А1 Македонија

Како да проверам сметка на вип? Пробав со www.vip.mk/ebill но ми барам пасворд од договор кој не го знам, има некој друг начин?

Провери го договорот, на еден од листовите (каде што има многу информации како име, презиме, број итн) во една колона се наоѓа лозинка, таму можеш да ја најдеш лозинката од договорот, или пак јави им се во контакт центарот. Преку е-бил имаш доста добар преглед на остварениот сообраќај и во секое време ја знаеш состојбата на твојата сметка, наместо вака да праќаш пораки и да ти земаат по дополнителни 5 денари.
 
Вчера го обновив договорот на м тарифа, и земав LG L3. Копиљациве не ми дале слушалки а јас дома проверувам :facepalm:

Има некој со сличен случај? Зошо планирам да се јавим и да отворам војна со операторот!:)

и јас кога го земав немаше слушалки ....
 
Да не знае некој како да го пуштам интернетот на Нокиа ц5?
Бев два пати во вип, рекоа ќе средат, го запишаа бројот, пак ништо. Потоа се јавив, ми пратија порака за подесување, ја зачував како што ми рекоа, пак ништо.. :(
 
Во детална сметка проверив имам потрошено 85 ден за смс, 0 ден за интренет и 0 ден кон вип, а на крај ми пишува вкупно 110 ден :eek:
Му се има случено на некој ова проверувајте си ја деталната сметка оти онлајн крадат будаливе. :tapp:
 
Во детална сметка проверив имам потрошено 85 ден за смс, 0 ден за интренет и 0 ден кон вип, а на крај ми пишува вкупно 110 ден :eek:
Му се има случено на некој ова проверувајте си ја деталната сметка оти онлајн крадат будаливе. :tapp:

Да не е 100 денари со ддв ?
 
Да не е 100 денари со ддв ?
На крај се додава ддв 35 ден за целата сметка. Овие 110 што ги пишале се од оние 200 ден од претплатата што треба да ги искористам за претплатата и таму нема ддв.
 
вака кога креирав нов корисник на www.vip.mk/ebill ми вика дека има на мојот тел број веке креирано,а предтоа сум се логирал само преку Пријава со MSISDN и безбедносен код такда можам уште на тој начин ама сакам да креирам акаунт за да не треба секој пат да ми стига код за да се логирам...... any idea?:(
 
dali nekoj zanae vo koi gradovi ima a vo koi nema 3g mreza
 
вака кога креирав нов корисник на www.vip.mk/ebill ми вика дека има на мојот тел број веке креирано,а предтоа сум се логирал само преку Пријава со MSISDN и безбедносен код такда можам уште на тој начин ама сакам да креирам акаунт за да не треба секој пат да ми стига код за да се логирам...... any idea?:(

А да се јавиш во Контакт Центарот? Мене не ми е јасно зашто луѓево не се јавуваат во КЦ, јас за било кој проблем/прашање се јавувам директно таму.
 
Дечки, значи дефинитивно е дека нема никакви попусти или нешо слично за обнова на договор?
 
Дечки, значи дефинитивно е дека нема никакви попусти или нешо слично за обнова на договор?
Има попусти на телефони само за оние што се на М или ХL тарифа. На 10 дена има нови понуди на телефони за 0 ден.
После 29 ноември ќе има друга ваква понуда.
6713
 
Дечки, значи дефинитивно е дека нема никакви попусти или нешо слично за обнова на договор?
Ми се јавија пред некој ден дека можам да си го продолжам договорот(дали на некоја од новите тарифи или на старата) и да си земам телефон.На каков попуст мислиш ? :)
 
Ми се јавија пред некој ден дека можам да си го продолжам договорот(дали на некоја од новите тарифи или на старата) и да си земам телефон.На каков попуст мислиш ? :)

Па нешо у стил ко шо имаат Т-мобиле, попуст за нов мобилен телефон.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom