Која е најдолгата тура што сте ја извозеле на точак?

  • Креатор на темата Креатор на темата Мистичен
  • Време на започнување Време на започнување
Што се чудите има луѓе по 500 километри што возат дневно :icon_mrgr:
 
Јас имам точак од бедни сто евра, така да не ни помислувам нешто надвор од градски релации да удрам, ама другарче со профи точак има два пати мавнато Скопје - Охрид и назад.
 
Јас имам точак од бедни сто евра, така да не ни помислувам нешто надвор од градски релации да удрам, ама другарче со профи точак има два пати мавнато Скопје - Охрид и назад.
Се е до желбата. Ако често го сервисираш, ќе нема гајле. Јас со точак од 4.000 денари се качив на ПД Китка, возев до Козјак и назад (околу 90 километри вкупно) - ова се од подолгите дестинации. А секако, со профи точак подруга е вожњата
 
Се е до желбата. Ако често го сервисираш, ќе нема гајле. Јас со точак од 4.000 денари се качив на ПД Китка, возев до Козјак и назад (околу 90 километри вкупно) - ова се од подолгите дестинации. А секако, со профи точак подруга е вожњата
Во право си секако, но мојов точакк е стар едно добри дванаесет години, точкар не се памти кога посетил, го користам само за превозно средство понекогаш кога повеќе ми се исплати точак отколку да фаќам бус. Но, и општо точакот е доста аматерски, за едно моделче на connect станува збор, баш на Водно еднаш кога тргнавме со него, мојов точак едвај одеше, горев квадрицепс дур го качам, кога земав на другарчето точакот одма друго никакви напори не вложуваш за нормална брзина, а не па да се цедиш од мачење.
 
Во право си секако, но мојов точакк е стар едно добри дванаесет години, точкар не се памти кога посетил, го користам само за превозно средство понекогаш кога повеќе ми се исплати точак отколку да фаќам бус. Но, и општо точакот е доста аматерски, за едно моделче на connect станува збор, баш на Водно еднаш кога тргнавме со него, мојов точак едвај одеше, горев квадрицепс дур го качам, кога земав на другарчето точакот одма друго никакви напори не вложуваш за нормална брзина, а не па да се цедиш од мачење.

Братка јас имам точак од 2004, секако аматерски и го возам низ долги дистанци. Го искачив и на Кокино и никад немам срам што возам толку точак. Како што кажа членот погоре се е до волјата. А и да ти кажам искрено никогаш не сум имал проблеми со телото, бидејќи имам кондиција и сум го навикнал точакот. Ама како што велиш со профи точак е полесно и побрзо оди, ама јбг, еден ден кога ке имам пари ке купам профи :)
 
Се е до желбата. Ако често го сервисираш, ќе нема гајле. Јас со точак од 4.000 денари се качив на ПД Китка, возев до Козјак и назад (околу 90 километри вкупно) - ова се од подолгите дестинации. А секако, со профи точак подруга е вожњата
Да се приклучам на охрабрувањата. Мојата прва подолга релација ми беше 50км со СОБИМ ако не се лажам во Куманово беа склопувани. Можете да замислите со каква антика сум возел по 50км :) Се е до желбата. Доколку немаш профи точак не мораш да се пушташ ДХ вози само асфалтни подолги релации 40-50-60км :)
 
85 km (enduro-cross country) pateka, vreme 3.5 h so mojot Cannondale Scalpel hi-mod
 
Скопје - Радовиш - Скопје, 265км со МТБ. :place:

Ау секоја чест, јас не сум ептен редовен возач од пролет па до есен вртам по 1 до 2 пати неделно али никогаш повеќе од 80-90км (се повеќе со мтб е измачување)
Така да можам да замислам кој напор ти требало за овие 265км :eek:
 
2015,2016 и 2017 период Август Скопје-Велес-Градско-Росоман-Прилеп-Македонски Брод-Кичево-Гостивар-Тетово-Скопје 315км со 2700м вкупно висинско качување со МТБ 29 за околу 21 саат од кои 18 саати активно возење и 3 саати пауза.2018 извозена најтешката еднодневна тура попозната како 4 врва Попова шапка-Седларево-Скопска Црна Гора(Рамно) - Водно милениумски крст 230км со 4700 м вкупно висинско качување исто со МТБ 29 и 10кг терет за 21 саат со вклучени паузи.2018 септември беше направена првата комбинирана тура во Македонија или велосипедско планинарска Скопје-Банско-Вихрен-Банско-Скопје во 4 дена 520км со 5000 м висинско качување на МТБ 29 со 20кг товар,првиот и четвртиот ден се возеа до крајните дестинации по 260км на ден,вториот се пешачеше 30км од Банско до /вихрен 2914м надморска висинаа третиот се паузираше со слободни активности.Оваа година планирам иста ваква само со Боровец и Мусала како и Дектатлон Софија вкупно 4 дена со што турата би била 600км возење и 25км планинарење.Здравје наредната година со Роад планирам да ја направам Скопје-Велес-Градско-Росоман-Прилеп-Битола-Ресен-Охрид-Кичево-Гостивар-Тетово-Скопје со должина од околу 425км и висинско качување околу 3300м.Напоменувам дека не користам никаква хемија каква што ја користат 90% од роудашите и оние што се тркаат туку исклучиво вода, цевитана или било што за рехидратација а од храна овошје и тестенинии односно скара ако се седнува некаде во кафана.
 
Браво за Аудиофил. Јас периодов слабо возев, но веќе точакот ми е подготвен и подновен од сервис. Пошто сум од Крушево, имам прилично добра кондиција, а во тоа сум се уверил дека не толку се изморувам на подолги патеки за еден ден (до 100 километри). Планирам оваа година да засилам со возењето точак, а цел ми се Караџица и Љуботен. Со оглед на тоа што имам нискобуџетен точак, но често сервисиран да се држи во форма, верувам дека ќе ги остварам.
 
Браво за Аудиофил. Јас периодов слабо возев, но веќе точакот ми е подготвен и подновен од сервис. Пошто сум од Крушево, имам прилично добра кондиција, а во тоа сум се уверил дека не толку се изморувам на подолги патеки за еден ден (до 100 километри). Планирам оваа година да засилам со возењето точак, а цел ми се Караџица и Љуботен. Со оглед на тоа што имам нискобуџетен точак, но често сервисиран да се држи во форма, верувам дека ќе ги остварам.
Иако имаш нискобуџетен точак тоа не е пречка да возиш над 200 км во еден ден бидејки дали ќе се извози турата 90% отпаѓаат на возачот а само 10% на точакот.Разликата помеѓу нискобуџетен точак и некој скап најголема е кај осовините на тркалата бидејки поевтините имаат класични а поскапите индустриски лагери па на тој начин поскапиот бара помала сила за одржување иста брзина во однос на поевтиниот.Најголемиот проблем кај 99% возачи е што не знаат правилно или школски да возат на тура и затоа не можат да поминат повеќе од 100 или 150км во еден ден бидејки се преморени.
 
Иако имаш нискобуџетен точак тоа не е пречка да возиш над 200 км во еден ден бидејки дали ќе се извози турата 90% отпаѓаат на возачот а само 10% на точакот.Разликата помеѓу нискобуџетен точак и некој скап најголема е кај осовините на тркалата бидејки поевтините имаат класични а поскапите индустриски лагери па на тој начин поскапиот бара помала сила за одржување иста брзина во однос на поевтиниот.Најголемиот проблем кај 99% возачи е што не знаат правилно или школски да возат на тура и затоа не можат да поминат повеќе од 100 или 150км во еден ден бидејки се преморени.

Вчера баш го сервисирав точакот и никогаш не ставам евтини делови. Секогаш ставам од поскапите и раат сум барем година-две. Вчера баш ставив нов бандаш Криптон, мењав касета, главини, подмачкувања. Имам вложено околу 100 евра во точакот, а го имам шест месеци. Секогаш се обидувам да се придржувам на правилата на велосипедските тури. Ајде некогаш, да возиме заедно. Прати фејсбук во порака, ќе прајме дружби
 

Kajgana Shop

Постови на неделата

Недела од 12 јули 2025

Политички случувања во Македонија - Генерална дискусија
Многу изгубија Вмро, Мицковски и Тошковски со ова. 30 години политички партии, еден не се најде да им каже дека не можат да идат со глава во ѕид, и дека не идат лично против Арсовска, туку против функцијата градоначалник на Град Скопје. Толкави...
Фан Клуб: Вардар
убаво е да се знае, не сите комити го делат ставот на “комити“
не може мене никој да ми наметнуваат како да размислувам.

иститие тие пред неколку години во ерата на најуспешните години на вардар бараа вардар да се повардарел. се повардари, си...
Политички случувања во Македонија - Генерална дискусија
тошковски постапува по судски налози. Конкретно за ова кај судот треба да ја бараш кривицата. Судот моментално не е под влада него ете е независен. ВМРО не смени ниеден судија кога дојде него тие што беа за време на СДС.

Аха, значи ако некој...

Недела од 5 јули 2025

Back
На врв Bottom