка. Знајш колку произведува PSA групацијата? 5000 ги штанца дневно. За останатите производители не праам ни муабет. Треба уште едно 200-300 вакви фабрики од калибарот на Тесла за да сетиме некаква промена.

Околу производството, био дизел веќе произведува од трева и од лисја - растенија кои ги има во изобилие. Водородот ти го објасни колегата Мандрак погоре.

Еве ќе ти кажам.... знам бројката не е голема НО... Кога Елан Маск Ја започна сева оваа работа никој не веруваше дека воопшто ќе успее до тука . Да не се заебаваме автомобилската индустрија не е лесно место да се успее заради причините и фирмите кои ти ги наведе. Сепак Тесла успеаја во својата намера. Револуцијата е започната. Тесла има џокер во ракавот а тоа е најнапредна технологија за електрични автомобили која е години пред конкуренцијата( Volt, Ampera, Leaf Итн). Можеби друг човек да ја водеше ќе беше како што велиш ти но Илан има визија и тоа далекусежна. Токму заради него успева и ТЕСЛА И SPACEX. Тесла веќе ги потикна другите фирми да почнат да се префрлаат на електрика. Сеуште никоја фирма нема направено произвотсво на автомобили на водород. А технологијата и идејата се стари...и секогаш се подалеку за 10 години. Јас заедно со Нуклеарната фузија и Проектот ITER електричните коли ги ставам за најеколошки возила. И се обложувам со вас дека тие се иднината!!!
Убав документарец кој треба да го ѕирнете
И уште нешто за тоа какви планови има Elan Musk
 
Еве ќе ти кажам.... знам бројката не е голема НО... Кога Елан Маск Ја започна сева оваа работа никој не веруваше дека воопшто ќе успее до тука . Да не се заебаваме автомобилската индустрија не е лесно место да се успее заради причините и фирмите кои ти ги наведе. Сепак Тесла успеаја во својата намера. Револуцијата е започната. Тесла има џокер во ракавот а тоа е најнапредна технологија за електрични автомобили која е години пред конкуренцијата( Volt, Ampera, Leaf Итн). Можеби друг човек да ја водеше ќе беше како што велиш ти но Илан има визија и тоа далекусежна. Токму заради него успева и ТЕСЛА И SPACEX. Тесла веќе ги потикна другите фирми да почнат да се префрлаат на електрика. Сеуште никоја фирма нема направено произвотсво на автомобили на водород. А технологијата и идејата се стари...и секогаш се подалеку за 10 години. Јас заедно со Нуклеарната фузија и Проектот ITER електричните коли ги ставам за најеколошки возила. И се обложувам со вас дека тие се иднината!!!
Убав документарец кој треба да го ѕирнете
И уште нешто за тоа какви планови има Elan Musk
Не сум научник, ама се трудам да се водам од некаква логика одкако ќе анализирам повеќе докажани факти и информации. Возила кои се сериски произведени на HHO или друга варијанта на водород не постојат. Но, исто така не постојат ни возила сериски произведени на бутан/пропан гас или метан. Она што Опел своевремено го правел беше само алтернативен додатог на по одреден мал број возила од една серија на некој модел. Системите за возење на бутан/пропан се вградуваат и се одобрени за употреба со атест. Исто е и со водородот. Постојат веќе во продажба системи за кои се добива атест, но за сега тие системи се само како додаток на основното гориво кое е бензин или дизел и делуваат како подобрувачи на согорувањето па со тоа за некој процент се намалува и потрошувачката.
Она за кое јас зборувам е заправо ова:
Значи, автомобил кој комплетно и единствено како гориво користи HHO добиен од вода користејки електролиза. Не знам да правам пресметки и табели, ама знам колку трошам струја во ампери за да добијам ефектна работа на мотор кој го хранам со HHO добиен со електролиза. Важниот момент е што таа струја ја добиваш од акомулатор кој се полни од алтернаторот на моторот кој пак го движи водородот кој со таа струја се добива. Ти прави пресметки и табели колку сакаш и колку ти е ќеиф, ова е докажано и функционира во пракса.
 
Разгледав кратко на интернет околу ова што го нарекувате HHO ..и принципот на работа. Воопшто не ме чуди ако се намалува потрошувачката на гориво во стандардните системи бидеќи водородот може да го направи тоа до кај некои 30% да речеме. Чисто на водород/....е тука ми е проблемот...можда функционира ама е против се што знам за физика до сега. Јас би бил прв кој ќе вгради таков систем и ако направиш слободно можеш да земеш ноблова награда. Знаеш зошто? Затоа што испаѓа дека со помалку инпут енергија всушност создаваш поголем аутпут...замисли можеме да направиме електрана на вода која ем ќе произведува доволно енергија за да прави електролиза, + нешто ќе остане повеќе.... е токму ова е невозможно според законите на фииката кои ги знаеме. еве што вели howstuffworks.com по ова прашање
>>Physicists, and physical laws, point out it takes more energy to create the gas. In other words, the system's output is less than its input. Critics also urge interested parties to look at how much gas it takes to power a car, as opposed to how much oxyhydrogen is necessary to replace an equivalent amount of fuel. More importantly, a car's alternator can't produce the current to generate that much HHO.
Despite the controversy, HHO systems are fascinating -- they represent a potential, and they're a great source of inspiration for tinkerers, dreamers and people who like to build quirky and off-beat technology.
Do they work? Probably not, but then again -- maybe you'll see a Sasquatch driving a water-powered Pinto someday.<<
 
Разгледав кратко на интернет околу ова што го нарекувате HHO ..и принципот на работа. Воопшто не ме чуди ако се намалува потрошувачката на гориво во стандардните системи бидеќи водородот може да го направи тоа до кај некои 30% да речеме. Чисто на водород/....е тука ми е проблемот...можда функционира ама е против се што знам за физика до сега. Јас би бил прв кој ќе вгради таков систем и ако направиш слободно можеш да земеш ноблова награда. Знаеш зошто? Затоа што испаѓа дека со помалку инпут енергија всушност создаваш поголем аутпут...замисли можеме да направиме електрана на вода која ем ќе произведува доволно енергија за да прави електролиза, + нешто ќе остане повеќе.... е токму ова е невозможно според законите на фииката кои ги знаеме. еве што вели howstuffworks.com по ова прашање
>>Physicists, and physical laws, point out it takes more energy to create the gas. In other words, the system's output is less than its input. Critics also urge interested parties to look at how much gas it takes to power a car, as opposed to how much oxyhydrogen is necessary to replace an equivalent amount of fuel. More importantly, a car's alternator can't produce the current to generate that much HHO.
Despite the controversy, HHO systems are fascinating -- they represent a potential, and they're a great source of inspiration for tinkerers, dreamers and people who like to build quirky and off-beat technology.
Do they work? Probably not, but then again -- maybe you'll see a Sasquatch driving a water-powered Pinto someday.<<

Тоа е веќе сосема друга тема, и ептен добро те разбирам што сакаш д кажеш. Ако малку повеѓе пребараш по нетов и на Јутјуб, ќе видиш јасно дека еден куп нешта кои веќе докажано функционираат, начините на кои функционираат и ефектот кој на крај го даваат тотално се косат со до сега познатите физички закони. Мене како што ми изгледа, доѓа веќе време за редефинирање на физиката како наука и законите кои се поставени.

-ННО е можеби од тој аспект чуден за да се разбере, но никаде не видов сите оние кој тој концепт се трудат да го побијат, дека земале во своите тврдења во обзир еден многу важен и видлив факт: ННО е знатно покалорично гориво од бензините и од сите други теќни горива. Побрзо согорува, поексплозивно е, нема нус-продукти како суви материи при неговото горење, нема CO, SO2, чад. Дури ни кислород не троши во околината каде што гори зашто самиот си содржи еден атом кислород кој е двовалентен и веројатно го храни горењето на оние 2 атоми водород. Значи, ННО како комбинација од гасови е исклучително високоефефектно гориво кое за разлика од бензинот, дизелот, бутан/пропан гасот...дава многу побрзо согорување па со тоа и поголем број вртежи па финално со запремнински помала количина одколку на пр. бензин, се добива знатно поголем ефект.
Кај ННО системите за автомобили постои и електронска регулација на интензитетот на електролизата која функционира во зависност од бројот на вртежи на моторот. Токму таа овозможува да не дојде до преоптоварување на акомулаторот и на алтернаторот. Инаку и приказната дека алтернаторот не можел да направи струја колку што ќе поарчел електролизерот е тапа! Ако беше така тогаш на сите уште по 20-тина изминати километри ќе им испоцркаа акомулаторите, реглерите или ќе им се стопеа намотките на роторите од алтернаторите. Башка, системот има и неколку осурувачи кои би прегореле доколку повлече повеќе струја.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom