„PISA“ меѓународни тестови: Македонија подолу од Албанија

  • Креатор на темата Креатор на темата L'Etranger
  • Време на започнување Време на започнување
Во секој случај никој жив не може да ме убеди дека тогашните не се едно 20тина пати подобри од овие денешните. А тоа е што имав можност да ги видам и двете страни, фатив малку и од старите и од овие сегашните греови вмровски што не знаат а да кажат.
Времињата тогаш беа такви, ако не знаеше нешто наставникот ќе ти залепеше шамар или ќе те треснеше со стапче по глава/раце,
наставникот не има оставано и после часовите на дополнителни часови, ни задаваше лекции кој мораше да се научат за 40 минути инаку тешко тебе,
ни пишуваа и кецови (со молив) и до попладнето дознаваше цело “село“ и потоа дома ти држеа воспитни предавања и те тераа да научиш,
сега ако некое дете добие слаба оцена родителите одат да се расправат со професорот, како он да е крив за незнаењето на детето.

Друга негативна работа беше воведувањето на компјутерите, јас ги фатив само една година и таа година ми беше уживанција, комотно можеше да си спиеш позади нив, а ако ти беше досадно можеше да си изиграш некоја игричка.
Во втора година учев најмногу, а имав најслаби оцени, додека четврта учев најмалку, а имав најголеми оцени,
значи знаењето не дава резултати, треба “памет“!

Да не зборам и дека е сосема погрешно она „мене не ми оди математика“. Има разлика од не ми оди некој предмет и не се замарам со некој предмет. А со математика не се замараат 90% од денешниве средношколци и студенти, затоа што наместо да вложеле малку труд, одбрале да се водат по максимата не ми оди математика. Од ова потоа ќе доаѓа „ама не знам јас тоа, види ти“ кога личноста ќе се вработи и нема да сака да преземе одговорност и да сработи нешто, туку ќе остави на попаметниот колега кој останува по 10 саата на работа, најчесто во државна администрација.
На мене Македонскиот и Францускиот никако не сакаа да ми појдат, одвај со врски ми ставаа 4-че на крајот (не бев толкаво дрво:P), што и да правев немаше резултат, затоа и до некаде ги сфакам тие што не знаат математика, ама да незнаат дропка да соберат:facepalm:,

имав прилика кога полагавме матматика на факс, да не стават со медицината заедно, тестот и беше боза, едноставни задачи како да се 5 оделение(n), си помисллив “ту бе Т. како не се запиша таму ќе си имаше барем една 10-ка“.
 
Времињата тогаш беа такви, ако не знаеше нешто наставникот ќе ти залепеше шамар или ќе те треснеше со стапче по глава/раце,
наставникот не има оставано и после часовите на дополнителни часови, ни задаваше лекции кој мораше да се научат за 40 минути инаку тешко тебе,
ни пишуваа и кецови (со молив) и до попладнето дознаваше цело “село“ и потоа дома ти држеа воспитни предавања и те тераа да научиш,
сега ако некое дете добие слаба оцена родителите одат да се расправат со професорот, како он да е крив за незнаењето на детето.

Друга негативна работа беше воведувањето на компјутерите, јас ги фатив само една година и таа година ми беше уживанција, комотно можеше да си спиеш позади нив, а ако ти беше досадно можеше да си изиграш некоја игричка.
Во втора година учев најмногу, а имав најслаби оцени, додека четврта учев најмалку, а имав најголеми оцени,
значи знаењето не дава резултати, треба “памет“!


На мене Македонскиот и Францускиот никако не сакаа да ми појдат, одвај со врски ми ставаа 4-че на крајот (не бев толкаво дрво:P), што и да правев немаше резултат, затоа и до некаде ги сфакам тие што не знаат математика, ама да незнаат дропка да соберат:facepalm:,

имав прилика кога полагавме матматика на факс, да не стават со медицината заедно, тестот и беше боза, едноставни задачи како да се 5 оделение(n), си помисллив “ту бе Т. како не се запиша таму ќе си имаше барем една 10-ка“.
Не, има разлика секако од 5ка до да речеме 3, 4. Секој може да научи за 3 освен ако не е мрзлив или со пречки во развојот, се извинувам вака. Ни мене не ми идело хемија па сум вадела тројка, четворка, ќе се потрудиш, ќе научиш некоја глава, ќе пробаш да сфатиш нешто. Проблем е не се замарам ставот :)
 
Не, има разлика секако од 5ка до да речеме 3, 4. Секој може да научи за 3 освен ако не е мрзлив или со пречки во развојот, се извинувам вака. Ни мене не ми идело хемија па сум вадела тројка, четворка, ќе се потрудиш, ќе научиш некоја глава, ќе пробаш да сфатиш нешто. Проблем е не се замарам ставот :)
А оти би се замарал? Да се положи матура е доста.. лесно. На повеќето факултети, испит да се помине - исто така.

Е сеа, некој сака да помине, некој да научи. На кој до што му е.
 
А оти би се замарал? Да се положи матура е доста.. лесно. На повеќето факултети, испит да се помине - исто така.

Е сеа, некој сака да помине, некој да научи. На кој до што му е.
Најтешко е да поминеш на партиски испит, таму ти треба многу упорност и нерви(се надевам ќе разберете за што:icon_mrgr:).
 
На странскиве квалитетни факултети одговорот ти се признава како точен ако го кажеш со свои зборови/ако ја решиш задачата на твој начин. На македонските факултети/средни, задачата и одговорот ти се точни само ако ти се одговорени или решени како во книгата или како што решил професорот на час. Од таму потоа доаѓа простотијата на народот и општо неможноста да се прифати туѓо мислење или да се има дискусија на ниво.

Да не зборам и дека е сосема погрешно она „мене не ми оди математика“. Има разлика од не ми оди некој предмет и не се замарам со некој предмет. А со математика не се замараат 90% од денешниве средношколци и студенти, затоа што наместо да вложеле малку труд, одбрале да се водат по максимата не ми оди математика. Од ова потоа ќе доаѓа „ама не знам јас тоа, види ти“ кога личноста ќе се вработи и нема да сака да преземе одговорност и да сработи нешто, туку ќе остави на попаметниот колега кој останува по 10 саата на работа, најчесто во државна администрација.

да, тоа болдираното е така... не само кај нас, тоа е шлиф уште од ехју... по војнички, по правилу службе... мајками студираше медицина во 50-тите и кажуваше како обориле некој студент на испит ( на медицински) бидејќи почнал да кажува некој нови работи што излегле во весник...
Но има друго полошо, кај нас одсекогаш не беше добро ако ти знаеш нешто а професорот не знае.... не мора да коментираш, само ако се наиде на тоа имаше проблем...
во време кога студирав посебно беа искомплексирани професорите од небитните предмети а и неспособните асистенти...
Сега веројатно е друго, си знаат тие наставници што не знаат дека не знаат и си гледаат сеир, барем не малтретират народ... а студентот или ученикот сам ако не научи ништо од страна, тоа било и порано а веројатно и сега..
 
КУРИР:
1. МАКЕДОНСКИТЕ СТУДЕНТИ БУКВАЛНО ГИ ЗГАЗИЈА КОСОВСКИТЕ СТУДЕНТИ (ВИДЕО+СЛИКА)

2. ГРУЕВСКИ И ВМРО ОСТВАРУВААТ - МАКЕДОНИЈА НА ВИСОКО МЕСТО НА НАТПРЕВАРОТ ПО ЧИТАЊЕ, СОБИРАЊЕ И ПИШУВАЊЕ "ПИЦА" ОД ИТАЛИЈА (ФОТО)
 
Ви го препорачувам видеово, во врска со ПИСА тестовите, зошто на нив доминираат децата од Источна Азија, зошто единствено Финска од европските земји им парира на источноазиските земји, што му фали на европското и на нашето образование и каде се прават најголемите грешки:


http://www.ringeraja.mk/statija/mensa-preporachuva-pushtete-gi-decata-da-skokaat_2631.html
 
Па секаде умираат луѓе поради доктори, не само кај нас.
Оти да не може да се спореди?
Секаде има такви доктори, не викам не. Но зар немаш приметено дека на Медицинските факултети кај нас примаат студенти и со по 30 - 40 поени? Зар немаш приметено дека има такви студенти кои не се појавиле сите години ни 10 пати на факултет, а еден ден ќе лечат луѓе?
 
На македонските факултети/средни, задачата и одговорот ти се точни само ако ти се одговорени или решени како во книгата или како што решил професорот на час. Од таму потоа доаѓа простотијата на народот и општо неможноста да се прифати туѓо мислење или да се има дискусија на ниво.
За жал, ова е точно. Мене ми се има случено професор да ми оцени задача за неточна, а воедно и да ми даде една оценка помалку, само заради тоа што сум ја решил на поинаков начин, кој не е објаснет во предавањата/вежбите.

Не знам само дали ме мразеше поради нешто или пак се работеше за оној професорски комплекс дека само професорот знае за десетка. Како и да е, има вакви примери доста.
 
За жал, ова е точно. Мене ми се има случено професор да ми оцени задача за неточна, а воедно и да ми даде една оценка помалку, само заради тоа што сум ја решил на поинаков начин, кој не е објаснет во предавањата/вежбите.

Не знам само дали ме мразеше поради нешто или пак се работеше за оној професорски комплекс дека само професорот знае за десетка. Како и да е, има вакви примери доста.
Мене уште во трето одделение ми се случи. Ги знаеш оние задачине кај што се одземаа повеќе трицифрени броеви? Епа од вкупната сума, јас ги одземав сите ставки што беа за минусирање, наместо прво да ги соберам минусните ставки па после да ги одземам од сумата. Глупости, до ден денес ми смета тоа. Ако е задачата решена, решена е. Уште од најмали нозе во оваа држава се учат децата да се изразуваат само на еден начин.
 
Прво глупо е да поставиш таков наслов, а второ пошто работам и со клиенти од Албанија а се помалку со наши, разликата ја гледам и слушам секој ден па не ме ни чуди од друга страна насловов и фрустрацијата на мала вредност, која мора да се напомене јавно преку навреда. Не за џабе не водат маргинализирани ликови кои проповедаат ваква говно кампања од која излегуваат само идиоти. Тек допрва што не чека со таква иднина.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom