Boeing vs Airbus

  • Креатор на темата Креатор на темата Misirkov
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.592
B-787-10 kje bide "naj" avion vo 2012! Najmnogu bi sakal da letam so negovata pokratka verzija 787-8. Isto i so noviot B-747-strech. Toa kje bide uzhivnje - za nas obichnite smrtnici.

Onie shto letaat privatno - toa e vekje drug svet koj ne se mesha so nas (a vo toa e i poentata):

http://www.boeing.com/commercial/bbj/index.html
 
Колку што читав, нема да биде многу различен од Дримлајнер-от. Зошто тек во 2012? Каде што прочитав, се очекува во 2008 да го завршат, а да лета од 2009. Или јас сум грешка?

Прв пат за 747 Stretch прочитав во еден германски весник:

Boeing 747 Stretch: Amerikas Antwort auf den Airbus A380

(Боинг 747 Стреч: Американскиот одговор за Ербас А380)

Се очекува во 2008, со моторите на 787.
 
B787-10 kje bide 6 metri podolg od 787-9, koj i onaka e prodolzhena verzija na Dreamliner B787-8 -- znachi i 10kata e strech. Boing nekolkupati ja otfrli ovaa prodolzhena verzija, no Emirates Airlines dovolno pritiskaa bidejkji ne sakaat da odat na opcija Airbus 350-900 -- potpolno ispravno spored mene! A350 e zhiva propast, a Emirates e kompanija vo uspon so dolgorocni planovi i drzat smetkata da e kako shto treba.

Dolgorocnata strategija na Boing e da premine od familijata B-777 na 787 (i dr. nova klasa avioni). No problemot so 787-10 strech e shto predvreme kje navleze na pazarot za B-777, posebno B-777 Long Range (LR).

Prviot B787-10 kje bide isporachan da poleta vo 2012 zohshto fizicki ne moze da se postigne takvo poizvodstvo otkako mora da se zadovoli pazarot so B-787-8 Dreamliner (koj kasni nekolku meseci), a potoa so prodolzhenata verzija B-787-9.
 
Моето мислење е дека 747-800 и 787 Dreamlinerot ќе бидат многу поуспешни модели од Ербасот А380.Jumbo jetot е веќе докажан на пазарот како многу сигурен авион и досега има превезено околу 2 милијарди патници.А 787 Dreamlinerot со иновациите што ги има мислам дека ќе биде доста продаван авион. Во Ербас мислам дека претераа со А380 само за да бидат единствени,прашање е колку ќе се чувствуваш удобно во авион заедно со уште 600-700 патници!
 
Eve kako (kje) izgleda vnatre B787:

Boeing3.large.jpg
 
A eve ja konkurencijata Airbus 350 (potpomognata od BMW). Sepak mislam deka realno ova e samo "koncept" za da se "nashminka" javnosta zaradi marketing potrebi - ne veruvam deka kje stigne do "potroshuvachite".


getAsset.aspx


getAsset.aspx


getAsset.aspx


getAsset.aspx
 
Инаку седиштата прикажани на сликата за 787 веќе се вградуваат во авионите и се за прва класа попознати како flat-lye bed.Новина тука повеќе е внатрешниот изглед на трупот и другите две класи економска и бизнис.Ентерирерот за А350(којшто никогаш нема да го вградат) е прикажан на еден саем за внатрешно уредување на авиони пред некое време.Ербас премногу фрли акцент на А380,равојот на другите свои авиони како да го заборави.
 
Boeing and Airbus

Предлагам некои постови од претходните две теми што се поврзани со оваа да се префрлат тука од страна на модераторите.

prevzemeno od www.flightglobal.com


Airline criticism of Airbus A350 forces airframer to make radical changes to fuselage, wing and engines
By Guy Norris in Los Angeles

Airbus is working on a dramatic redesign of its planned A350 long-range widebody twin that is aimed at an all-new aircraft family capable of leapfrogging the rival Boeing 787 as well as the 777, Flight International reveals in this week’s issue.

Airbus went back to the drawing board on the A350 after vocal criticism from key customers such as International Lease Finance, and is expected to reveal details of the initiative in July.

The new family is expected to comprise three versions, the A350-800, -900 and -1000. Key design changes from the earlier A350 include a wider fuselage cross-section, larger all-composite wing, higher Mach 0.85 cruise speed and more powerful engines in the 85,000-90,000lb (380-400kN) thrust class.

The -800 is aimed at the 787-3/8/9 and will continue to be billed as Airbus’s A330-200 replacement. The -900 is similarly aimed at the 777-200ER and 787-10, while the -1000, with seating for around 350, will for the first time give Airbus a very large twin with the range and similar payload capability of the 777-300ER.

Flight International understands Airbus internal planning documents claim new technology engines and lighter structural weight will enable it to achieve up to 20% lower fuel burn than the 777-300ER. The adoption of the new cross-section, the first change for any new Airbus single-deck widebody since the original A300 design of the late-1960s, is particularly significant.

The new fuselage, although close to the 777 diameter with the addition of around 500mm (19in), is expected to retain the same materials technology as the original A350. The move to the larger twin concept also means the formal abandonment of Airbus’s fundamental belief in its long-range four-engined policy.

It is understood that the common cross-section is likely to be adopted over an alternative study that favoured retaining the original diameter for the smaller -800/900 and increasing it for the -1000.

While dramatically enhancing the product’s overall competitiveness against both the 777 and 787 families, it will also inevitably delay the development schedule. Under the original A350 plan, Airbus expected to put the first aircraft into service in late 2010. Under the revised schedule, first delivery is expected to be no earlier than 2012.

The new plan would call for the introduction of the -900 first, with the -800 following and the -1000 coming last in late 2013 or early 2014. The move is also pivotal on the engine makers which, in the case of General Electric and Rolls-Royce, were already well-advanced on powerplants. The thrust requirement is now well above the mid-70,000lb level originally expected.

One option would be to retain the existing GEnx-1A72 and Trent 1700 engines for the new A350-800/900 – taking advantage of integration work already completed – and develop modified, higher-thrust derivatives for the -1000. Another would be to develop new baseline engines in the 90,000lb-thrust class and derate them for the smaller models.

The engine requirement for the revamped A350 has also attracted the attention of the GE Pratt & Whitney Engine Alliance (see related story).

Airbus says: “There has definitely been no decision on the A350 taken yet. We have an A350 already which has been successful in the marketplace. We are talking to customers to see if we should do any optimisation. When we have a clearer picture we will take an internal decision on this.”
 
мхм, ќе остаам до вечер на Андроник на одлучи шо да праи со темиве, дали да ги спои, префрли мислења и слично...

не би сакал да се мешам во дискусија во која сум комплетен лаик, и опради лаицизам, да ви пореметам горенаведената дискусија со преместуваше и кроење на текстови :)

би те замолил само во иднина, за идни теми и постови, доколку си во состојба, да се обидеш да преведеш дел од уводот, а за остатокот да оставиш линк.

така ќе се испочитуваат правилата на форумов, дека ЕДИНСТВЕН официјален јазик е Македонскиот, и пожелно е неговото кирилично писмо...

да не бидам погрешно сватен, само процедурално, онако, у пролазу :)

поздрав
 
Ги префрлив претходните постови на оваа тема, ама пак бидејќи се постари во хиерархија, отидоа погоре, пред постот на fsreplay. Ама добро, нема везе, ќе склопиме овде една тема и ќе пишуваме за Боинг/Ербас.
 
Хехе, иако оваа информација е објавена само во еден весник, не е негирана од Кремљ.

Aeroflot picks Airbus over Boeing

Russia's flagship airline Aeroflot will buy 22 A-350 aircraft by 2014 from Airbus SA, a setback for rival Boeing Co.

Aeroflot plans to spend about $3 billion on the long-range commercial jets, which compete with Boeing's B-787 aircraft, MosNews said Monday.

It was believed that Aeroflot would chose Boeing because its B-787 is more fuel efficient and will be available sooner than the A350. However, in February Airbus offered Aeroflot a $100 million discount if the Russian airline chooses A-350 aircraft.

A source in the Kremlin told MosNews that, in addition to the Airbus discount, Moscow has been irritated at the United States' position on Russia's accession to the World Trade Organization.

Можеби е само една мала игра за да покажат заби од последните блаботења на Чејни, или пак може оние 100 милиони им изгледаат привлечни.
 
Мисирков, ако беше веќе спомната, ако можеш стави ја пак сликата (веќе и не се ни отвара).

Инаку, кога правиме споредби помеѓу Ербас и Боинг, еве една да направиме помеѓу А340 и било кој сличен двомоторен Боинг (757, МД11) или четири моторен Боинг. Ако некој летал на А340 и било кој сличен Боинг, разликата во полетувањето е огромна. Кога полетува А340, му треба време и аголот на полетување е толку мал, што имам прочитано зафрканции дека уствари А340 воопшто не полетува, туку со помош на земјениот лак се крева во воздух. :)

a340-2.jpg

Многу ќе кажат дека моторите не се доволно јаки за да го издржат теретот, а од Ербас кажуваат дека тоа е чиста заштеда за гориво. Не ја гледам заштедата ако треба долго време да се вивне на што повисока висина (тогаш моторите навистина штедат). И друга шега, ако имаш доволно долги електрични кабли, подобро стави 4 најобични фенови за коса отколку CFM моторите кај А340. :)

И Боинг на почетоците со 747 првите -100s верзии имал доста проблеми, P&W првичните JT9D мотори не можеле да го издржат теретот на огромниот Боинг, па пилотите ги возеле до максимум, на што откажувања на мотори биле доста чести. Тек крајот на 70тите P&W ги подобрил JT9D-7Q моторите кои веќе биле друга приказна, како и кај -200s верзиите.
 
На форумов по моја покана ни се придружува и еден друг експерт на оваа тематика, кој има големо искуство со цивилни авиони и аеродроми. Се надевам натамошните дискусии ќе ни бидат доста интересни.

Добредојде Kangaroo.
 
Citajki ja temava me pogodi vo srce, koga vidov Boeing ili Airbus pritisokot mi se krena :) . Neznm od kade da pocnam , tuku ke kazam deka Airbus A340 koga ke poletuva isto e mnogu potivok, a custvoto deka poletuva ne se osejka bas mnogu za razlika od Boeing 747-400 ili ostanata verzija od niv bidejki agolot na poletuvanje e pogolem. No sepak povejke preferiram Boeing nego Airbus. Na Boeing povejke mu veruvam, no sepak A380 e nesto najnovo od Airbus. SQ pri krajot na godinava ke go zemi i ke pocne da raboti na Komercijalni letovi, prviot let se uste neoficijalno potvrden bi trebalo da bide Sin-Syd-Lhr, isto vo igra e i Mel ili Jfk, za brzo vreme ke se znae se. Zavisnost od opremata i aviokompaniite Airbus A340 se podobro opremeni , vklucuvajki moznost za real camera vo tekot na poletuvanje i za vreme na letot. Emirates ima postaveno na nivniot A340-500 , 5 real cameri koj sto davaat prikaz od 4 razlicni strani vo zivo (kokpit, levo krilo, desno krilo, opaska, telo dole, i na vrv na opaskata), Boeing go sleldi primerot na Airbus i vejke polno aviokomapnii go pravat istiot koncept da ponudat nesto novo na patnicite , samo da gi zacuvaat....
 
Dobrodojde Kangaroo!

Drago mi e deka ni se pridruzhivash. Ako si toj shto mislam deka si, sme vodele diskusii i na drugi sajtovi, no smetam deka kajgana.com nudi daleku po-konstruktivni, po-dlaboki i po-izdrzhani diskusii (iako ima i iskluchoci kako shto mozhes da vidish od nekoi zaklucheni temi na pod-forumov)!

Prvo mal komentar od mene za nekoi izneseni stavovi:

1). Agolot na poletuvanje ne mora da bide golem, toa zavisi od politikata na samata kompanija dali kje troshi gorivo za podolg zalet. Isto taka politikata na dzhavata (i kompanijata) odreduva kolku brgu kje se kachuva na odredena visina.

Vo sluchajot na A340, toj avion e mnogu dolg i nuzhno mora da ima pomal agol na poletuvanje za da ne ja udri opashkata.

Duri i mal no dolg avion kako MD-Super 82 ili 83 mozhe da poleta pod relativno mal agol, ili pak mnogu brzo da se iskachi do odredena visina -- DOKOLKU sojuznata vozduhoplovna sluzhba (FAA na primer) mu dozvoli takvo neshto.



2). Vnatreshnosta na eden avion ISCELO zavisi od toa shto shto avio kompanijata saka da stavi vo nego pochnuvajkji od konfiguracijata na sedishtata do sistemot za zabava. Toa ne zavisi nitu od Boeing nitu od Airbus.



3). Postojat brdo podatoci za daleku pogolemata ekonomichnost na dvomotornite avioni. Vrz taa presmetka se zasnova strategijata na Boeing za izgradba na dalekumetni dvomotorni avioni kako B-787 Dreamliner.

So problemite okolu cenata na gorivoto, so rascepkanosta na pazarot za patnici, so zgolemuvanjeto na silata na motorite i mnogu drugi faktori, kompaniite MORAAT da vodat smetka za ekonomichnosta! I zatoa bez dilema idiniata e vo dvomotornite avnioni.

Eden "Boingov" motor ima tolku sila shto taa nikogas ne se upotrebuva celosno, duri ni togash koga velat deka ja upotrebuvaat! Na primer, dvomotorniot B-767 na poletuvanje duri i koga e poln so patnici i so kargo, na vlazhna pista, smee da ja upotrebi maksimalnata jachina na motorite samo 5 minuti (barem smeeshe dodeka pratev pred nekoja godina). Motorite imaat tolku mnogu snaga, shto istiot avion moze da leta nad Atlantikot bez problem so eden motor so upotreba od 50% kapacitet na motorot.

So edna napomena: ako se raboti za dvomtoren avion, i edniot motor otkazhe, togash po pravilo avionot mora da bide izbalansiran so nagibanje na avinot na stranata na "zdraviot" motor.

Ushte ednash dobrodojde na Kangaroo i pozdrav!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom