Возила од ниска класа....Шевролет(Даеву).КИА,Дачија,итн......

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
Exactly.... Bas nekni pravev test drive na "Sknterski model"....!
2015-hyundai-genesis_100462807_l.jpg


Hyundai-Genesis-LSRR.jpg
Цена на основен модел знаеш ? има нешто помало и од ова ама у овој стил ?
 
Нормално е затоа што пак возиш и си купил кола што е некоја марка, а не овие склепани полупроизводи. На моето Поло купено е на ново, старо е веќе 17години (1997) освен една водна пумпа ништо друго од мотор не е чепкано исто така и кочниците и плочките се сеуште фабрички како и ауспухот и подвозјето се е фабричко, генерално земено освен некои банални ситници како 2 заглавени брави на врата и еден мотор за брисачи (се запуши каналот за одвод на вода па настрада моторчето) ништо друго чепнато не е и еве лани го возевме на 1000км пат во еден ден, никакви проблеми немаше. Бензинец е и потошувачката му е 6 литри на отворен 8 литри во град. [DOUBLEPOST=1423059013][/DOUBLEPOST]

Да не вредат нема ни цена да држат, едноставни возачиве нема ни да погледнува Голф затоа што е преценет и автоматски цената ќе им падне. Никој не им става пиштол на глава да купат Голф на возачиве. Ама очигледно пак се продаваат и упорно секоја година е најпродавана кола во Европа и тоа од година во година се подобро и подобро се продава, 470.000 во 2013, 530.000 во 2014 убедливо 200 000 коли пред сите останати кои се гураат во рангот на 200-300 0000 продадени. Плус на сето тоа јас не приметувам дека Голфот е премногу форсирана кола со реклами или перење мозок, целата фама околу Голфот ја имаат креирано самите купувачи-возачи кај нас, јас повеќе гледам реклами за Киа, Шеверолет, Џип, Мерцедес од колку за Голф... Без врска се збори, објективно гледано Голфот е добра кола исто како што никогаш не би рекол дека Тојота или Мазда вадат неквалитетни модели.

1Volkswagen Golf520,958


2Ford Fiesta308,999


3Renault Clio300,924


4Volkswagen Polo280,378


5Opel Corsa252,420[DOUBLEPOST=1423059211][/DOUBLEPOST]
Не е шконтарска ама Америка не е држава со развиена автомобилска култура. Самиот факт што во своја земја убедливо подобро ти се продаваат странски марки покрај присутна сопствена автомобилска индустирја, смрди.

Америка не била држава со развиена автомобилска култура?Се читаш ли ти што пишуваш?280 милиони народ,и не биле развиени,не Германија е преразвиена..Интересни се оние типови како тебе,до сега со колата кај мајстор не отишле,17 години се е фабричко,абе само улје мењавам,абе незнам мајсторот како изгледа..НЕМОЈ ДА ЛАЖЕТЕ..НЕМАШ НИКАКОВ ЌАР И ЗИЈАН АКО КАЖЕШ ОВА СУМ СМЕНИЛ,ОНА СУМ СМЕНИЛ..17 години се во прашање..
 
Америка не била држава со развиена автомобилска култура?Се читаш ли ти што пишуваш?280 милиони народ,и не биле развиени,не Германија е преразвиена..Интересни се оние типови како тебе,до сега со колата кај мајстор не отишле,17 години се е фабричко,абе само улје мењавам,абе незнам мајсторот како изгледа..НЕМОЈ ДА ЛАЖЕТЕ..НЕМАШ НИКАКОВ ЌАР И ЗИЈАН АКО КАЖЕШ ОВА СУМ СМЕНИЛ,ОНА СУМ СМЕНИЛ..17 години се во прашање..

А знаеш колку ми менува мене дали ти ми веруваш или не? Колата е купена на ново редовно е сервисирана, не сметам менувани гуми, филтри, уље, свеќици, акумулатори и каиши. Од посериозни кварови реков дека е сменента пумпата за вода. Ако колата квалитетно ја одржуваш и внимателно ја возиш исто така и таа ќе ти врати. Иди лечи комплекси некаде другде и не се сили тука по форуми, некултура.
 
Да не вредат нема ни цена да држат, едноставни возачиве нема ни да погледнува Голф затоа што е преценет и автоматски цената ќе им падне. Никој не им става пиштол на глава да купат Голф на возачиве. Ама очигледно пак се продаваат и упорно секоја година е најпродавана кола во Европа и тоа од година во година се подобро и подобро се продава, 470.000 во 2013, 530.000 во 2014 убедливо 200 000 коли пред сите останати кои се гураат во рангот на 200-300 0000 продадени. Плус на сето тоа јас не приметувам дека Голфот е премногу форсирана кола со реклами или перење мозок, целата фама околу Голфот ја имаат креирано самите купувачи-возачи кај нас, јас повеќе гледам реклами за Киа, Шеверолет, Џип, Мерцедес од колку за Голф... Без врска се збори, објективно гледано Голфот е добра кола исто како што никогаш не би рекол дека Тојота или Мазда вадат неквалитетни модели.
Обичните германци купуваат нови голфови бидејќи се водат од мотото Made in Germany и дека мора да е квалитетно, но кога ќе посетиш автоработилница ќе видиш колку голфови чекаат на ред. Француските коли од старт се елиминирани бидејќи им се сомнителни, опелот има веќе дамка на името поради лошите каросерии во деведесетите и од тогаш волксваген на лошата слава на опел доста профитира. Друга некоја германска алтернатива за возило од компактна класа од Германија нема па затоа и голфот е најпродаван.
Реалноста е дека голф нуди многу помалку од конкуренцијата денес, али јбг психологија
 
Дома возниот парк ни е од тојота корола 2004 со средно ниво на опрема,скратената верзија,сочувана е топ,со оглед на тоа што има само 70 илјади поминати,чувана е како очите...бензин,ама и ставивме плин,пошто пред 2 години сакавме да ја шитнеме,ни вика тој 4000...нормално не се исплати за толку и ќе си ја тераме и даље.Имаме и Ц3-ка купена на лице место од човек во Бугарија,ама расклопена цела,ја склапале таму бугарите маме им ебам бугарско којзнае што и праеле :D ама 2011 е земена околу 3-4 илјади,што е преефтино посебно за тогаш,со панорама кровче со клима со она мислам автопилот се вика не знам,али да ставиш одредена брзина и си вози самата...има над 140к ама ја средивме скроз и топ си е и таа,ама нема шанса со тојотата,а исто годиште се.
Корола добро очувана не се продава за таа цена, чувај си ја и ке ја возиш со години, супер кола е тоа.
 
Корола добро очувана не се продава за таа цена, чувај си ја и ке ја возиш со години, супер кола е тоа.

Уште да трпи плин :). Сега ни 3500 Евра не може да и земе. Тоа е пазарот диктира.
 
Уште да трпи плин :). Сега ни 3500 Евра не може да и земе. Тоа е пазарот диктира.
Повеќето јапонски коли не трпат плин, не само јапонска јас не би ставил на никоја кола плин, на многу мотори плинот лошо делува, е сега освен ако ставате на Југо :icon_lol: како што имам слушнато дека нема мака на плин.
 
Ептен ќе навлеземе во друга тема. Плин е најголемото зло што можеш да и го направиш на колата. Поготово со нашите мајстори. Се што ќе заштедиш на бензинска, ќе го дадеш на делови и диезапам.
 
Ептен ќе навлеземе во друга тема. Плин е најголемото зло што можеш да и го направиш на колата. Поготово со нашите мајстори. Се што ќе заштедиш на бензинска, ќе го дадеш на делови и диезапам.

Како тогаш секоја втора кола на бензин,има вградено и плин..Ако е правилно наместен,правилно наштелуван ќе немаш никакви проблеми..
 
Јас лично не би ставил никогаш. Бајпасираш систем предвиден за друг режим на работа. Ја сакатиш колата од внатре. Има причина зошто фабричките верзии за плин на едно возило чинат неколку илјади евра повеќе. Плин да ама фабрички. Тоа што се добива за пар стотки по плинариве е една долготрајна голема главоболка.
 
Уште да трпи плин :). Сега ни 3500 Евра не може да и земе. Тоа е пазарот диктира.
Како не трпи плин, таксисти возат на плин Короли во Охрид и им напукаа 400000 илјади па немаат мака, а не некој што ќе ја вози по 10000 илјади годишно.
 
Како не трпи плин, таксисти возат на плин Короли во Охрид и им напукаа 400000 илјади па немаат мака, а не некој што ќе ја вози по 10000 илјади годишно.

A бе што мотор се.
 
А бе возат ама до 2000 година. Поновите не можат на плин.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom