Е ајде сега! (coca-cola на кинески)

  • Креатор на темата Креатор на темата Misirkov
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.592
Menadzmentot na kompanijata Coca Cola ima golema dilema: trgnaa da go osvojuvaat mnogumilionskiot kineski pazar i dolgogodisen bastion na Pepsi. No duri sega svatile deka oca Cola na kineski znaci: "izedi go polnoglavecot!"

Na kompanijata ne i ostana nisto drugo tuku da go prekrsti pijalokot vo "Kika-Kula". :shock:

Dobra fora, no dali i dobra odluka? :lol:
 
Па незнам колку е добра фората, повеќе е лузерски потег. Зошто? Затоа што сега ништо не ги поврзува со вистинскиот моќен бренд. А брендовите продаваат, нели? :)
 
Koka kola e edna. :wink: No sepak mislam deka si vo pravo. Zatoa i rekov golema bila dilemata, analizite bile 50-50, ama resile da reskiraat.

Bas me interesira ostvarenata dobivka i profit na krajot na godinata.
 
Misirkov напиша:
Koka kola e edna. :wink: No sepak mislam deka si vo pravo. Zatoa i rekov golema bila dilemata, analizite bile 50-50, ama resile da reskiraat.

Bas me interesira ostvarenata dobivka i profit na krajot na godinata.

Loso ke projdat, najverojatno......kako toa imaat takov moken analiticki sistem koj ne zabelezal deka eden od omilenite pijacki na Kinezite e ovosen cocktail vo koj pliva polnoglavec????? :):):)!!!!
 
според мене и лош и добар потег затоа што: како прво не е баш така лесно да унишиш еден таков бренд, познат ни цел свет,а како второ кога се работи за кинескиот пазар, и се исплати,затоа што самиот по себе кинескиот маркет носи ОГРОМЕН профит(имајќи ја во превид неговата големина).
 
city напиша:
се исплати,затоа што самиот по себе кинескиот маркет носи ОГРОМЕН профит(имајќи ја во превид неговата големина).
Хмм, ова па и не држи баш. Прост пример - незначи дека ако твојот производ го однесеш да го продаваш на кванташки наместо на зелено пазарче, автоматски ќе продадеш повеќе и ќе оствариш поголем профит само затоа што таму вкупната потрошувачка е поголема.

Компаниите се задоволни од продажбата кога процентуалното учество на нивниот производ на одреден пазар е задоволително. Значи, и да учествуваат со 1% во продажбата на безалкохолни пијалаци на кинескиот пазар, а тој е голем пазар како што велиш, ќе има голема потрошувачка во единици парчиња, ама тој процент сепак ќе значи тежок пораз.
 
E ajde sega!

Misirkov напиша:
. No duri sega svatile deka oca Cola na kineski znaci: "izedi go polnoglavecot!"

:pos: :pos: :pos: Свака част, добро сам се насмејао :pos: :pos: :pos: Шалу на страну, занимљиво је да Coca-Cola није у Кини од јуче:

FAMILIAR to city slickers and remote hill tribes alike, few products can claim to have transcended as many cultural borders, and met with such welcome, as that icon of the 20th Century, Coca-Cola.
In winding its way into the China market, that possesses one fifth of the world's population, this soft drink phenomenon has come face to face with the largest market in the world. Since 1979, the US giant has invested $1.2 billion in 23 plants nationwide and now claims an enormous 70 per cent in the soft-drinks market in China. (чланак из 2000.)

Едит: линк
http://app1.chinadaily.com.cn/star/history/00-02-18/c10-coca.html
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom