BD-5

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Ова авионче на Џим Беде е многу интересна приказна


и ден денес после толку години :)
 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
Хоум мејд?
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Не баш....James BEDE е еден необичен конструктор.....неговиот авион BD2 кај кој за првпат е применето лепење на структурата у сендвич метални панели со кора од алуминиумско саќе подоцна стана познат како: American Aviation AA-1 Yankee Clipper па Grumman American AA-1 , па Grumman American AA-1B Trainer и TR-2 па Gulfstream American AA-1C Lynx и T-Cat.....,

после неговиот BD4 висококрилец со карактеристичната цевка за рамењача на крилото пропознатив знак на Jim Bede.

BD5 извади од памет пола свет, а 8000 од нив уплатија место во редот за чекање кое беше 200 $ ......( јас само купив де лукс инфо материјал за 30 $ :) )



Со ваквата претплата Bede гарантираше цена за кит комплетот од 2000 $ со мотор, но без инструмети..... Погонот требаше да биде мотор на Германски Hirth од некои 40 KW.
Колку знам почнаа испораките во последователни пакети на елементи, како фабриката на Bede и кооперантите ги усвојуваа деловите..кога Hirth банкротираше...
...замената со јапонски мотор не успеа и проектот РИКНА.
По свет има многу некомплетирани авиончиња и неколку фирмички кои пробаат...до ден денешен да понудат алтернативни делови...
Bede направи млазна верзија , многу атрактивна , па дури и безмоторна едрилица со крила со голем распон ..со цел да преживее , но не успеа....
Целиот проект е антологиска приказна.. :) ..подоцна имаше и анализи за проблемите на структурата, стабилноста итн., но дефинитивно авиочето буди фантазија и оние кои беа завршени летаа прилично добро..., некои ги имам видено...
Од друга страна сите мали авиончиња СЕ ОПАСНИ АВИОНЧИЊА со својот мал распон и големо оптоварување по површина .......
 

Kajgana Shop

На врв Bottom