Македонските компании и PR (односи со јавноста)

  • Креатор на темата Креатор на темата city
  • Време на започнување Време на започнување

city

Модератор - технократ!
Член од
1 март 2005
Мислења
2.780
Поени од реакции
276
Возраст
37
значи темава ја отварам во пресрет на петиот по ред PR конгрес во Македонија со цел малку да подискутираме за, тоа како македонските компании го градат својот имиџ пред јавноста, особено преку PRот, како навистина битен дел од промотивните активности кои неминовно треба да ги применува секоја фирма.

Значи колку македонските компании обрнуваат внимание на PRот?
Колку од Македонските компании имаа посебен сектор за односи со јавноста?
Или тоа е привилегија само на големите компании?

Што мислите секоја фирма треба самостојно да си го води овој сектор или пак таа работа да им биде допуштена на искусните маркетинг и PR агенции?

И кога сме веќе кај односите за јавност, што мислите кој е најдобриот начин за водење на овој дел од работата на компанијата.

И на крај ќе кажам дека најпроста дефиниција за PR e дека тој преставува промотивна активност преку која компанијата ги преставува своите производи пред јавноста

и секако горе со споменав PR конгресот, еве да има направиме една бесплатна реклама на луѓето, повеќе информации на www.apriori.com.mk
 
city напиша:
значи темава ја отварам во пресрет на петиот по ред PR конгрес во Македонија со цел малку да подискутираме за, тоа како македонските компании го градат својот имиџ пред јавноста, особено преку PRот, како навистина битен дел од промотивните активности кои неминовно треба да ги применува секоја фирма.

Значи колку македонските компании обрнуваат внимание на PRот?
Колку од Македонските компании имаа посебен сектор за односи со јавноста?
Или тоа е привилегија само на големите компании?
Последната реченица би била и одговорот на прашањето. Зошто? Прво, PR-от e директно условен од оддвоениот буџет на компаниите наменет за таквите активности. Медиа планови, закуп на медиуми - сето тоа има цена на чинење, проклето голема цена на чинење. Имаме неколку компании кои редовно и континуирано секој месец имаат кампањи за различни нивни производи или услуги и се присутни со нивните промотивни активности. Имаме фирми кои имаат периодични активности и фирми кои остануваат само на желбата.

city напиша:
Што мислите секоја фирма треба самостојно да си го води овој сектор или пак таа работа да им биде допуштена на искусните маркетинг и PR агенции?
Под претпоставка дека компанијата има буџет, најдоброто решение би било и двете, комбинирано.


И за крај, една забелешка и до компании и до агенциите - крајно време е посериозно да ја сфатат моќта и предноста на интернет медиумите, затоа што и кај нас веќе со голема разлика во тираж ги газат печатените медиуми. Некои од нив тоа го сфатија и редовно ги пласираат нивните промотивни кампањи на неколкуте македонски најпосетувани страни.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom