Мајстор за BMW?

  • Креатор на темата Креатор на темата Vamos
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
20 април 2014
Мислења
247
Поени од реакции
136
BMW 316i 2003 Бензинец

Здраво ако може некој да ми каже каде да ја однесам колата за да ми го средат ова:

Еден ден од нигде почна вака да прави. Возилото си работи супер над 1,500 обртаи но под нив цела кола се тресе и кога ќе дадам гас се тресе уште повеќе дур не стигне до 1,500 после тоа си е супер.

До сега сменето е:

*Свеќици
*Дихтунг на глава
*Дихтунг на картер
*Некои си лаѓери на радилица
*Карики
*Сепаратор за уље без црева
*Crankshaft Position Sensor (Не знам на МК како се вика)
*Сменет понов софтевр

Симптоми:
*Возилото нема моќ под 1,500 кога е ладен моторот, многу сецка дур да стигне до 1,500 после си иде нормално
*Трокира под 1,500 кога е загреана, понекогаш и кога саухот работи

Понекогаш кога ќе ја запалам не трокира дур не ја изгасам, тогаш пак трокира.
Еднашка кога не трокираше (на среќа на секое 25то палење еднаш знае да не трокира) ја стиснав до 3,000 обртаи слушнав звук у моторот и кога паднаа обртаите пак си продолжи да трокира. Звукот беше сличен на стравче во кутија да тропка.

Бев кај: Џеповски, Биммер, АвтоТек. Никој не знае до што е. Дијагностика не вади никаква грешка.

Кажете ми каде да идам да проверат се, од кабли до вакум ствари не знам веќе. Секаде каде што идам ставаат на компјутер ми кажуваат нема грешки и ме откачуваат.

Јас читам по форуми дека со INPA дијагностика можело да се види до што е али неможам да средам програмот.

Предложете каде да идам без некој да ме одјебе
 
Ako imas pristap do stekcinjata za diznite, probaj vadi gi edno po edno da vidis dali nekoj cilindar ne funkcionira na niski vrtezi. Obicno imaat kockasti osiguraci na pritiskanje. Go pritiskas osiguracot-prstenot i go potegnuvas stekceto nadvor. Znaci motorot neka zagree ubavo, posle vadis edno stekce i gledas dali ima razlika vo rabotata na motorot ako ima znaci toj cilindar e dobar i stekceto od diznata go stavas nazad i prodolzuvas so naslednoto stekce itn gi probuvas site 4. Ako izvadis nekoe stekce i motorot ne reagira ili reagira epten malku na toj cilindar treba da se trazi problemot. Isto moze i da probas ako gi vadis kablite od svekicite eden po eden, samo treba pazlivo i so debeli rakavici ili soklesta so gumeni racki poso ke te drmne struja.
Moze da e izgoren ili puknat dihtungot megu glavata i usisnata grana i tamu da vlece nekade fels vazduh i zatoa da zaebeva na niski vrtezi kaj nekoj cilindar.
Kompresija izmerija li, ova e prvo so treba da se napravi, da nema svitkan nekoj ventili ili puknata karika pa da padnala kompresijata na nekoj cilindar. Izvadi gi svekicite i vidi dali nekoja ja zamastuva.
 
Ako imas pristap do stekcinjata za diznite, probaj vadi gi edno po edno da vidis dali nekoj cilindar ne funkcionira na niski vrtezi.Znaci motorot neka zagree ubavo, posle vadis edno stekce i gledas dali ima razlika vo rabotata na motorot ako ima znaci toj cilindar e dobar i stekceto od diznata go stavas nazad i prodolzuvas so naslednoto stekce itn gi probuvas site 4. Isto moze i da probas ako gi vadis kablite od svekicite eden po eden, samo treba pazlivo i so debeli rakavici ili soklesta so gumeni racki poso ke te drmne struja.
Moze da e izgoren ili puknat dihtungot megu glavata i usisnata grana i tamu da vlece nekade fels vazduh i zatoa da zaebeva na niski vrtezi kaj nekoj cilindar.
Kompresija izmerija li, ova e prvo so treba da se napravi, da nema svitkan nekoj ventili ili puknata karika pa da padnala kompresijata na nekoj cilindar. Izvadi gi svekicite i vidi dali nekoja ja zamastuva.
Проблемот е што јас неможам ништо да направам бидејќи не знам ништо каде се наоѓа затоа побарав мајстор некој што ќе ги прави овие тестирања.

Кариките менувани се пред 500 км, истиот проблем беше и претходно.
 
Кај кој џеповски беше?
Може да се две три работи,гумици на дизни,ламбда сондите,или усис.
Пробај сам да исчистиш егр вентил,усисна грана и маф сензор за да ги исклучиш како опција.
И да прашам дали е на плин или била на плин некад?
 
Кај кој џеповски беше?
Може да се две три работи,гумици на дизни,ламбда сондите,или усис.
Пробај сам да исчистиш егр вентил,усисна грана и маф сензор за да ги исклучиш како опција.
И да прашам дали е на плин или била на плин некад?
Џеповски во Лисиче
Никогаш не била на плин дур јас ја имам 2 год. А дали во Германија ја возеле на плин тоа не знам :(.
Ме чуди што ако изгасам МАФ или МАП сензор колата не трокира, а пробано е со тие нови и пак исто е.
Неможам да најдам никој со INPA дијагностика инаку ќе најдев до што е.

Кај ДАИМ бев на поминување ми рече можеби се Ламбда сондите ама ќе проверем да сум закажел кај него.
 
Сигурен си дека ти смениле дихтунг на глава

И јас на една кола го имав истиот проблем и излезе дека дихтунгот на глава е изгорен.
Кога го извадив на прво видување беше супер ама ако го заглеаш поубаво се гледаше дупче мало како со игла направено многу блиску до прстенот за цилиндарот
 
Џеповски во Лисиче
Никогаш не била на плин дур јас ја имам 2 год. А дали во Германија ја возеле на плин тоа не знам :(.
Ме чуди што ако изгасам МАФ или МАП сензор колата не трокира, а пробано е со тие нови и пак исто е.
Неможам да најдам никој со INPA дијагностика инаку ќе најдев до што е.

Кај ДАИМ бев на поминување ми рече можеби се Ламбда сондите ама ќе проверем да сум закажел кај него.

Ако е грешка во мафот,извади клема на 5 мин и ке решиш проблем. спомна нов софтвер,пред да стаиш правеше исто така или не?
Чудно Драги Џ. Не успеал да открие што е проблемот,обично другиот Џеповски не е баш стручен.
Според мене штом на откачен маф нема проблем,тука треба да го бараш чарето.или влече фалш воздух или воопшто не пропушта на мали обртаи.
Пробај кај даим,барај го Имер,треба да знае он.
 
Сигурен си дека ти смениле дихтунг на глава

И јас на една кола го имав истиот проблем и излезе дека дихтунгот на глава е изгорен.
Кога го извадив на прво видување беше супер ама ако го заглеаш поубаво се гледаше дупче мало како со игла направено многу блиску до прстенот за цилиндарот
Па кај џеповски деловите ги мењам плус минги веати старите назад.
 
Убаа кола,доста опремена,економичен мотор ефтина за одржавање.
Само одма мести плин ако планираш да ја возиш поише од една год.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom