Шкорпион
Corvus oculum corvi non eruit?
Секој оној малку што музиката може ја смета за хоби ќе се согласи дека со почетокот на 80ти музиката почнува да губи од својата вредност.
Во 90тите има неколку светли точки кои и денеска егзистираат, но ретко се најдува парче музика со енергија кое што може да стане култно
What? 80s немале култни парчиња, а 90s имале по некое тук-там? Ја и ти живееме во иста временска линија или слабо? Не знам кој е твојот репер за квалитетна/култна музика, дали звук, текст, вокал (или се заедно во пакет), ама на кој начин и да ја вртиш призмата и филтрите, се уште постојат такви парчиња и ден денес, а не па 80те или 90те.
Не е крива музиката туку радио станиците, и академските кругови кои решија да наградуваат sub-par или просек музика само за да лижат гз на познати фаци или финансиери. Дури и Гремис, што беа последен фронт за наградување на квалитетна музика паднаа на задник последниве години. Некој степен на искупување добија со последново издание што му климнаа на Beck. Имаат уште многу пат за да вратат легитимитет.
Квалитетни изведувачи имало и ќе има, некои се многу малку познати и експонирани, некои се непознати и мака мачат да дојдат до публицитет, некои се непознати затоа што така сакаат (underground/hipster филмови и тие срања). Радиостаниците најчесто вртат нешто што сметаат дека има масовен appeal, или лесно растлив хит, и со тоа веројатно ја промашуваат таа група изведувачи кои ти, Петко или Станко ги сакате и обожавате, и сметате дека се "квалитетни" или "култ-класика" кога се работи за музика.
Освен тие што ги спомна во воведниот пост, тука се и ликови како Bruce Springsteen, Oasis, Duran Duran, Paul McCartney и многу, многу други кои неуморно исфрлаат нова музика скоро секоја година. Голем дел од нив се наградувани за истата и сертифицирале албуми како Голд и Платинум во повеќе од 30 земји. За тебе тоа е губење на сјајот? Уметници во сенка? Отсутен квалитет? Зошто? Затоа што Сити Радио и Антена 5 не ги вртат 50 пати дневно како дел од "Хит Шемата"?
Ако е за кој што слуша проблемот, завлегуваш веќе во лични вкусови, а клише муабетот (и водено точен) е дека за истите не се расправа и се пресубјективни карактеристики за да се дискутира во ваков формат. Освен другиве фактори за квалитетна музика кои ги наведе од наше поднебје, кај се други како Четкар, Тавитјановци, Симон Трпчевски, Драган Даутовски Квартет, Кирил Џајковски? Луѓе кои за разлика од тие што ги спомна, создаваат музика широко прифатена како квалитетна, и поради истото тоа, се и прилично познати надвор од границите на Македонија.
ЕДИТ: Ова горе го имав пишано уште сабајлето али го оставив компјуеров упален цел ден без да стегнам 'испрати' а сега видов дека пак си постирал со неколку збора плус што значи за тебе квалитетна музика. Да те тера на размислување + ако е музички критичар, тогаш мора да е во право, и со тоа ќе водам дебата против вашите музички вкусови. Несериозен пристап или само ми се чини?
Ме интересира кој е твојот аргумент за тоа дека денес музиката е на највисоко можно ниво од нејзиното постоеење?
Како го оцени тоа?
A како ти го оцени тоа? Се повика на музички критичари (кои се полоши од филмските критичари). Не видовме твоја детална анализа и објаснение зошто тогаш, зошто тие и тие.
Кој и да ти објасни и наведе изведувачи како одговор на твоево прашање е онолку валидно ко и твоето мислење, бидејќи фак ит, сепак се работи за вкусеви.
Спомна квалитетни музичари со придукции после 2000та.
Макар бил оценет дека вадам субјективни примери (други и немам искрено). Еве неколку:
Adele
Sam Smith
Broods
The xx
Years & Years
Frank Ocean
Lorde
Alt-J
HAIM
The Pierces
Chad Faker
Sia
Lorde лирички нокаут може да му даде на било кој од твоиве култни фацки. Во 2 стиха - 4 преносни значења. Типката уствари почна ко 16 годишна хипстер кралица и дејствуваше underground се додека не и се намножи масовна фан база благодарение на текстовите и радио станиците почнаа да и обрнуваат внимание конечно. Со оглед на тоа што песните ги пишувала кога била 15 години стара, укажува доволно за девојчето.
Слична приказна и со Sia, алтернативна музичарка која стана позната преку ноќ затоа што пишуваше хит поп песни за познати фацки и истите ја прогураа после во spotlight-от, особено преку соработки/колаборации. И двете сега повеќе или помалку или уживаат или го искористуваат мејнстримот да наталожат пари, па после да прават експериментални албуми пак а да не се грижат дека ќе останат шворц после нивно издавање.
Последно уредено: