city
Модератор - технократ!
- Член од
- 1 март 2005
- Мислења
- 2.780
- Поени од реакции
- 276
- Возраст
- 37
значи темава ја отварам во пресрет на петиот по ред PR конгрес во Македонија со цел малку да подискутираме за, тоа како македонските компании го градат својот имиџ пред јавноста, особено преку PRот, како навистина битен дел од промотивните активности кои неминовно треба да ги применува секоја фирма.
Значи колку македонските компании обрнуваат внимание на PRот?
Колку од Македонските компании имаа посебен сектор за односи со јавноста?
Или тоа е привилегија само на големите компании?
Што мислите секоја фирма треба самостојно да си го води овој сектор или пак таа работа да им биде допуштена на искусните маркетинг и PR агенции?
И кога сме веќе кај односите за јавност, што мислите кој е најдобриот начин за водење на овој дел од работата на компанијата.
И на крај ќе кажам дека најпроста дефиниција за PR e дека тој преставува промотивна активност преку која компанијата ги преставува своите производи пред јавноста
и секако горе со споменав PR конгресот, еве да има направиме една бесплатна реклама на луѓето, повеќе информации на www.apriori.com.mk
Значи колку македонските компании обрнуваат внимание на PRот?
Колку од Македонските компании имаа посебен сектор за односи со јавноста?
Или тоа е привилегија само на големите компании?
Што мислите секоја фирма треба самостојно да си го води овој сектор или пак таа работа да им биде допуштена на искусните маркетинг и PR агенции?
И кога сме веќе кај односите за јавност, што мислите кој е најдобриот начин за водење на овој дел од работата на компанијата.
И на крај ќе кажам дека најпроста дефиниција за PR e дека тој преставува промотивна активност преку која компанијата ги преставува своите производи пред јавноста
и секако горе со споменав PR конгресот, еве да има направиме една бесплатна реклама на луѓето, повеќе информации на www.apriori.com.mk