ARJ 21 - Made in China

Член од
6 февруари 2005
Мислења
9.722
Поени од реакции
248
Имаше една репортажа што ме заинтригира и ме натера да направам неколку анкети : батките имаат веќе 150 команди а еве на што им личи апаратот









Дали некој има повеќе информации околу авиокомпаниите коишто го купиле џетов? Инаку многу ми наликува на Boeing 717. Еве споредете и сами :



 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.578
Поени од реакции
7.562
Кинески проект, подржан од многу земји. Концептот влече корени (уствари истиот е) од серијата MD-90, ги имаат купено машините и алатите за изградба на конструкцијата (а тие се најскапи) и трите најбитни делови (носот, кабината и опашката) се потполно исти како кај деветката, само што Антонов има изработено крилца, а и поинаков дизајн имаат крилата споредени со деветката.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
DC= Douglas Comercial ...divizijata za komercijalni avioni na Douglas Aircraft,
MD=McDonnell Daglas.
Inaku McDonnell pocnal kako mala kompanija , cij prv golem biznis bila narackata na pogolema serija na kabinskiot del na DC-3 t.e. voenata varijanta C47 za amerikancite ili kako Dacota za anglicanite. Avion koj gi napravi luge e F-4 , a podocna go prezedoa Douglas stanuvajki McDonnell Douglas, za podocna epten da go izbrisat i toa Douglas :)
Taka da DC-9 = MD90 , a DC-10 = MD-11, eden od trite Jumbo dzetovi zaedno so Boing 747 i Lockeed 1011 Tri Star
 
Член од
6 февруари 2005
Мислења
9.722
Поени од реакции
248
Да ама темата е за кинескиот авионер а не за ДЦ. :wink:
 
Член од
20 март 2007
Мислења
8.493
Поени од реакции
308
Претежно на азиски пазар ќе се продава, кој ќе му земи од европјаниве?
Не е нешто посебно, интересен дизајн. За помалите авиокомпании од земјиве во развој може да послужи... сигурно главен адут ќе биди пониската цена и тоа би било тоа.

Едит:
Еве погуглав, досега се што е порачано е од Кина.
Шангај Ерлајнс 5 единици
Шандонг Ерлајнс 10 единици
и уште некои помали компании...
највеќе има од Кунгпенг дури 100 авиони.
 

CELTIK

magionicar
Член од
23 декември 2007
Мислења
2.909
Поени од реакции
839
mislam deka ova e samo pocetok kinezite mnogu se razvija i voopsto ne e cudno za vakvi nivni proekti sepak im treba pogolemo iskustvo za vakva rabota ne mi se mnogu sigurni mnogu fals raboti praat
 
Член од
20 март 2007
Мислења
8.493
Поени од реакции
308
Не би требало да е повеќе од 25 милиони евра.
Да се распрашам, заинтересиран си? :pos:
 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Прашањето беше за да се добие приближно сумата која би ја изгубиле големите авио производители
Цената може ми одговара:pos2:
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Да ама темата е за кинескиот авионер а не за ДЦ. :wink:
Znam...samo ja kazav istorijata na toa kineskata lamarina... :)


Inaku interesno e i toa deka Cessna noviot LSA avion zamena a za Cessna 152


ke go pravi vo kina , samo taka moze da ja postigne cenata koja ke i dade nekoja sansa vo odnos na konkurencijata...:)
 

Arioth

Purpletrator
Член од
20 февруари 2007
Мислења
527
Поени од реакции
82
Kinezive se zakon ej. Pravat bukvalno sve. Od igracki, velosipedi aparati za domakinstvo, avtomobili avioni i neznam sto uste. Prerasnuvaat vo svetska ekonomska sila. Dali im e bitno na koj ke go prodadat nivniot avion .NE. Dali bil nekoj od Evropa ili od Azija sto e tolku bitno koga parite si se talozat na smetkata na proizveduvacot.

p.s Dobro bi i dosol na Makedonija eden vakov avion. Sto mislite
 
R

RAYTHEON23

Гостин
kolku im vredat igrackite-tolku i avionite AJ pa nivnite AK-47 se raspagaa a ne pa li avionite sramota
 

Duffy Duck

Pilot Lovac
Член од
12 мај 2006
Мислења
196
Поени од реакции
10
Kako prvo ako e SRANJE kvalitetot nema da moze da se sertificira spored EASA kriteriumite. A ako e epten sranje, moze da mu zabranat da leta vo EU ....
 

Kajgana Shop

На врв Bottom