Ајша 21 а Мухаммед колку имал ?
Toa veke e kazano na bezbroj pati. Kazete sto konkretno ve' interesira ? Dali ve buni toa sto bila razlika pomegju nivnite godini,dali toa spored vas ne e prifatlivo,dali sakate objasnuvanje za toa ? Ne prasuvajte edno po edno,kazete konkretno sto ve maci. Jas,posto sum na mestoto,ke ja napisam samo edna Anegdota na eden golem mudrec od negovata kniga (Mesnevija),koja gi objasnuva ovie,za nas nesvatlivi raboti,na koi nie pomalite ne treba da pravime sporedba i da im merime spored nas. Treba da zememe vo obzir deka tie bile Bozji pratenici a nie sme obicni luge.Nemozeme postapkite nasi da gi merime spored Bozjite pratenici i Evliite. Na doktorot sto mu e dozvoleno na nekoi pacienti im e zabraneto.
Nekoj bakal (trgovec) imal mnogu ubav papagal. Papagalot imal ubav glas i ubavo zboruval,mu go cuval dukanot mu privlekuval musterii i voedno gi nasmejuval,ubavo peel i ubavo go zboruval coveckiot govor.
Eden den bakalot otisol doma a papagalot go ostavil da mu go cuva dukanot.Iznenada,macka vlegla vo dukanot a na papagalot od strav,krvta mu zamrznala. Letal od ovoj na onoj raft i na kraj zastanal nad nekoe sishe so ruzin parfem i go buvnal i go isturil parfemot.
Koga se vratil bakalot i koga zabelezal deka parfemot mu e isturen,go fatil papagalot i pocnal od glavata od lutina da mu gi cupa perjet

d takvite udarci na papagalot glasot mu se izgubil. Bakalot se pokajal,od zal pocnal da si ja cupa i bradata,delel sadaka,milostinja,kako bi mu se povratil glasot no nisto od toa. Ednas pokraj dukanot pominal nekoj siromav covek,oblecen vo vreka,ama keljav vo glavata. Koga papagalot go zabelezal keljaviot siromav,pocnal da vika: O keljavi,O keljavi ! I ti li go isturi parfemot ta i tebe kosata ti ja pocupale ?! Site pominuvaci od srce se nasmeale na ovie papagalovi zborovi i sporedba.
Pouka: Postapkata na cistite ne merija nikogas po sebe. Zaradi pogresna sporedba,mnogu luge skrsnale od praviot pat.
Pcelata i osata,se hranat od isti cvet,no pcelata dava med (lek) a osata dava otrov.
Site srni pasat ista treva,od taa hrana ednite davaat misk (mosus) a drugite samo nedzaset (izmet).
Dve vrsti ima na trstki,ednite se prazni a od drugite se dobiva seker.
Vakvi slicnosti ima mnogu a razlikata megju niv e i po sedumdeset godini (golema).
Nekoj jade i dava svetlo od sebe,a nekoj isto taka jade a od nego izleguva necistotija.
Dopusteno e da dve sliki bidat isti. I slatkata i solenata voda se bistri.
Koj moze da znae sto e uzitak osven onoj koj e poznavatel na uzivanjeto. NAJDI GO NEGO !
Toj ja poznava razlikata pomegju Slatkata i Gorclivata voda.
Koj nemoze da ja najde razlikata pravi sporedba so Sihr i Mudziza. Misli deka na dvata slucai podloga i e Laga.
Magionicarite,koi se natprevaruvale so Musa a.s (Mojsie) od inat prema nego,zele vo race po eden stap,zatoa sto Musa a.s imal.
No,pomgeju nivnite stapovi i stapot na Musa a.s golema e razlikata.Megju nivnite raboti i Musaovite a.s ima golema razlika.
Allahovo prokletstvo go sledi Magionicarstvoto (sihirbazlukot) a Allahova milost ja sledi Mudzizata (Allahovo cudo).
Bezvernicite vo svoite naravi primaat majmunska narav (ne go imam za navreda).
Prirodata na takov narav e losa,vnatre,vo srceto.
Sto god da pravi covekot,saka i majmunot da pravi. Majmunot sekogas saka da go oponasa covekot.
Jas pravam ona sto pravi covekot,taka misli majmunot. Notorni raspravuvac,kako moze da ja znae razlikata ?
Covekot na prav pat sto pravi,toa e po Allahovo upatstvo.A onoj drug za inat.
Iskrenite i licemernite zaednicki klanjaat. No,ovoj drugiot,toa samo go oponasa (majmunstuva) a ne klanja skromno i iskreno i ponizno.
Vo Namaz,post,Hadzdz i zekat vernicite i licemernite se kako na sahovska tabela.
Vernicite na kraj ke ja dobijat igrata,licemernite ke izgubat,doziveat mat.
Iako dvete igraat na edna sahovska tabela,megjuniv e golema oddalecenost. Eden e od Merva drugi od Reja.
Sekoj odi vo svoeto mesto.Brza onamu,kako mu glasi imeto koe go nosi.
Koga vernikot ke se narece so imeto Mumin (Vernik) ubavo mu e na dusata; a koga ke se narece munafik (licemer) kako da si go ispekol vo ogan.
Imeto "Mumin" ubavo e samo po sebe i ubavo e po postapkite koi gi bara da se rabotaat.
Goleminata ne se dobiva vo soglaskite na toa ime m.n.m,n,,,goleminata e vo znacenjeto na zborot-Mumin.
Koga Mumin bi narekle munafik,toa mu e,kako skorpija za srce da go griznala.
Koga imeto "munafik"ne bi imalo vrska so pekolot,zosto togas covek da ja oseti vo nego pekolnata zega ?
Grdotijata ne e zaradi zborovite. Moreto ne e gorclivo zaradi negovoto korito.
Bukvite se korito a znacenjeto e voda vo koritoto. More od znacenje e kaj Allah,vo Majkata na Knigite (Ummul-Kirab). XIII:
Na ovoj svet ima slatko i gorko more.Pomegju niv postoi brana,koja nemoze da se probije,bariera (berzah). LV:19 (k*r'an).
"ZNAJ DA OBA MORA POTICU IZ JEDNOG VRELA PREDJI IH OBA DVA I IDI NAPRJED PREMA VRELU"
Vistinskoto zlato i imitacija na zlato se raspoznavaat so pretapanje. Dodeka ne i stavis na tava za ispituvanje (mizan) nemozes da gi prepoznavas.
Na kogo Allah mu dal mok vo srceto da prepoznava,toj moze tocno da ja odeli vistinata od lagata/sumnjata.
Ako vo usta na ziv covek padne parce staklo,odma go osetuva i go pluka.Toa mu pricinuva zadovolstvo.
Vo stotici zalaci,ziv covek,ja osekja edna mala sitna slamka i prepoznava deka toa ne e hrana.
Ovosvetskite oseti se basamaci na ovoj zemski svemir,a verskite oseti se nebeski basamaci.
Za zdravje na telesni oseti se bara lekar a zdravje na verski oseti se bara kaj (Habib) Allahov ugodnik.
Zdravjeto na nadvoresnite setila e zavisno od zdravjeto na teloto a vnatresnite od narusuvanje na teloto.
Patot na dusata,opcenito,go narusuva teloto,no pokasno go pravi trajno.
Da go najdeme zakopanoto bogatstvo,da ja turime starata kukja,no koga ke go izvadime,da napravime NOVA.
Srekna i Blazena dusa e ona koja za ljubov ja rusi kukjata i imanjeto go deli.
Prvo ja crpime vodata od bunarot,potoa bunarot treba da go ocistime... posle toa ke se pojavi pitka voda.
Koj moze da ja svati Allahovata mudrost,za koja nemozeme da go prasame.Koj ja dostignal bitnosta na toa deluvanje ?
Ne treba da bideme taka zaneseni grbot da ni bide zavrten prema Gospodarot,tuku da bideme opieni od Gospodarot i kon Nego zavrteni.
Kaj edni liceto e zavrteno kon dragata i sakanata a kaj drugi izvrteno kon samite nas sebesi.
Gledaj vo liceto na dvajcata. Dvete lica drzi gi na pamet. Preku sluzenjeto mozno e da se postigne raspoznavanje po liceto.
Ima mnogu delovi vo covekovoto lice,so covecko lice.
Prema toa ne e dostojna sekoja raka da mu se predade na rakata.
Lovec na ptici,da ulovi ptica,se sluzi so mamka,oponasa cvrcenje na ptica. Druga ptica slusa glas na ptica od svoja vrsta,sletuva od letot i naogja zrno vo metata.
Taka vernici oponasaat vernici pa se za steta.
Prirodno e kaj velikanite da se otvoreni i topli. Rabota na niskite e prevaruvanje i bezstramnost.
Da poveke ne prosat,prosacite na sebe stavaat lavovska ruvo. Tatko na lazlivite go narekle pod ime Ahmed.
Tatko na lazgovcite e Musejlimetul-Kazzab i ostana pod imeto LAZGO,a Muhammed e narecen pod ime UMNIK (genij).Ulul-Elbab.
Na poklopecot na "Allahoviot pijalok" ima etiketa - CIST MIRIS,a na alkoholnite pijaloci grd miris i neprijaten vkus se nivnite znakovi i etiketi.........
PS: Po nase svakanje,isto nenormalno e da ne se cuvstvuva i da ne se ima potreba za zena-par,sto e slucajot so Isa a.s. No zosto nie za problem toa ne go gledame ?