А1 Македонија

Ај значи вака имам една комшија има проблем со вип.

Земала вип договор од нив со два телефона ама пак нешто не ги плаќала редевно и сега и стигнала сметка од 24к денара. Е сеа за кој кур таква сметка кога телефоните не ги користела ни ништо...Пишува нешто еднокраден надоместок...

Кажете како се раскинува договоро да преземам и јас некој работи... И колку би била на крајо штетата...

Незнам што да правам де помогнете, жената не е психички стабилна да се справи со вакви работи
 
Последно уредено:
Ај значи вака имам една комшија има проблем со вип.

Земала вип договор од нив со два телефона ама пак нешто не ги плаќала редевно и сега и стигнала сметка од 24к денара. Е сеа за кој кур таква сметка кога телефоните не ги користела ни ништо...Пишува нешто еднокраден надоместок...

Кажете како се раскинува договоро да преземам и јас некој работи... И колку би била на крајо штетата...

Незнам што да правам де помогнете, жената не е психички стабилна да се справи со вакви работи


Штом потпишала договор, се обврзала да ги плаќа сметките редовно. 24к сметка и дошла затоа што тоа се пеналите за предвремена деактивација. Доколку не сака да продолжи да ги користи броевите треба да ја плати таа сума. Претпоставувам дека има опција да се реактивира и да продолжи да плаќа сметки со што пеналите би и се избришале.
 
Штом потпишала договор, се обврзала да ги плаќа сметките редовно. 24к сметка и дошла затоа што тоа се пеналите за предвремена деактивација. Доколку не сака да продолжи да ги користи броевите треба да ја плати таа сума. Претпоставувам дека има опција да се реактивира и да продолжи да плаќа сметки со што пеналите би и се избришале.
Очите се високо на главата да гледаат што се работи.
 
Штом потпишала договор, се обврзала да ги плаќа сметките редовно. 24к сметка и дошла затоа што тоа се пеналите за предвремена деактивација. Доколку не сака да продолжи да ги користи броевите треба да ја плати таа сума. Претпоставувам дека има опција да се реактивира и да продолжи да плаќа сметки со што пеналите би и се избришале.
А нешто на рати дозволуват ли пошто не верувам дека ќе може да си плате вака.
 
А нешто на рати дозволуват ли пошто не верувам дека ќе може да си плате вака.

Тоа во Вип треба да си провериш. Во принцип треба да го исплати целиот долг од 24к пред да ја утужат за да не сноси поголеми трошоци, а она во меѓувреме може да си плаќа дел по дел. Ама за колку време ги тужат, не би знаела да ти кажам.
 
Јас само уште еднаш да кажам

Господ нека ви е напомош ако оставете телефон на сервис во Мобико - овластениот сервис за телефони на VIP.
Работам со фирми од цел свет, секој ден. Овие се апсолутно најголеми аматери што ги имам сретнато во животот.


Телефонот со скршен дисплеј им го оставив да го направат. Го вратиле со изговор дека не подлежел под гаранција. Па знам, затоа им беше напишано да си платам и да го сменат дисплејот. Ајде пак им го пративме натаму. По втор пат.

На телефон се јавуваат еднаш од 10 пати. E-mail от им е можеби дефектен: као демек ми вратиле на mailot, па ме лажат као демек неможеле да ме добијат на телефон. Маилот ми е активен 24/7 исто и сум достапен 24/7 на телефон. Имам опција да видам доколку некој ми звони ако сум во тек на разговор. Нити ми се јавиле нити ми пишале.

Гланц нов телефон, заборавив како изгледа, месец време ме мавтаат за една помочана поправка што се прави во еден ден. Ајде добро е, вчера се јавиа па као демек ми пратиле маил (што не сум го добил, а тие моите маилови ги добивале), па пак им се јавив... Катастрофа.

Едвај успеав да им платам, сега останува да видам уште колку време ке чекам да го направат.
Со господ напред, се молам да не се расипе пак, пошто овие некадарниве се овластен сервис. Али наредниот телефон што ке го купувам ке прашам прво кој ги сервисира. Ако се пак овие - НЕ. Па ако треба ке одам и на друг оператор.
 
Јас само уште еднаш да кажам

Господ нека ви е напомош ако оставете телефон на сервис во Мобико - овластениот сервис за телефони на VIP.
Работам со фирми од цел свет, секој ден. Овие се апсолутно најголеми аматери што ги имам сретнато во животот.


Телефонот со скршен дисплеј им го оставив да го направат. Го вратиле со изговор дека не подлежел под гаранција. Па знам, затоа им беше напишано да си платам и да го сменат дисплејот. Ајде пак им го пративме натаму. По втор пат.

На телефон се јавуваат еднаш од 10 пати. E-mail от им е можеби дефектен: као демек ми вратиле на mailot, па ме лажат као демек неможеле да ме добијат на телефон. Маилот ми е активен 24/7 исто и сум достапен 24/7 на телефон. Имам опција да видам доколку некој ми звони ако сум во тек на разговор. Нити ми се јавиле нити ми пишале.

Гланц нов телефон, заборавив како изгледа, месец време ме мавтаат за една помочана поправка што се прави во еден ден. Ајде добро е, вчера се јавиа па као демек ми пратиле маил (што не сум го добил, а тие моите маилови ги добивале), па пак им се јавив... Катастрофа.

Едвај успеав да им платам, сега останува да видам уште колку време ке чекам да го направат.
Со господ напред, се молам да не се расипе пак, пошто овие некадарниве се овластен сервис. Али наредниот телефон што ке го купувам ке прашам прво кој ги сервисира. Ако се пак овие - НЕ. Па ако треба ке одам и на друг оператор.
А зошто телефонот не си го однел во некоја од мобиларите во Скопје?Ем поефтино,ем побрзо..
 
Ај значи вака имам една комшија има проблем со вип.

Земала вип договор од нив со два телефона ама пак нешто не ги плаќала редевно и сега и стигнала сметка од 24к денара. Е сеа за кој кур таква сметка кога телефоните не ги користела ни ништо...Пишува нешто еднокраден надоместок...

Кажете како се раскинува договоро да преземам и јас некој работи... И колку би била на крајо штетата...

Незнам што да правам де помогнете, жената не е психички стабилна да се справи со вакви работи
За секое ненавремено плаќање имаат плус 300 ден камата за секоја сметка. Е сега не знам колку време не плаќале сметки ама мислам дека во тие 24к се пресметани и телефоните.

Што има ти да превземаш кога они самите не се одговорни? Јас би рекол дека ВИП имаат проблем со комшиката. Ќе си ги платат телефоните и пеналите за предвремено раскинување на договорот, нема бегање од ова. Значи земале телефони а од ВИП не им е гајле дали ги користат или не, пак ќе ги платат. ;)
 
Јас само уште еднаш да кажам

Господ нека ви е напомош ако оставете телефон на сервис во Мобико - овластениот сервис за телефони на VIP.
Работам со фирми од цел свет, секој ден. Овие се апсолутно најголеми аматери што ги имам сретнато во животот.


Телефонот со скршен дисплеј им го оставив да го направат. Го вратиле со изговор дека не подлежел под гаранција. Па знам, затоа им беше напишано да си платам и да го сменат дисплејот. Ајде пак им го пративме натаму. По втор пат.

На телефон се јавуваат еднаш од 10 пати. E-mail от им е можеби дефектен: као демек ми вратиле на mailot, па ме лажат као демек неможеле да ме добијат на телефон. Маилот ми е активен 24/7 исто и сум достапен 24/7 на телефон. Имам опција да видам доколку некој ми звони ако сум во тек на разговор. Нити ми се јавиле нити ми пишале.

Гланц нов телефон, заборавив како изгледа, месец време ме мавтаат за една помочана поправка што се прави во еден ден. Ајде добро е, вчера се јавиа па као демек ми пратиле маил (што не сум го добил, а тие моите маилови ги добивале), па пак им се јавив... Катастрофа.

Едвај успеав да им платам, сега останува да видам уште колку време ке чекам да го направат.
Со господ напред, се молам да не се расипе пак, пошто овие некадарниве се овластен сервис. Али наредниот телефон што ке го купувам ке прашам прво кој ги сервисира. Ако се пак овие - НЕ. Па ако треба ке одам и на друг оператор.
И видеодата не се подобри
 
И видеодата не се подобри

Па добро овие луѓе со кој ум тргнале да водат фирма со услуга на корисници? Да не правам муабет дали знае уствари Sony што фирма им е овластен сервисер?
 
Затоа што во таков случај ми пропаѓа гаранцијата.
Ти пропаѓа гаранцијата со фирма која што пред неколку поста ја нарави лом :D. Незнам што телефон имаш и уште колку време имаш гаранција ама терај си во мобилара(мобеликс,ледиком,iButik или Торте Мобиле на форумов работи со такви работи) и ќе си немаш проблеми со вакви работи.
 
Негде Септември ми завршува договорот е сега знам дека три месеци претходно може да се продолжи договорот. Тоа значи дека сега можам да земам телефон некој или ќе морам да чекам во септември.Исто така бидејќи гледам никаква понуда на телефони во моментов, што предлагате да чекам до Септември дали ќе искочи некоја подобра понуда и нови телефони?
 
Сакам да прашам имам пакет Vip + Free Xl пакет од 999 денари е сега имам неограничен интернет но очигледно до 2гб е со полна брзина потоа паѓа на 32 кб е сега ме интересира дали доколку надминам над 2гб ќе ми се наплатува?
За тарифа од 999 ден имаш само 2 гб нет ? цццццц
Јас на ОНЕ за 399 (-100 за лојалност) имам 3 гб нет и неограничено кон сите мрежи. Кога излезе пакетот земав 5 броја за секој случај па дадов на жена, деца, мајка. ..
До сега најдобра понуда на пазарот.
До сега не сум имал проблем со нив.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 
Ти пропаѓа гаранцијата со фирма која што пред неколку поста ја нарави лом :D. Незнам што телефон имаш и уште колку време имаш гаранција ама терај си во мобилара(мобеликс,ледиком,iButik или Торте Мобиле на форумов работи со такви работи) и ќе си немаш проблеми со вакви работи.

2 пати ги прашав и 2 пати ми одговорија дека одкога ке ми го заменат дисплејот ке продолжи да си важи гаранцијата како ништо да не било. Но доколку го заменам на друго место ке се поништи.

Е доколку ме излагале тогаш дури следува војна бидејќи 5000 дадов за поправка на дисплеј. Xperia SP.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom