Овердрајв
Модератор
- Член од
- 5 ноември 2005
- Мислења
- 4.255
- Поени од реакции
- 569
И како да не се нервирам кога ќе видам како некои алчни конзолаши намерно го уништуваат пазарот за PC игри?
IW веќе одговорија на петицијата - нема да има поддршка за dedicated сервери; се` ќе оди преку IW.net/Steam, како на конзолите. Причина - поедноставување на MP во корист на обичните/casual играчи (кои играат по неколку саати неделно), а на штета на вистинските играчи (кои играат по неколку саати дневно). ГЛУПОСТ. Мислам, колку е тешко сега на CoD4 или CS да кликнеш 4 пати? Е не, таа постапка била многу долга за глупите 12 годишни Американчиња, па ај ќе ја спуштиме играта на ниво на Xbox 360.
На MW2 нема да има приватни сервери, така да клановите ќе си останат на CoD 4. Matchmaking = натпревар меѓу random луѓе, при што латенцијата ќе зависи од конекцијата на host-от (1-2 мегабита), наместо од конекцијата на серверот (100 мегабита). Така да, домаќинот секогаш ќе има барем 100 ms повеќе време за реакција од останатите играчи, наместо сите да бидат на исто ниво (барем во тој поглед).
@ Фициани:
Ееј, форсирање на неколку пати поинфериорна платформа со што уништуваат неколку заедници, само за да имаат поголема контрола и да им удоволат на дечишта со ADD. И пак ќе продадат 20 милиони копии, и пак Боби Котик ќе се тркала на пари..
IW веќе одговорија на петицијата - нема да има поддршка за dedicated сервери; се` ќе оди преку IW.net/Steam, како на конзолите. Причина - поедноставување на MP во корист на обичните/casual играчи (кои играат по неколку саати неделно), а на штета на вистинските играчи (кои играат по неколку саати дневно). ГЛУПОСТ. Мислам, колку е тешко сега на CoD4 или CS да кликнеш 4 пати? Е не, таа постапка била многу долга за глупите 12 годишни Американчиња, па ај ќе ја спуштиме играта на ниво на Xbox 360.
На MW2 нема да има приватни сервери, така да клановите ќе си останат на CoD 4. Matchmaking = натпревар меѓу random луѓе, при што латенцијата ќе зависи од конекцијата на host-от (1-2 мегабита), наместо од конекцијата на серверот (100 мегабита). Така да, домаќинот секогаш ќе има барем 100 ms повеќе време за реакција од останатите играчи, наместо сите да бидат на исто ниво (барем во тој поглед).
@ Фициани:
Значи, мене гајле ми е за MP, ама тоа што целосно ја отстрануваат способноста за правење нови мапи и кампањи смрди на профитерство и конзоли.. наместо да дозволат на квалитетни тимови да прават бесплатни додатоци за играта, сега IW ќе продаваат map packs/DLCs за $10-20 (нешто за што до сега се плаќаше само на Xbox 360 и PS 3).некој тип на GameSpot напиша:When I think of mods, I don't think of servers with tweaked weapon and vehicle settings. I think of total conversion mods that are essentially entirely different games. Counter-Strike, Day Of Defeat, Team Fortress, Left 4 Dead, etc. All mods that turned into fully fledged games years down the road. That is, with the exception of Left 4 Dead which received Valve backing during it's development and went retail.
Ееј, форсирање на неколку пати поинфериорна платформа со што уништуваат неколку заедници, само за да имаат поголема контрола и да им удоволат на дечишта со ADD. И пак ќе продадат 20 милиони копии, и пак Боби Котик ќе се тркала на пари..