Демистификација на православниот национализам

  • Креатор на темата Креатор на темата mar30
  • Време на започнување Време на започнување
од твоја проспектива гледано по шо си продуховен дечко секако дека ставовите ми се површни но од нормална гледна точка што е хендикеп за тебе коректно образложив и се осврнав на изворот на православниот национализам без притоа да ја нагласувам црквата затоа и ти беше тешко да го сватиш мојот став дотолку што практично треба да се признае дека денес црквата е во неодвојлив брак со државоторноста и нацијата односно во магичен нераскинлив ентитет кој е ерес практично денешното православие е секта од проспектива на учењето на апостолите.

Прво и основно, изразот „православен национализам„ е новокомпнирана категорија, веројатно склепана од твоја страна. Такво нешто не постои во Црквата, оти во неа, „...верата е пред крвта...„, односно верата во Бога има предност пред личната национална припадност.

Обратната поставеност на наведените вредности, каде националната припадност е поставена пред верата. се именува како „етнофилетизам„ и не во кон спасение на душата, туку води во разгорување евтини страсти на национална основа, како подлога за создавање раздор и непријателство дури и помеѓу народи кои исповедаат иста вера во ист Бог.

Државата и Црквата, во православно-традиционална смисла, не само што не е проблем, туку е посакувана состојба, во која државата, водена од првиот мирјанин, односно благословено поставениот цар, ги води земските нешта во едно општество, а Црквата се занимава со духовните нешта, согласно сложената човекова природа.

Будалашитна во која со устав треба да постои одвоеност на државта од Црквата е новокомпонирана измислица пред се‘ од САД и нејзините проетстантски насочени државотворци, кои ја одвоија својата (!) држава од новокомонираното (проестантско) рисјанство, и види беља, тој начин на „подвоеност“ стана модел за сите „демократски„ (???) поставени држави, кои непрекидно гракаат дека кај нив државата (треба да е) е одвоена од Црквата.

Ни ти не си ништо поарен од нив па си впушат во преповротурбање на тој неоснован и апсурден став, без да наведеш 3 грама причи за таквата подвоеност.
 
Прво и основно, изразот „православен национализам„ е новокомпнирана категорија, веројатно склепана од твоја страна. Такво нешто не постои во Црквата, оти во неа, „...верата е пред крвта...„, односно верата во Бога има предност пред личната национална припадност.

Фактот што тој поим ја одразува реалната структура и "поврзаност" на црквите е тоа шо е релевантно во случајов.конкретно за примерот со ПОА може да се согласам дека нивната идеологија е наднационална и со тој аспект се сложувам дека конкретно во таа црква верата е над национална.



Обратната поставеност на наведените вредности, каде националната припадност е поставена пред верата. се именува како „етнофилетизам„ и не во кон спасение на душата, туку води во разгорување евтини страсти на национална основа, како подлога за создавање раздор и непријателство дури и помеѓу народи кои исповедаат иста вера во ист Бог.

па дечките од МПЦ треба да го сватат ова шо го пишуваш,дали било МПЦ или СлавоСкопјанскаПЦ е нерелевантно бидеки како што и ти пишуваш актуелната поставеност на МПЦ води кон разгорување евтини страсти на национална основа.
За разлика од МПЦ дечките од ПОА не се замараат со ниски ефтини политички поени туку верата за нив е пред националната припадност или формално име на регистрирана црква впрочем и нарачаната саботажа од МПЦ за попречување регистрација на ПОА во Македонија извршена од и правни и извршни органи беше првенствено за називот охридска архиепископија мегу другото тоа е она со што се занимава МПЦ.ПОА во тоа сценарио ја знаеше целта на МПЦ па затоа истапија со регистрација на име со таков назив кој нема да креира фустрации кон МПЦ.


Државата и Црквата, во православно-традиционална смисла, не само што не е проблем, туку е посакувана состојба, во која државата, водена од првиот мирјанин, односно благословено поставениот цар, ги води земските нешта во едно општество, а Црквата се занимава со духовните нешта, согласно сложената човекова природа.

Будалашитна во која со устав треба да постои одвоеност на државта од Црквата е новокомпонирана измислица пред се‘ од САД и нејзините проетстантски насочени државотворци, кои ја одвоија својата (!) држава од новокомонираното (проестантско) рисјанство, и види беља, тој начин на „подвоеност“ стана модел за сите „демократски„ (???) поставени држави, кои непрекидно гракаат дека кај нив државата (треба да е) е одвоена од Црквата.

Ни ти не си ништо поарен од нив па си впушат во преповротурбање на тој неоснован и апсурден став, без да наведеш 3 грама причи за таквата подвоеност.

Според твоево идеал кон стремење ти е ИС,таму имаш совршена кохезија на држава и сите попратни законодавни правни елементи со религија православниот национализам е уствари калифат во рана фаза а будалаштината која ја има во уставот на останатите будалетинки секуларизам кој е гарант за некои човекови права како слобода на верска припадност и толерантност кој на одредени продуховени групи им смета кон идеалот на верски фундаментализам во кој нема простор за друг кое што пак води во фашизам кој е пак сличен на инквизиција со што ако фашизмот го дефинираме како тоталитарен национализам денешниот стремеж на православието е тоталитарен верски национализам.
 
Последно уредено од модератор:
Абе вие имате ли веке самостојна и независна црква? :)
 
Фактот што тој поим ја одразува реалната структура и "поврзаност" на црквите е тоа шо е релевантно во случајов.конкретно за примерот со ПОА може да се согласам дека нивната идеологија е наднационална и со тој аспект се сложувам дека конкретно во таа црква верата е над национална.

И на неупатените им е јасна улогата на ПОА во Македонија.[DOUBLEPOST=1430167846][/DOUBLEPOST]
па дечките од МПЦ треба да го сватат ова шо го пишуваш,дали било МПЦ или СлавоСкопјанскаПЦ е нерелевантно бидеки како што и ти пишуваш актуелната поставеност на МПЦ води кон разгорување евтини страсти на национална основа.
За разлика од МПЦ дечките од ПОА не се замараат со ниски ефтини политички поени туку верата за нив е пред националната припадност или формално име на регистрирана црква впрочем и нарачаната саботажа од МПЦ за попречување регистрација на ПОА во Македонија извршена од и правни и извршни органи беше првенствено за називот охридска архиепископија мегу другото тоа е она со што се занимава МПЦ.ПОА во тоа сценарио ја знаеше целта на МПЦ па затоа истапија со регистрација на име со таков назив кој нема да креира фустрации кон МПЦ.

Бла-бла-бла...[DOUBLEPOST=1430167880][/DOUBLEPOST]
Според твоево идеал кон стремење ти е ИС,таму имаш совршена кохезија на држава и сите попратни законодавни правни елементи со религија православниот национализам е уствари калифат во рана фаза а будалаштината која ја има во уставот на останатите будалетинки секуларизам кој е гарант за некои човекови права како слобода на верска припадност и толерантност кој на одредени продуховени групи им смета кон идеалот на верски фундаментализам во кој нема простор за друг кое што пак води во фашизам кој е пак сличен на инквизиција со што ако фашизмот го дефинираме како тоталитарен национализам денешниот стремеж на православието е тоталитарен верски национализам.

И така натаму...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom