Автоматски или рачен менувач?

  • Креатор на темата Креатор на темата BeBe11
  • Време на започнување Време на започнување

Автоматик или мењач?

  • Автоматска

    Гласови: 24 16,9%
  • Мењач

    Гласови: 95 66,9%
  • И двете

    Гласови: 23 16,2%

  • Вкупно гласачи
    142
Абе мануален си мануален и ја мислам дека е многу подобро уште задна вуча да е ау убајни автоматик имам желба да пробам да возам ама имам служнато дека ако ти се расипе после слободно можеш да ја фрлиш колата татко ми ми кажа во австралија биле све автоматик колите и многу брзо се расипувале.Иначе ај некој нека ми објасни како функционира рачниот типтроник менувач.
manual Triptronik ne postoi!!!!!!!
Triptronik i Mulyitronik se potpolno automatik menjacii
Dokolku Triptronik e automatik so konvertitor na kopia so fiksni raportite (stepenite).+ so komandno kopce-sto se naogja vo mn. mal br. na modeli na auto (manual triptronik) dokolku moze taka nareceniot manualen trip menjac mozeme da go prevrlime vo manualen......vo rpveke modeli na auto go gledame razlicno: kako dve komandni raketi vgradeni vo pozadina na volanot ili vrz samiot volan so oznakite (+) i (-).

engine6gearsautomatic.jpg



so dve kopcinja vgradeni vo blizinata na joistikot (+) i (-)

s6tiptronic900.jpg


ili so samiod jioistik so mali dvizenja desno i levo..........

7587255932.jpg
 
За на автопат дефинитивно автоматски. За низ град мануелен.
 
Вчера си возев Toyota 4runner 3.4 V6 аутоматик, и возев околу 100км/ч стискам пуна гас, менува брзина и убрзавам ама не е ништо посебно(сепак е V6 бензинец), и си викам ај да пробам нешто: значи возам околу 90-100км/ч ставам во втора брзина(нели аутоматикот има прва, втора и D) и стискам пуна гас лелееееее неможев да си поверувам која разлика имаше....како влечеше моторот тоа беше нешто неверојатно, само што ја допрев педалата за гас одма се залепив за седиште :vozbud:
 
Вчера си возев Toyota 4runner 3.4 V6 аутоматик, и возев околу 100км/ч стискам пуна гас, менува брзина и убрзавам ама не е ништо посебно(сепак е V6 бензинец), и си викам ај да пробам нешто: значи возам околу 90-100км/ч ставам во втора брзина(нели аутоматикот има прва, втора и D) и стискам пуна гас лелееееее неможев да си поверувам која разлика имаше....како влечеше моторот тоа беше нешто неверојатно, само што ја допрев педалата за гас одма се залепив за седиште :vozbud:
Зборуваш за теренец...ама ај нема тоа врска...
Точно е дека има автоматикот R N D P и 1 и 2...
D ти е за возење...и возиш 95...и ставаш во 2...а тие служат кога возилото е под нагиб...значи слегуваш по удолница или се качуваш по нагорнина...и ти тоа го правиш на таа брзина...хмммм....:toe:
Ако веќе сакаш да цедиш аутоматик, тогаш ја пушташ гаста и одма ја стискаш доле...ќе шалта во еден степен доле и ќе цеди до максимум...kick down се вика тоа, и така се работи кога ти треба снагата веднаш...

slobodno promeni go mislenjeto totalo obratnoo...........
Апсолутно...
 
Зборуваш за теренец...ама ај нема тоа врска...
Точно е дека има автоматикот R N D P и 1 и 2...
D ти е за возење...и возиш 95...и ставаш во 2...а тие служат кога возилото е под нагиб...значи слегуваш по удолница или се качуваш по нагорнина...и ти тоа го правиш на таа брзина...хмммм....:toe:
Ако веќе сакаш да цедиш аутоматик, тогаш ја пушташ гаста и одма ја стискаш доле...ќе шалта во еден степен доле и ќе цеди до максимум...kick down се вика тоа, и така се работи кога ти треба снагата веднаш...


Апсолутно...
Струмикс го знаев претходно тоа сепак фала, знам дека прва се става кога има има навистина голема удолница или нагорнина, а втора кога нагорнината т.е. удолницата е поблага.
Јас само еднаш пробав, таман работа така да возам цело време.

Во врска со болдираното, јас за тоа зборував значи пушташ гаста и стискаш до крај, и не е нешто ептен големо убрзувањето, сепак е теренец.
 
Ако веќе сакаш да цедиш аутоматик, тогаш ја пушташ гаста и одма ја стискаш доле...ќе шалта во еден степен доле и ќе цеди до максимум...kick down се вика тоа, и така се работи кога ти треба снагата веднаш...
За kick down треба да има и електронски прекинувач на педалата за гас што осеќа кога е притисната до даска, па да ги цеди брзините. Инаку, ке добиеш поголемо забрзување и промена на брзината на 3.500 вртежи :)
 
Автоматски за секаква пригода ... ова со рачен ,само повише малтретитање ..

Во САД се полага за возачка само со автоматски мењач.
 
LEXUS GS 300




Денес го сликнав во Тојота АвтоЦентар, т.е го имаат на лагер

 
Лелеeee не ми се верува лоповишта, овде во Америка Lexus GS 460 (4.6i V8) 342КС е 54.000$
 
Лелеeee не ми се верува лоповишта, овде во Америка Lexus GS 460 (4.6i V8) 342КС е 54.000$

Не можеш да поредуваш овде и САД таму ги има многу погодено кризата и колите се беспари т.е многу евтини
 
Тука економска криза имаме веќе 20 години па колите се дупло поскапи од таму.
 
Не можеш да поредуваш овде и САД таму ги има многу погодено кризата и колите се беспари т.е многу евтини


Во Америка секогаш се поевтини колите за разлика од Европа ...не е од сега од кризата...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom