ARJ 21 - Made in China

  • Креатор на темата Креатор на темата Macedalien
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
6 февруари 2005
Мислења
9.722
Поени од реакции
248
Имаше една репортажа што ме заинтригира и ме натера да направам неколку анкети : батките имаат веќе 150 команди а еве на што им личи апаратот

NewsMedia_222057.jpg


NewsMedia_222053.jpg


NewsMedia_222058.jpg


NewsMedia_222054.jpg


Дали некој има повеќе информации околу авиокомпаниите коишто го купиле џетов? Инаку многу ми наликува на Boeing 717. Еве споредете и сами :

85649.jpg


B717-2BD%20N717XE%20Demo%20Boeing.jpg
 
Кинески проект, подржан од многу земји. Концептот влече корени (уствари истиот е) од серијата MD-90, ги имаат купено машините и алатите за изградба на конструкцијата (а тие се најскапи) и трите најбитни делови (носот, кабината и опашката) се потполно исти како кај деветката, само што Антонов има изработено крилца, а и поинаков дизајн имаат крилата споредени со деветката.
 
DC= Douglas Comercial ...divizijata za komercijalni avioni na Douglas Aircraft,
MD=McDonnell Daglas.
Inaku McDonnell pocnal kako mala kompanija , cij prv golem biznis bila narackata na pogolema serija na kabinskiot del na DC-3 t.e. voenata varijanta C47 za amerikancite ili kako Dacota za anglicanite. Avion koj gi napravi luge e F-4 , a podocna go prezedoa Douglas stanuvajki McDonnell Douglas, za podocna epten da go izbrisat i toa Douglas :)
Taka da DC-9 = MD90 , a DC-10 = MD-11, eden od trite Jumbo dzetovi zaedno so Boing 747 i Lockeed 1011 Tri Star
 
Да ама темата е за кинескиот авионер а не за ДЦ. :wink:
 
Претежно на азиски пазар ќе се продава, кој ќе му земи од европјаниве?
Не е нешто посебно, интересен дизајн. За помалите авиокомпании од земјиве во развој може да послужи... сигурно главен адут ќе биди пониската цена и тоа би било тоа.

Едит:
Еве погуглав, досега се што е порачано е од Кина.
Шангај Ерлајнс 5 единици
Шандонг Ерлајнс 10 единици
и уште некои помали компании...
највеќе има од Кунгпенг дури 100 авиони.
 
mislam deka ova e samo pocetok kinezite mnogu se razvija i voopsto ne e cudno za vakvi nivni proekti sepak im treba pogolemo iskustvo za vakva rabota ne mi se mnogu sigurni mnogu fals raboti praat
 
Не би требало да е повеќе од 25 милиони евра.
Да се распрашам, заинтересиран си? :pos:
 
Прашањето беше за да се добие приближно сумата која би ја изгубиле големите авио производители
Цената може ми одговара:pos2:
 
Да ама темата е за кинескиот авионер а не за ДЦ. :wink:

Znam...samo ja kazav istorijata na toa kineskata lamarina... :)


Inaku interesno e i toa deka Cessna noviot LSA avion zamena a za Cessna 152
julyrev01.jpg


ke go pravi vo kina , samo taka moze da ja postigne cenata koja ke i dade nekoja sansa vo odnos na konkurencijata...:)
 
Kinezive se zakon ej. Pravat bukvalno sve. Od igracki, velosipedi aparati za domakinstvo, avtomobili avioni i neznam sto uste. Prerasnuvaat vo svetska ekonomska sila. Dali im e bitno na koj ke go prodadat nivniot avion .NE. Dali bil nekoj od Evropa ili od Azija sto e tolku bitno koga parite si se talozat na smetkata na proizveduvacot.

p.s Dobro bi i dosol na Makedonija eden vakov avion. Sto mislite
 
kolku im vredat igrackite-tolku i avionite AJ pa nivnite AK-47 se raspagaa a ne pa li avionite sramota
 
Kako prvo ako e SRANJE kvalitetot nema da moze da se sertificira spored EASA kriteriumite. A ako e epten sranje, moze da mu zabranat da leta vo EU ....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom