Застава 128 кабрио

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.248
Поени од реакции
12.464
Добра идеја, но лоша изведба. Доказ дека ако се посвети време ќе излезе одличен кабрио од 128.

http://www.geocities.com/electroteam2006/cabrio01.html

Да се исечат прозорите, можеби и задните врати да се затворат, да се променат светлата позади, би било ептен бонбона.
 
Па ова е само почеток. За да личи на нешто јас прво би ги секол вратите до пола, и задните скроз би ги затворил. Ако има можност предните да се зголемат (мислам дека од 101 медитеран се поголеми) за да биде олеснет пристапот до задната клупа, а и седишта што се креваат треба. И на крај (освен боја и кул задни светла) би измислил нешто како покрив. Немора да е којзнае што... Неколку цевки со платно кои се склпоуваат компактно кога е отворен, а да можиш да се прибериш до дома ако те заврни по пат + и страничните прозорци да се затвараат да не влегува вода.
 
Андроник нешто вака? Јес да многу малце време потрошив на колава ама ипак испадна боље значи задната врата ја споив со крилото од предната врата тој делот што е лимен го избришав за да испадне апла кабрио т.е. само прозорот да остане. Бојата не и ја сменив а незнам зашто али вака е добра. Иначе црното од страна е ставено затоа што сите тие раце глави очи и носеви сметаа при сечењето:)
p4120063yc8.jpg

бујрум баклава:)
 
Е баш вака! Уште фали вратите да се продолжат, веројатно е изведливо, може задната клупа да се направи како сепаре, добри две седишта напред, само буни проблемот со покривот, ако одговара од Југо кабрио можеби и ќе пасува на целата композиција... Одлично би стоело, црвена боја со бела кожа внатре. Браво за сликава.
 
За вратите е изводливо со врати од Медитеран, или некоја custom изведба со проширување на постојната врата, но би се создал пшроблем со стаклото на вратата, кој, ај да кажеме, е лесно решлив, но другиот проблем, кој секако се јавува е цврстината на структурата...Мора појачувања на праговите, по страните...сите споеви, а ако се изместува и Б - носачот...Уште повеќе!
 
Повеќе се исплаќа (ако не најдете Фиат 128) 101 медитеран отколку ваква работа да правите. Ова со хрватите е worst case scenario што за кабриолет кола некогаш сум го видел...

И друга работа, подобро земете З101 Медитеран и заден дел од З128 и спојте ги...2 саати швајцовање и сечење отколку да го нарушувате интегритетот на шасијата на 128-ката...
 
Volkswagen напиша:
Повеќе се исплаќа (ако не најдете Фиат 128) 101 медитеран отколку ваква работа да правите. Ова со хрватите е worst case scenario што за кабриолет кола некогаш сум го видел...

И друга работа, подобро земете З101 Медитеран и заден дел од З128 и спојте ги...2 саати швајцовање и сечење отколку да го нарушувате интегритетот на шасијата на 128-ката...
Па и ти си во право. Мислам дека така би личело ко поано. Ова 128 инаку има еден куп работа намногу со вратите...
 
nonner_04.jpg


Вака нешто да дојди назад ...штопови од Fiat 850 Sport (мада и тоа е исто толку тешко да се најди како отпад како и Fiat 128 Rally)

Fiat 850 Sport
22_41_42pic00012.jpg
 
cutsom made :) dobro ke stojat tie svetla
 
Dzish напиша:
Вакви штопови слични имаа и првите модели на манта.

rear_far.jpg



Според мене најубавата Манта (мада не оваа на сликата...ми изглеа како за Американски пазар!
 
Не само мантата...видете ја 128-ката
michael1.JPG

michael2.JPG


Браници ко за Мерцедес :)
 
Се што во тој период `70-ти, почтеток на `80-ти одеше во Америка е таква мизерија. Се губи цела линија на колата и дури смешно изгледа.Демек стандардите такви биле во УСА
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom