Цена на основен модел знаеш ? има нешто помало и од ова ама у овој стил ?Exactly.... Bas nekni pravev test drive na "Sknterski model"....!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Цена на основен модел знаеш ? има нешто помало и од ова ама у овој стил ?Exactly.... Bas nekni pravev test drive na "Sknterski model"....!
![]()
![]()
Neznam dali modelot go ima vo EU.... Inaku vo USA osnovniot model 3.8 so 335 ks kosta okolu 38.000 $Цена на основен модел знаеш ? има нешто помало и од ова ама у овој стил ?
Нормално е затоа што пак возиш и си купил кола што е некоја марка, а не овие склепани полупроизводи. На моето Поло купено е на ново, старо е веќе 17години (1997) освен една водна пумпа ништо друго од мотор не е чепкано исто така и кочниците и плочките се сеуште фабрички како и ауспухот и подвозјето се е фабричко, генерално земено освен некои банални ситници како 2 заглавени брави на врата и еден мотор за брисачи (се запуши каналот за одвод на вода па настрада моторчето) ништо друго чепнато не е и еве лани го возевме на 1000км пат во еден ден, никакви проблеми немаше. Бензинец е и потошувачката му е 6 литри на отворен 8 литри во град. [DOUBLEPOST=1423059013][/DOUBLEPOST]
Да не вредат нема ни цена да држат, едноставни возачиве нема ни да погледнува Голф затоа што е преценет и автоматски цената ќе им падне. Никој не им става пиштол на глава да купат Голф на возачиве. Ама очигледно пак се продаваат и упорно секоја година е најпродавана кола во Европа и тоа од година во година се подобро и подобро се продава, 470.000 во 2013, 530.000 во 2014 убедливо 200 000 коли пред сите останати кои се гураат во рангот на 200-300 0000 продадени. Плус на сето тоа јас не приметувам дека Голфот е премногу форсирана кола со реклами или перење мозок, целата фама околу Голфот ја имаат креирано самите купувачи-возачи кај нас, јас повеќе гледам реклами за Киа, Шеверолет, Џип, Мерцедес од колку за Голф... Без врска се збори, објективно гледано Голфот е добра кола исто како што никогаш не би рекол дека Тојота или Мазда вадат неквалитетни модели.
1Volkswagen Golf520,958
2Ford Fiesta308,999
3Renault Clio300,924
4Volkswagen Polo280,378
5Opel Corsa252,420[DOUBLEPOST=1423059211][/DOUBLEPOST]
Не е шконтарска ама Америка не е држава со развиена автомобилска култура. Самиот факт што во своја земја убедливо подобро ти се продаваат странски марки покрај присутна сопствена автомобилска индустирја, смрди.
Америка не била држава со развиена автомобилска култура?Се читаш ли ти што пишуваш?280 милиони народ,и не биле развиени,не Германија е преразвиена..Интересни се оние типови како тебе,до сега со колата кај мајстор не отишле,17 години се е фабричко,абе само улје мењавам,абе незнам мајсторот како изгледа..НЕМОЈ ДА ЛАЖЕТЕ..НЕМАШ НИКАКОВ ЌАР И ЗИЈАН АКО КАЖЕШ ОВА СУМ СМЕНИЛ,ОНА СУМ СМЕНИЛ..17 години се во прашање..
Обичните германци купуваат нови голфови бидејќи се водат од мотото Made in Germany и дека мора да е квалитетно, но кога ќе посетиш автоработилница ќе видиш колку голфови чекаат на ред. Француските коли од старт се елиминирани бидејќи им се сомнителни, опелот има веќе дамка на името поради лошите каросерии во деведесетите и од тогаш волксваген на лошата слава на опел доста профитира. Друга некоја германска алтернатива за возило од компактна класа од Германија нема па затоа и голфот е најпродаван.Да не вредат нема ни цена да држат, едноставни возачиве нема ни да погледнува Голф затоа што е преценет и автоматски цената ќе им падне. Никој не им става пиштол на глава да купат Голф на возачиве. Ама очигледно пак се продаваат и упорно секоја година е најпродавана кола во Европа и тоа од година во година се подобро и подобро се продава, 470.000 во 2013, 530.000 во 2014 убедливо 200 000 коли пред сите останати кои се гураат во рангот на 200-300 0000 продадени. Плус на сето тоа јас не приметувам дека Голфот е премногу форсирана кола со реклами или перење мозок, целата фама околу Голфот ја имаат креирано самите купувачи-возачи кај нас, јас повеќе гледам реклами за Киа, Шеверолет, Џип, Мерцедес од колку за Голф... Без врска се збори, објективно гледано Голфот е добра кола исто како што никогаш не би рекол дека Тојота или Мазда вадат неквалитетни модели.
Корола добро очувана не се продава за таа цена, чувај си ја и ке ја возиш со години, супер кола е тоа.Дома возниот парк ни е од тојота корола 2004 со средно ниво на опрема,скратената верзија,сочувана е топ,со оглед на тоа што има само 70 илјади поминати,чувана е како очите...бензин,ама и ставивме плин,пошто пред 2 години сакавме да ја шитнеме,ни вика тој 4000...нормално не се исплати за толку и ќе си ја тераме и даље.Имаме и Ц3-ка купена на лице место од човек во Бугарија,ама расклопена цела,ја склапале таму бугарите маме им ебам бугарско којзнае што и праелеама 2011 е земена околу 3-4 илјади,што е преефтино посебно за тогаш,со панорама кровче со клима со она мислам автопилот се вика не знам,али да ставиш одредена брзина и си вози самата...има над 140к ама ја средивме скроз и топ си е и таа,ама нема шанса со тојотата,а исто годиште се.
Корола добро очувана не се продава за таа цена, чувај си ја и ке ја возиш со години, супер кола е тоа.
Повеќето јапонски коли не трпат плин, не само јапонска јас не би ставил на никоја кола плин, на многу мотори плинот лошо делува, е сега освен ако ставате на ЈугоУште да трпи плин. Сега ни 3500 Евра не може да и земе. Тоа е пазарот диктира.
Ептен ќе навлеземе во друга тема. Плин е најголемото зло што можеш да и го направиш на колата. Поготово со нашите мајстори. Се што ќе заштедиш на бензинска, ќе го дадеш на делови и диезапам.
Како не трпи плин, таксисти возат на плин Короли во Охрид и им напукаа 400000 илјади па немаат мака, а не некој што ќе ја вози по 10000 илјади годишно.Уште да трпи плин. Сега ни 3500 Евра не може да и земе. Тоа е пазарот диктира.
Како не трпи плин, таксисти возат на плин Короли во Охрид и им напукаа 400000 илјади па немаат мака, а не некој што ќе ја вози по 10000 илјади годишно.
Распрашај се, има и во Ск возат Короли на плин.A бе што мотор се.